Permalänk
Medlem

Fel på ditt XFX 7800GT?

Tjenare! Jag har precis beställt ett XFX 7800GT från komplett. beräknas komma på onsdag. Har hört att en del har haft problem med sina XFX-kort. Så frågan är, har du upplevt problem med ditt?

Sen undrar jag om det medföljer något spel?

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Avstängd

Mitt har funkat fellfritt i från dag 1

Permalänk

Helt felfritt. Medföjer Farcry och något mer som jag inte kommer ihåg namnet på.

Permalänk

Funkar parfekt nu i två månader. Spelen är FarCry, X2 The Threat och Moto GT nånting.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

Mitt har funkat hur bra som helst

Visa signatur

Gigabyte GTX 560Ti 1GB OC+ |Intel Core i5 750 2,66GHz / 8MB | Corsair XMS3 4GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | ASUS P7H55/USB3

Permalänk
Avstängd

har funkat skitbra. inga problem alls. sen följer spelen som DataNusse nämnde med.

Permalänk

Mitt funkar felfritt, fick dock koppla composite kabeln till den blå rgb kontakten för att få färg.

Permalänk
Inaktiv

Nu har ju jag iof ett 7800GS från XFX, men det fungerar väldigt bra. Inga problem här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosasnabel
Mitt funkar felfritt, fick dock koppla composite kabeln till den blå rgb kontakten för att få färg.

Felfritt?

Visa signatur

DISCLAIMER: The statements above has been written by a certified idiot and should not be taken seriously.

Permalänk
Medlem

Klockrena kort, kör två i SLI, dock låter standardfläkten som ett jetplan!

Jag bytte till Arctic Coolings NV Silencer 5.3 och korten blev väldigt tysta

Visa signatur

folding@sweclockers
Gaming: Intel 13700kf @ 6.1GHz, ASUS PRIME Z690-A , 2x16GB 6000MHz DDR5 HyperX, 2x 1TB SN850 i RAID0, ASUS TUF 4080 SUPER 16GB