World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Hedersmedlem

World of Warcraft - tråd #2

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad* - Nytt rekord?

För att diskussionerna ska hålla sig till ämnet så får vi ta och skippa kommentarer om den gamla tråden, hur synd att den blev låst, hur stor den var osv.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har en fråga
Hur får man tag på ett guest pass? Skulle vara kul att prova på detta spel, då mina två bröder har tjatat på mig så pass länge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Har en fråga
Hur får man tag på ett guest pass? Skulle vara kul att prova på detta spel, då mina två bröder har tjatat på mig så pass länge.

alla som köper spelet får med sig ett guest pass, dina bröder/kompisar har inte nån kod över kanske??

Castor, OH NOOOOES! :'(

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Uhm. jaha okej det var oväntat? aja.

[On]

atWa:
sliter över frågan från förra tråden:
vad är den där O RLY ascii bilden för nått?
fattar inte innebörden med den

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Uhm. jaha okej det var oväntat? aja.

[On]

atWa:
sliter över frågan från förra tråden:
vad är den där O RLY ascii bilden för nått?
fattar inte innebörden med den

http://rly.ytmnd.com/

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Castor, ska den inte klistras också?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Avstängd

vad göra?

Permalänk
Medlem

Klistra?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/wowmailerror.PNG

vad göra?

Antingen tabort Ct_mailmod ifrån addon eller rensa spelet om på nytt =(

Jag var tvungen att göra det =<

Permalänk
Medlem

Att delita WTF-mappen hjälpte när jag hade problem med mitt wow, allt flyter på såå mycket bättre nu Skalade ner till bara 6-7 addons med.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

ställer om min fråga i den nya tråden då.

Har Eternal Fury en hemsida? Vet du om ni tar in fler? är nu 58(snart 59) dags att hitta en guild.
Känner igen Azka från bilderna, va med i hans guild förut Elementals tills den las ner då fler och fler lvl 60s lämnade.

Om man nu inte har chans att vänta lite tills man är lvl 60 och joina Core igen, fela? Blev ju kickad för att jag inte grinda röven av mig för att bli lvl 60 så snabbt som möjligt.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Avstängd

lol! det här hände efter att jag tagit bort wtf-mappen

får bli en ominstallation :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
Och du är imbadin eller? ;D

nejdå, imbawarlock, fear CoD FTW;)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
Okey jag har inte testat För om man dör i DW är det en jädrans bit att springa

Inte värt det, tog typ 3-5min samt man e ju ganska sårbar om nån horde/alliance tittar förbi.
Kom en horde o titta på ett tag, men han var snäll nog att låta mig vara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
alla som köper spelet får med sig ett guest pass, dina bröder/kompisar har inte nån kod över kanske??

Castor, OH NOOOOES! :'(

Nja vad jag vill minnas så är det så att om man köper ett WoW Collectors Edition, då får man med ett guest pass.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Nja vad jag vill minnas så är det så att om man köper ett WoW Collectors Edition, då får man med ett guest pass.

alla nya vanliga får även dom med ett guest pass;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jag tror att i de senare paketen fick även den vanliga versionen ett guestpass. (edit: lite sen)

Har kört Scholo till förbannelse, och vad händer när det chestarmor jag ville ha droppar? Jo en annan rogue rollar över mig förstås. Bara börja harva igen.

Permalänk
Medlem

Okej i dom senare paketen alltså.
Bra då slipper jag känna att dom kanske missade mig

Lite EDIT.

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av linux
Jaha när började dom med det?

typ vid den "andra" releasen, då dom släppte fler spel en lr två månader efter 11 februari;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Är lite klyven på om jag ska köra med 2H eller 1H med sköld med min shaman, jag kör mest PVP och har inte planer på att börja med MC eller nått liknande med denna karraktären.
Han är level 58 för tillfället och detta är builden jag hade tänkt följa hela vägen ut: http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/shaman/talents.ht...

Permalänk
Medlem

Är det någon som har ett guestkonto att ge bort? Skicka PM. Jag köper även ett billigt tomt/lowlvl- konto.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
ställer om min fråga i den nya tråden då.

Har Eternal Fury en hemsida? Vet du om ni tar in fler? är nu 58(snart 59) dags att hitta en guild.
Känner igen Azka från bilderna, va med i hans guild förut Elementals tills den las ner då fler och fler lvl 60s lämnade.

Om man nu inte har chans att vänta lite tills man är lvl 60 och joina Core igen, fela? Blev ju kickad för att jag inte grinda röven av mig för att bli lvl 60 så snabbt som möjligt.

Beror helt på vilken klass du är, gå in på www.eternalfury.webb.se och släng in en ansökan så får vi se...

Visa signatur

Trying is the first step towards failure.

Asus Crosshair IV Formula | Amd Phenom II X6 1075T | 4x 2gb Corsair DDR3 1333MHz | Sapphire Radeon HD 7970 Ghz
Corsair Force 3 120GB | FSP Aurum Gold+ 700W | Fractal Design R3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/wowmailerror.PNG

vad göra?

Fasen också i gamla tråden fanns ju precis hur du skulle göra, iaf man behöver lägga till lite text it filen i wtf mappen. Ska finnas på curse gaming tror jag.

Edit: Går den här tråden klistra tro?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk

Hur gör man för att lära sig Divine spirit (för priest) rank 1? Priest trainern lär bara ut rank 2.

Permalänk
Medlem

Lägger talentpoints på den i Dicispline Trädet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Lägger talentpoints på den i Dicispline Trädet

Ah, ok. Tack för svaret. Då blir det ingen Divine spirit för mig.

Permalänk

bara en fråga ni som e warriors här, hur fan slår man nån i pvp?

alltså rouge kör stun sen e d kört, magiker fryser än och sen e d med nästan kört.. och druiderna har sina rötter... så vad gör man mot dem?

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
bara en fråga ni som e warriors här, hur fan slår man nån i pvp?

alltså rouge kör stun sen e d kört, magiker fryser än och sen e d med nästan kört.. och druiderna har sina rötter... så vad gör man mot dem?

Olika taktiker beroende på level.
Har du intercept så funkar det bra mot mages t.ex.
Hamstring är ju självklart en av dom första sakerna man gör.
Använder du allt du har så ska det gå.

Det finns inte många klasser som kan döda en bra lvl 60 warrior.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kalleidol
bara en fråga ni som e warriors här, hur fan slår man nån i pvp?

alltså rouge kör stun sen e d kört, magiker fryser än och sen e d med nästan kört.. och druiderna har sina rötter... så vad gör man mot dem?

Warriors är ganska dåliga i låg level. Dock är de flesta klasser det, blir sällan tagen av folk i min level.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem

Håller på och bygger upp min andra warrior som ska bli en DPS warrior.
Vad är bäst att köra för max DPS, 2h eller dual?
Vad ska man köra gör talent build?

Warrior ska gå både mycket PVP och PVE.

Visa signatur

Stuff and things!