Windowblinds 5 problem

Permalänk
Medlem

Windowblinds 5 problem

Hej
Har problem med Windowblinds 5. När jag aktiverar ett skin så slöas datorn ner rejält och windows blir helt obrukbar. Detta händer även när jag kör Winfx (detta program också från stardock)

Problemet kom när jag uppgradera mitt grafikkort från ATi radeon 9200 till nvidia 6600 GT. Tycker att det borde fungera bättre med mitt nya grafikkort

Har installerat om windows efter att jag bytt grafikkort.

Någon som vet vad jag ska göra?

edit:
Löste problemet...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Windowblinds 5 problem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smurphen
Hej
Har problem med Windowblinds 5. När jag aktiverar ett skin så slöas datorn ner rejält och windows blir helt obrukbar. Detta händer även när jag kör Winfx (detta program också från stardock)

Problemet kom när jag uppgradera mitt grafikkort från ATi radeon 9200 till nvidia 6600 GT. Tycker att det borde fungera bättre med mitt nya grafikkort

Har installerat om windows efter att jag bytt grafikkort.

Någon som vet vad jag ska göra?

edit:
Löste problemet...

Då får du ju gärna skriva VAD du gjorde för att lösa problemet...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Eftersom jag använde betan innan och inte tagit bort regedit informationen så fick jag göra det innan jag installerade den riktiga versionen

Visa signatur