World of Warcraft - tråd #2

Permalänk
Medlem

är Dwarwen hand cannon fortfarande ett av dom bättre vapnen till hunters ? har inte så stor koll på hunters nu har inte kört han på länge.

/tack på förhand

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Darkmoon Faire är antingen i mulgore eller goldshire, eller så reser dom till ett ställe

Mm dom var ju i Goldshire nyss, så om en månad minus några dagar kommer dom till mulgore... Sen blir det ytterliggare en månad efter det som dom kommer till goldshire igen...

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd

En snubbe på general channel sa att han ska ger 30g till den som hittar honom först i orgrimmar, använde /target och hittade honom efter några min,och han har gett mig 30g

edit: http://www.excesse-guild.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=771

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Mm dom var ju i Goldshire nyss, så om en månad minus några dagar kommer dom till mulgore... Sen blir det ytterliggare en månad efter det som dom kommer till goldshire igen...

Var igår och kollade i Mulgore och Goldshire men hittade inget Får vänta lite då

Permalänk

http://www.ravencrest.co.uk/forums/viewtopic.php?t=567&highli...

En hel del av det låter till 99% som fake, tex 100 mans-instancen, skulle bli intressant att köra en instance med 2000+ ms konstant, men att Horde och Alliance skulle vara tvungna att samarbeta för att döda the Lich King låter som det kan bli en extremt kul fight, fast tror det kommer dröja ett bra tag innan man kan möta en så stark boss som the Lich King om man nu kommer kunna göra det.

Om bara en liten del av det som står är sant så kommer jag att börja spela wow direkt igen iaf.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av milox
Vad har du för ingame namn och guild på Ragnaros ?

Goromi är medlem i Vanquish

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag hoppas verkligen inte på att dom höjer level taket, det kommer förstöra en hel del

Det kommer inte förstöra något ö.h.t. Det kommer bara göra så att man kan forstätta utveckla sin karaktär efter man ha klarat BWL. Det kommer ju snarare ge nytt liv i spelet för många som tröttnat. Visst, dina epics kommer inte vara lika tuffa längre, men det är också den enda saken det förstör.

Permalänk
Avstängd

finns det någon server som har mer horde än alliance?

Permalänk
Medlem

Ravencrest

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
Ravencrest

någon som inte är full..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
finns det någon server som har mer horde än alliance?

Stormscale.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Stormscale.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
någon som inte är full..

Permalänk
Medlem

Stormscale är väl inte så full :E Annars kolla http://www.warcraftrealms.com/ och sluta klaga

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Stormscale är väl inte så full :E Annars kolla http://www.warcraftrealms.com/ och sluta klaga

Permalänk
Medlem

Ja, men jag sa, annars kolla sidan och leta upp servrar med mer horde än alliance... Onödigt att tjafsa massa om det när du på en sida kan kolla upp det själv

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.thottbot.com/?i=51920

från nefarian idag

*drool* Så sjukt grymt svärd, ge Grattis för nefarian btw ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/ssfull.PNG

spelar väl ingen roll. kan ju bli köer vid primetime ibland, men inga stora mängder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
http://www.ravencrest.co.uk/forums/viewtopic.php?t=567&highli...

En hel del av det låter till 99% som fake, tex 100 mans-instancen, skulle bli intressant att köra en instance med 2000+ ms konstant, men att Horde och Alliance skulle vara tvungna att samarbeta för att döda the Lich King låter som det kan bli en extremt kul fight, fast tror det kommer dröja ett bra tag innan man kan möta en så stark boss som the Lich King om man nu kommer kunna göra det.

Om bara en liten del av det som står är sant så kommer jag att börja spela wow direkt igen iaf.

Uppenbarligen fake.

Visa signatur

It is known, however, that the brightest and best philosophers, priests, and warriors came together on a single world long ago to discuss their discoveries involving the enigmatic, mystical Force, and that the concentration of these efforts eventually led to the development of the Jedi Order.

Permalänk
Avstängd

vilken är "kungen" av dom onda i wc? var ett tag sedan jag spelade rts-spelen ^^;

Permalänk
Medlem

Stormscale är full, det är ofta kö.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jedimind
Uppenbarligen fake.

Jo, allt det kommer absolut inte komma men om bara någon del av det skulle komma i expansionen skulle det vara kul.

Var rätt kul läsning iaf, att se att en del har så mycket fantasi

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Jag kan inte skriva i General- och LFG-kanalerna. "You are not allowed to speak" står det. Är det bara för att jag har gästkonto? Det fungerade sist när jag körde gästkonto iallafall.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Låter som om någon GM har staffat dig för något

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

haha vilken ångest alla Rogues måste fått.. BF chest eller Neck.... gahhhh

---------------
Fan vad allt ska lagga nu för tiden.. går ju inte lira BWL/MC mera =( alla har ty 1500ms om inte mera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Jag kan inte skriva i General- och LFG-kanalerna. "You are not allowed to speak" står det. Är det bara för att jag har gästkonto? Det fungerade sist när jag körde gästkonto iallafall.

Det är nya regler för gästkonton numera. Bla så får du inte använda General chat eller AH.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
haha vilken ångest alla Rogues måste fått.. BF chest eller Neck.... gahhhh

den necken tycker jag är grymt mycket bättre för hunters dock så om jag var rogue skulle chesten vara klart val

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Fick min Epic mount idag! Wohoo. // Relek

Visa signatur

"Hur vet man att en politiker ljuger?, dom rör på läpparna"

Permalänk
Medlem

Någon som vet en bra PvE-build för hunter?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
den necken tycker jag är grymt mycket bättre för hunters dock så om jag var rogue skulle chesten vara klart val

tråkiga är att NS chest är nästan lika bra som BFchest

------------------------------------
Nightslayer Chestpiece
200 Armor
+10 Strength
+29 Agility
+20 Stamina
+10 Fire Resistance
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
------------------------------------
Bloodfang Chestpiece
225 Armor
+12 Strength
+26 Agility
+17 Stamina
+10 Fire Resistance
+10 Nature Resistance
Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
Equip: Improves your chance to hit by 2%.
------------------------------------