Permalänk

Synd att det är så fruktanvsärt fult, fast det är väl standard när produkterna riktas till gamers. Ett ultra-x flat med bakgrundsbelysning och en snyggare display hade varit något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Synd att det är så fruktanvsärt fult, fast det är väl standard när produkterna riktas till gamers. Ett ultra-x flat med bakgrundsbelysning och en snyggare display hade varit något.

Där sa du nått(i)* börjar snegla på mitt ultra-x*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ingen som vet om det kommer att komme en grön version av G15? Känns synd att bryta mitt svarta/gröna tema.... Verkar vara perfekt till bf2 och andra spel...

Kolla denna http://photobucket.com/albums/v160/Dgephri/G15stuff/paint-com...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MALmen
Kolla denna http://photobucket.com/albums/v160/Dgephri/G15stuff/paint-com...

Var kanske otydlig, menade grön bakgrundsbelysning av lcd och tangenter....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Det blir ett sådant tagentbord till mig själv i julklapp : )

Permalänk
Medlem

Tja skulle du vilja ta bredden på tangentbordet åt mig.

Permalänk
Medlem

Blev så sugen när jag såg denna + fragzone's recension så jag åkte till Inet och köpte ett, och jag måste säga att jag är tok nöjd med det, knapparna e sköna som fan, och "Hotkeysen" är mycket bra att ha i tex. World of Warcraft

ps. tangentbordet är 26cm "högt" (med arm grejen) och cirka 55cm brett

Visa signatur

MSI P67A-C45 | i5 2500k 3.30GHz @ 4.5GHz | Asus GTX 660 TI-DC2 980/6008 @ 1160/6900 | 16384MB Corsair DDR3 | Samsung SSD 830 Series 256GB, WD 1TB

Permalänk

missöde

jag har har redan lämnat in mitt, space knappen fastnade efter 30 minuter av tactical opsande. hoppas det bara en enskilld fel produktion.

skit nice för övrigt. lajja lite me imon inställningarna som jag har till media spelaren, å lyckades iaf få samma text på båda samtidigt ( imon styrde displayen istället för logitech.)

ett klart bra köp,

Visa signatur

felix

Permalänk
Medlem

Året julklapp? Iallfall för min del. Har önskat mig det och en Raptor Disk:P...Vet redan att jag får båda två. Man vill bara få saker som man önskar sig.

Alla har varit så positiva till G15...Bara 6 dagar kvar tills jag får det...

Visa signatur

LEGO Rules

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Betaine^
Året julklapp? Iallfall för min del. Har önskat mig det och en Raptor Disk:P...Vet redan att jag får båda två. Man vill bara få saker som man önskar sig.

Alla har varit så positiva till G15...Bara 6 dagar kvar tills jag får det...

hoppas du får det på morgonen då

Visa signatur

felix

Permalänk
Medlem

jag kör msnloggen på min display
så slipper ja alt-tabba ut från wow för nå trams nån polare vill på msn

(:

Permalänk
Medlem

Elfynd i Värnamo säljer tangentbord för 20:- om ni känner för att smasha ett då och då...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk

beställde ett på dustin.. hoppas dom får de enligt datumet också..

Permalänk
Medlem

Ser gärna en sån här recension till saitek eclipse också

Visa signatur

Core 2 duo E6850|Xilence 600W | Asus Extreme Geforce 8800GT SLI | WD Raptor 150 Gb | 2 Gb Ram | Asus Striker Extreme nforce 680i

Permalänk
Medlem

Det där med att tangenterna ska lysa är väl bara onödigt? Skärmen lyser ju upp det mesta av knapparna, iaf för mig

Permalänk

men tufft e de ju

Permalänk

Någon som exakt vet hur stort det är? (Måtten på G15 alltså)

Visa signatur

GD65-Gaming Z97 | Samsung 840 Pro | Corsair Vengeance Pro 1866MHz 16GB | Corsair AX760 Platinum | Noctua NH-U14S | i7 4770K | EVGA 780 Ti | Fractal R4 | BenQ XL2430T | Win10 64

Permalänk
Medlem

är det någonn som vet var man kan ladda ner plugins till g15?

Visa signatur

Marcus haak

Permalänk
Medlem

Re: Recension av Logitech G15 Gaming Keybord!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=[zLiX]=-
Men jag rekomenderar alla som tycker det är värt att lägga ut 800:- på ett tangentbord att köpa det utan att tveka! [/B]

Detta tangentbord kostar 595:- på Webhallen

Man behöver inte lägga ut ens 600 spänn på det.
Vill bara upplysa er om det.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt ett men det är ju tydligen brist på det

Ska skickas 04/01 enligt komplett.se

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Vill också ha det men är brist på dem överallt :S

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

Kan man ha startpanelen på displayen så jag ser om nån skriver nått på msn när jag kör cs iså fall ett giviet köp för mig ??

Visa signatur

Mr. Swe_clockering