Permalänk
Medlem

Mx1000

Tjena!

Hämtade ut min MX1000 idag på posten.

Det första som slog mig var att den kändes väldigt plastig runt scrollpartiet. Den plastbiten som utgör upp och ner knapparna runt scrollen var väldigt lös och kosntig. Även scrollen kändes ostabil och förde ett väldigt oljud när man scrollade. Ett väldigt "löst" och plastigt oljus liksom. Ska den vara så här plastig eller är det jag som fått ett måndags ex?

MVH Viking

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

Min känns också så, ingenting jag stör mig på dock.

Permalänk
Medlem

Jag har också en mx1000 och min känns också så...

Jag tycker att det är dåligt av logitech att ta så mycket pengar för en sån här mus

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

Okej. Tack för svaren

De kunde gott gjort det lite bättre, men som Democalyps sa så är det inget man stör sig på efter ett tag

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

jag hadde samma problem, dom knapparna ovanför och under musen glappade, var riktigt lösa. Så jag tog in den till affären o bytade...

nu har man en go mus

Permalänk
Medlem

Visst är mina knappar lite lösa och scrollen låter lite, men jag tycker ändå det känns högkvalitativt och inte plastigt. Du har nog fått ett måndagex, tycks vara många sådana där ute :S.