Permalänk

Beställde detta för flera veckor sedan, betalningen betalades in för några dar sen...hoppas den kommer snart!

Permalänk
Medlem

jag beställde för en vecka sen. har inte fått någon tidning än iaf. men dom kommer ju bara en gång i månaden så det är väl bara o vänta

Permalänk
Medlem

fick tidningen för 1 vecka sedan, + att jag fick en till idag

Trodde inte beställningen hadde kommit fram ordentligt så jag beställde via deras egna hemsida, så nu kommer jag få 2 kontroller, hoppas dom e nått att ha bara, 78 kr är inte mycket att bråka om heller så.

Over and out.

Visa signatur

Win Xp, xp2400+ 1024ddram Geforce 2 v.7700 Deluxe 32mb tv-in tv-ut

Permalänk
Korsordsguru

Hurra, fick min tidning idag!

Visa signatur
Permalänk

Hehe är det bara jag som inte fattar vad man använder den till?!

Det stog nåt om tv osv. men vadå hur kopplar man inte den ? fattar inget var snäll o förklara!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av triplea
cK-kallingarna från FHM har jag beställt och emottagit. De är riktigt schyssta. Och de kostar faktiskt 249:- i butik.

Jag med. Finfina kallingar

Fick första ett nummer av Digitalfoto idag. Ska ringa och avbeställa imorgon.
Bara att vänta på fjärren nu.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Korsordsguru

glemmy: Du kan säga upp abonnemanget på http://www.digitalfotoforalla.se/polopoly.jsp?d=138&a=573 på nån minut annars.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Hehe är det bara jag som inte fattar vad man använder den till?!

Det stog nåt om tv osv. men vadå hur kopplar man inte den ? fattar inget var snäll o förklara!

man kopplar inte in den, det är det som är själva idén med en fjärrkontroll. du kan byta kanal utan att resa dig upp, gå fram till tv:n och trycka på den. fattar du?

och en multifjärr som detta verkar vara är en som kan styra flera olika manicker tex stereo, video tv etc vilket gör att den kan ersätta tex tre fjärrisar.

allt står på svenska på sidan som länkas till i första posten.

Permalänk
Medlem

ringde precis och sa upp min prenumeration. hoppas nu att man får fjärren iaf.

Ingen som har fått den än??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xade
ringde precis och sa upp min prenumeration. hoppas nu att man får fjärren iaf.

Ingen som har fått den än??

Ni lär få vänta på eran fjärr
Jag har fått min tidning och betalat för 2 månader sen och ännu har ingen fjärr dykt upp

Permalänk
Medlem

Skulle tro att Bonniers inte är speciellt angelägna att skynda sig. De kanske hoppas att om de väntar tillräcklig länge så glömmer ni bort allt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaLys
glemmy: Du kan säga upp abonnemanget på http://www.digitalfotoforalla.se/polopoly.jsp?d=138&a=573 på nån minut annars.

Tack för tipset!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eolair
Skulle tro att Bonniers inte är speciellt angelägna att skynda sig. De kanske hoppas att om de väntar tillräcklig länge så glömmer ni bort allt

haha. keep up the good work bonnier! dom är nästan där men lite roligt och bli 100% överraskad sen om den kommer

Visa signatur

nej tack

Permalänk
Medlem

Ingen som har kontaktat dem och frågat hur länge man egentligen ska behöva vänta på Premien?

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OJJE
Ingen som har kontaktat dem och frågat hur länge man egentligen ska behöva vänta på Premien?

Jag fick svar idag av dom på bonner och dom sa att jag borde ha fjärren vilken dag som helst Oväntat svar

Permalänk
Medlem

Nu kom min precis! Riktigt snygg, måste skaffa batterier och testa den nu bara.

Visa signatur

Dator: Intel Core 2 Duo E6750@3.2Ghz 2 GB DDR2 6400, 320GB HD, ATI HD3850 256MB, 22" Mirai TFT.
Laptop: Lenovo S10E.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter233
Nu kom min precis! Riktigt snygg, måste skaffa batterier och testa den nu bara.

Vi inväntar ivrigt på en utförlig recension.

Permalänk
Medlem

Fick min idag också får testa ikväll.

Visa signatur

P4 3,2Ghz Prescott , Intel D865Perl, 1024 DDR GEIL, Radeon 9600xt, 2 x ADDA 120mm 16db + 1 x 92mm Thermaltake 20db.

Permalänk
Medlem

Fick min nys också petfekt återstår att testa, fick tidningen den 18de okt, avslutade 19okt och idag 11nov fick man fjärren så det stämmer rätt bra det med 3 veckor. Förstår inte killen som väntat i 2 månader :S.

Edit:

Jävlig bra känsla för att va en fjärr för 39:-, känns inte så plastig och tom utan rätt tung. Ligger bra i handen kan jag inte säga direkt då den är bred samt att batteriluckan är en "buckla", men det kanske är för att den inte ska ramla ur handen

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jag har väntat i 2 månader men jag fick också min idag. Blev väll nån försening i leveransen av kontrollerna.

Har testat den lite och kan säga att jag inte är så imponerad faktist. Fick igång den på min tv men inte på Digitalboxen, dvdn och cd-spelaren.

En bild av fjärren

Permalänk

Funkar den bra?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Fick min idag också! Funkar bra på sony TV'n ! Ska se om den funkar bra på min noname tv också!

Visa signatur

Asrock 939Dual-SATA2, Opteron 1.8@2.5ghz, 2GB G.skill, 6800LE @12/5

Amd barton 2500 @3400, 512mb Twinmos PC 3200, Geforce Ti4400

Permalänk
Medlem

Den duger för 39:-

Funkat hittils bara på 2st av mina tv apparater.

Varken dvdn, hemmabion, hifin eller tvkortet har fungerat, trots autosökning.

Conclusion: crap

Permalänk
Medlem

Jorå den funkar fint, har ställt in den nu på mina 2 sony aparater samt 1 panasonic och min videobandspelare. alla viktiga knappar funkar också såsom tv/av, text tv, meny osvså jag är väldigt nöjd iaf.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Tur att det är julsnart då... Får önska mig en kameleon 8-in-1 i julklapp....;)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Även jag fick idag den efterlängtade? fjärrkontrollen. Som vissa andra har sagt så känns den helt OK i handen, den har till och med ett uns av kvalitetskänsla. Finns inte så mycket att säga om hur den fungerar... för det gör det inte. Får min 28" Sony TV att fungera lite halvt, många funktioner som trillar bort eller sitter på knappar med andra symboler. Värst är nog att de olika AV-kanalerna inte går att bläddra till eller igenom. DVD eller stereo fungerar inte över huvud taget!

Slutsats: Helt rutten, men för det priset överlever man

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McBain
Även jag fick idag den efterlängtade? fjärrkontrollen. Som vissa andra har sagt så känns den helt OK i handen, den har till och med ett uns av kvalitetskänsla. Finns inte så mycket att säga om hur den fungerar... för det gör det inte. Får min 28" Sony TV att fungera lite halvt, många funktioner som trillar bort eller sitter på knappar med andra symboler. Värst är nog att de olika AV-kanalerna inte går att bläddra till eller igenom. DVD eller stereo fungerar inte över huvud taget!

Slutsats: Helt rutten, men för det priset överlever man

Har du testat trycka på färg knapparna i Botten på kontrollen? när jag trycker på de kan jag bläddra blan AV i båda mina sony aparater.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Jaja, lite seg är man, beställde nu

Permalänk

Fick min idag,grym display.Lagom stor för att vara en fjärrkontroll,vikten på fjärrkontrollen är bra.Snygg fjärrkontroll.Det blåa ljuset på bakgrunden på lcd displayen är grym.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Själv nappade jag på ett erbjudande om en IP-telefon+Skype starpaket på 120 minuter samtalstid till fastnätstelefoner.

Men hur kul är det att vänta:

OBS! Du får ditt första nummer i slutet av december månad.

+

IP-telefon + Skype-startpaket får du ca 4 veckor efter att din betalning registrerats.

Kommer inbetalningslappen med första nummret av tidningen? Lite väl surt att behöva vänta tills i slutet av januari.

http://www.pctidningen.se/Crosslink.jsp?d=261

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.