X800GTO (AGP) som går att låsa upp?

Permalänk

X800GTO (AGP) som går att låsa upp?

Finns det några X800 GTO AGP kort som det går att låsa upp pipsen på? Mitt gamla radeon PRO kort pajjade i dagarna och jag är inte sugen på slösa 5000-6000:- på ett helt nytt PCI Express system så jag tänkte bara fixa ett lite bättre grafikkort.

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk

jag har googlat runt som en galning på nätet men inte hittat något sådant exempel ännu... sapphire har ett kort till agp men jag har inte sett nåt ställe som säljer det i varken sverige eller något land inom eu... har inte kollat in storbritannien dock... själv tänker jag vänta lite och skaffa ett 6800gs istället, de korten kommer ju till agp nu, och det verkar i alla fall som om connect3ds kort inte går att låsa upp längre då de har slut på såna "kärnor" så det verkar aningen riskfyllt...

Permalänk

Re: X800GTO (AGP) som går att låsa upp?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rasande Joel
Finns det några X800 GTO AGP kort som det går att låsa upp pipsen på? Mitt gamla radeon PRO kort pajjade i dagarna och jag är inte sugen på slösa 5000-6000:- på ett helt nytt PCI Express system så jag tänkte bara fixa ett lite bättre grafikkort.

Det finns hittills inget X800GTO för AGP som går att låsa upp. Ett 6800GS kanske är ett bättre alternativ, beroende på hur lågt priset sätts.

Visa signatur

~Pelle~