Permalänk
Medlem

HemPc drivisar?

Jag fick inte med några skivor med min hempc...och när den nu är formaterad så undrar jag vart jag ska få tag på drivrutiner till moderkortet...det är ett Radeon Xpress 200P och saken är att i enhetshanteraren finns det 4 st enheter som har frågetecken på sig...så jag antar att det är för att moderkort drivrutinerna inte är instellerade...så vart kan jag få tag på såna?

Permalänk
Medlem

Moderkortstillverkarens hemsida tex.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989

Permalänk
Medlem

asså jag vet ju vad det är för chipset i den...men vilken tillverkare det är som gjort kortet vet jag inte...

Permalänk
Medlem

Med hempc maskinerna får man ofta inte med drivrutinsskivor utan de ligger på hårddisken och man får själv bränna ut egna drivrutinsskivor eller skapa återställningsskivor genom nått program. Lätttaste för dig är väl att surfa in på hempc-leverantörens hemsida och ta ner drivarna eller kontakta de som levererat den så skall de ju kunna fixa dessa åt dig.

Visa signatur

Fractal Design Node 304, Asus Z170I Pro Gaming, Intel Core i5 6600K, Be-Quiet Pure Rock, Kingston HyperX Savage DDR4 300MHz, Gigabyte GeForce GTX1060 WF OC 3GB, 3st SSD + 1st 2TB WD Green, Corsair RM650x 650W

Permalänk
Medlem

ladda hem aida32, sök på google efter programmet sen kolla bara vad du har för moderkort, chipset, nätverkskort osv..

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath