Permalänk
Medlem

Otroligt nice mp3!

Tänkte bara skryta lite med min nya mp3 som jag köpte när jag var i Malaysia..

Specs:
512 Mb
65000k Oled färgskärm
Radio
bild visning
text läsning
filmvisning

Det härligaste av allt måste ju ändå vara priset, 600kr !!

Ganska mysko märke på den dock, Skyblue, jag har inte ens hittat deras hemsida..

nog om det, här är två fina bilder... Den andra är min gamla jos mp-130 som gick sönder ungefär 1 månad efter garantin gick ut

Permalänk
Medlem

Den ser fin ut och till priset 600 kr är det ju **** bra!

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2500+@10x225 | ABIT AN7 | SLK947U | Zalman ZM-F2 92 MM | 2x256MB OCZ EL DDR PC-3200 Platinum Limited Edition BH-6 (2-2-2-11) 1x512MB winmos Speed Premium PC-3200 512MB winbond BH-5| PowerColor 9800 Pro @ 425,25/688,5 MHZ VGPU/VDDR | Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA/150 8MB cache 7200RPM, Hitachi 7K250 250GB 7200RPM 8MB P-ATA, Seagate Barracuda 250GB 7200.8 P-ATA | SB Audigy 2 | NEC 3520A | Dell Ultrasharp 2005FPW Flat Panel Monitor |

Permalänk
Medlem

Hur låter den då ? Hur fungerar menyn, filöverförning, batteritid etc ?

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

Liten, smidig och billig, verkar ju najs
Verkar vara WL-M-130
http://www.bontos.com/

Själv väntar jag på en iRiver H10 6GB som jag beställt

Visa signatur

Windows 11 Pro - Asus ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GeForce GTX 970 - Corsair 16 GB DDR4 3600Mhz - WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2

Permalänk
Medlem

filmvisning...undrar vad syftet är med den lilla skärmen.

p.s. äta inte chips och fingra på mp3spelaren samtidigt, härligt flottig yta på JOS:en

Permalänk
Medlem

Lite taskigt med minne, men annars är jag avundsjuk .)

Permalänk

oskifer vad är sajten till produkten?600kr haha fet billigt för en film visande mp3.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Undrar vad alla är avundsjuka över ? Storleken och priset ? det är ivf det enda som tilltalar mig, designen, minneskapaciteten mm tilltalar mig inte för fem öre. Men visst, för 600kr verkar den vara som ett bra köp, ifall den låter bra, hra bra filmkvalitét mm. Att inte ens kunna ha en DVD-RIP känns lite taskigt. Då fungerar min Qtek 8010 bättre.

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

filmerna är ingen höjdare.. tar storplats o har bara 16fps.. men annars e den nice som fan.. har en silver på 512mb

finns 1gb oxå.. men inte mer.. vad jag vet iaf

sen finns det inget "riktigt" märke på mp3(mp4)an min heter bara mp4..

Permalänk
Medlem

Filmkvalitet på en 20*15mm liten skärm känns rätt oväsentlig...

Permalänk

NineFour du har förstått hela tråden fel,vadå att du inte förstår vad är folk avundsjuka för?Folk tycker bara att mp3n är grym,man är inte avundsjuk för det. Bara för att MorteM skrev att han är avundsjuk så betyder det inte att alla är det som skrivit i den hära tråden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den duger väl till att se favorit-tv-serien på tåget med iaf

Visa signatur

Windows 11 Pro - Asus ROG Strix B550-F Gaming Wi-Fi - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GeForce GTX 970 - Corsair 16 GB DDR4 3600Mhz - WD Blue SN550 NVMe SSD 1TB M.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yonaz333
Den duger väl till att se favorit-tv-serien på tåget med iaf

Nja, bildstorlken motsvarar ju en 19"-skärm från åtta meters håll, blir svårsett utan kikare/mikroskop...

Permalänk
Medlem

Finns i massor att köpa från kinesiska fabriker.

Ett standard skal, baserat på sigmatel chipset etc... Finns hundratals fabriker som tillverkar likadana.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man skaffar questet för Crystal water?

Permalänk
Medlem

haha, jaja, alla verkar tala i mun på varann i sann swec anda ....

Den har 10 timmars batteritid, vilket inte är så himla mycket men det funkar.
Den låter bra, kan påstå att den låter lika bra som jos'en, eller bättre ;)..
Menyerna är kan ganska ofta vara helt ologiska. Ändrar man klockan så ändras den tillbaka efter nästa reset, sen för att se klockan så måste man pilla i minst en minut..

Filmformatet är något väldigt udda och heter .mtv ... En minut tar cirka 10 mb så man får inte plats med en hel film, men favorit serien som nån sa och en rad sköna videoklipp...

Den heter ju skyblue men jag har inte lyckats hitta nån hemsida som sagt, så fw uppgradera den kommer nog bli svårt.

Jag köpte den i Kuala Lumpur, snett till höger om BB Plaza ungefär (om nån ville veta ). Där finns ett enormt köpcenter med bara elektronik..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ser ut som den InnoAX IMX300 jag skänkte bort för ett tag sedan.
Jag blev ohyggligt trött på de dansande gubbarna i displayen och att den inte sparade inställningarna när man stängde av den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Ser ut som den InnoAX IMX300 jag skänkte bort för ett tag sedan.
Jag blev ohyggligt trött på de dansande gubbarna i displayen och att den inte sparade inställningarna när man stängde av den.
http://www.varupiraten.se/web/bilder/prod/1790_big.jpg

Skänkte?