Program för att föra över musik till iPod?

Permalänk
Medlem

Program för att föra över musik till iPod?

Hejsan , jag har en IPOD .. Och jag undrar om någon vet om något program som är enkelt när jag ska föra över låtar? Programmen jag fick med är krångliga.. iTUNES gillar jag inte , plus att det inte funkar så bra på bärbara. Vill ha ett simpelt "dra över" program..?

Någon som vet?

[size="-2"]Rubrik redigerad av xphaze. Använd en rubrik som utförligt beskriver vad din tråd handlar om.[/size]

Visa signatur
Permalänk
Medlem

det funkar med media player också tror jag, men jag kör med itunes och det funkar fint, enkelt att "dra" över låtar med det! du kanske kan hitta något på www.ipod.se, vad vet jag.

Permalänk
Medlem

EphPod

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

iTunes är väl allt annat än krångligt?

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

iTunes är väl allt annat än icke krångligt.

EphPod funkar bra. Men glöm inte att stänga ner programmet innan du trycker ut ipodden. Annars blir det minst sagt keff.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
iTunes är väl allt annat än krångligt?

På min bärbara är det det så.. Hänger sig hela tiden etc..

Men men , har testat EphPod innan.. Kom på det nu.. Ska ladda ner det igen

Tack för hjälpen!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

annars tror ja de finns en plugin till winamp så man kan använda winamps mediabiblotek eller va fasen de va

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+