Wow - Rank 14 - ÄNTLIGEN!!!! [liten film]

Permalänk
Medlem

Finns det nån lista nånstans på villka vapen/armor man kan köpa vid dom olika rankerna man kommit upp i?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Finns det nån lista nånstans på villka vapen/armor man kan köpa vid dom olika rankerna man kommit upp i?

Kanske finns här --> http://www.wow-europe.com/en/

Visa signatur

EPoX EP-9NDA3+ | AMD64 Winchester 3000+ @ 250*9 | 2x512 Corsair BallistiX | GeCube Radeon X800 Pro VIVO @ 500/570 | WD Raptor 74GB, Maxtor 150+250GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Fräsbanan - så vad skulle du säga är bäst yx-spec eller svärd-spec ?

Visst svärdproccen kan också critta precis som ett vanligt slag men om man har deep wounds talangen skulle jag nog ha speccat för att få högre critchans. Dessutom kan saker som harmstring fortfarande critta även om de inte kan procca svärd.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Bah, vad trist :/ Då är det ju inte lika uber som förut... Så nu kan det "bara" procca på saker som MS, whirlwind etc?

Vad jag förstod det som skulle den bara kunna procca på attacker som är till för att göra "direkt" damage.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Finns det nån lista nånstans på villka vapen/armor man kan köpa vid dom olika rankerna man kommit upp i?

http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-armor.html
http://www.worldofwarcraft.com/pvp/flash-rewards/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok

asnan: fram till rank 10 är det inga problem att ta 1 rank i veckan, 10-11 går nog på en vecka med låg standing men inte helt säker, tog 2 veckor för mig emellan 10-11. (var på 99% efter första veckan)

Okej, så hur lång tid tror du det kommer ta för mig att nå rank 11, commander?

Permalänk
Medlem

Jag läste nånstans att de bara är 1-3 st per server som kan använda rank 14 sakerna, stämmer de eller?

Och vad menar ni med "låg standing" ?

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

asnan; det beror på hur mycket du orkar spela, och hur mycket de andra lirarna på din server pallar spela

weew; nej det stämmer inte på agamaggan är det ett gäng (minst 5) som har hw battleaxe

när jag skrev låg standing menade jag så nära 1 som möjligt

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hellscream
Bra jobbat..
Kräver koncentration, motivation och framför allt tålmodighet

Men asså, ge er med "höhö! palla nöta bort 16h/d, ska du säga till dina barnbarn att du var rank 14 i wow höhö"

Va fan gjorde ni som var så viktigt under den tiden t.ex?

Uträttade storverk kan jag tänka? Alla har vi sätt att genomlida denna korta tid vi har på den här planeten.. Spela spel är ett av dem, leka att man är ett socialt underverk ett annat.

Tänkte inte skriva nått här först, men det här förtjänar en quote. Bra skrivet ^^

Grattis till rank 14.

Och vad det gäller swordspec proccar på hamstring, så tror jag att det är fortfarande möjligt eftersom horde fortfarande spammar hamstring som raiddps för windfury proccar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
asnan; det beror på hur mycket du orkar spela, och hur mycket de andra lirarna på din server pallar spela

weew; nej det stämmer inte på agamaggan är det ett gäng (minst 5) som har hw battleaxe

när jag skrev låg standing menade jag så nära 1 som möjligt

ahaa, okej grymt!
Om man tex är rank 12 och köper lite armor ellre vad det nu är man kan köpa, och sedan sjunker till rank 9... kan man fortfarande använda sakerna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
ahaa, okej grymt!
Om man tex är rank 12 och köper lite armor ellre vad det nu är man kan köpa, och sedan sjunker till rank 9... kan man fortfarande använda sakerna?

Ja det kan man. Vad vore annars poängen med att bli rank 14 då flesta tappar ranken direkt nästa vecka?

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Monkej
Ja det kan man. Vad vore annars poängen med att bli rank 14 då flesta tappar ranken direkt nästa vecka?

aha okej bra då.. för det var någon som sa att om man inte håller sig i ranken så kan man inte använda sakerna sedan.. Har det varit så förr kanske?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
aha okej bra då.. för det var någon som sa att om man inte håller sig i ranken så kan man inte använda sakerna sedan.. Har det varit så förr kanske?

Tror det var så när honorsystemet var helt nytt.

Permalänk

rofl, ser en massa avundsjuka i den här tråden.

Grattis till rank: 14!

Även att många gnäller "du har inget liv" eller "slöseri med tid".

De inser nog inte att de har spelat näst intill eller rent av lika mycket som du, vissa har ju spelat i över ett år nu.

Åter igen, grattis!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
rofl, ser en massa avundsjuka i den här tråden.

Grattis till rank: 14!

Även att många gnäller "du har inget liv" eller "slöseri med tid".

De inser nog inte att de har spelat näst intill eller rent av lika mycket som du, vissa har ju spelat i över ett år nu.

Åter igen, grattis!

avundsjuk?

tycker bara det låter så SJUKT onödigt att viga livet åt ett spel. Tycker synd (faktiskt) om folk som viger 16/h om dan till ett spel. .. även hur roligt han tycker det är

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Grattis!
Inte många som nånsin kommer nå den ranken,bra jobbat!
Tror doc inte du kommer orka hålla den ranken så länge;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
avundsjuk?

tycker bara det låter så SJUKT onödigt att viga livet åt ett spel. Tycker synd (faktiskt) om folk som viger 16/h om dan till ett spel. .. även hur roligt han tycker det är

Alla har vi olika intressen. Och ser man det på de där sättet så är det ju inte värt att spela nånting alls för inget är väll särskilt "nödvändigt", mer än att det är förbannat roligt..

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orcen222
Grattis!
Inte många som nånsin kommer nå den ranken,bra jobbat!
Tror doc inte du kommer orka hålla den ranken så länge;)

hehe näe nästa vecka bär det av neråt i rankerna igen

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ragnarok
asnan; det beror på hur mycket du orkar spela, och hur mycket de andra lirarna på din server pallar spela

Vi har förtillfället på Alliance sida ingen PvP guild :/ Så det blir svårt!

Vi förlorar till 90% i AV också...

Jag orkar spela en hel del, lov snart ju!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
avundsjuk?

tycker bara det låter så SJUKT onödigt att viga livet åt ett spel. Tycker synd (faktiskt) om folk som viger 16/h om dan till ett spel. .. även hur roligt han tycker det är

tycker bara att det låter så SJUKT onödigt att skriva massa inlägg som bara klagar. Tycker synd (faktiskt) om folk som skriver onödiga klagoinlägg i en tråd ... även hur roligt han tycker det är.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan
Vi har förtillfället på Alliance sida ingen PvP guild :/ Så det blir svårt!

Vi förlorar till 90% i AV också...

Jag orkar spela en hel del, lov snart ju!

Kör Ab/wsg för ära, och skippa Av

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Jag kollade precis på filmen och vad ser jag, slänger du din mace bara sådär?
Varför inte sälja den eller kanske rent utav spara den?

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Stort grattis till rank14!
Tänkte bara fråga hur du kan ha 1.4k guld? - är rank 12just nu(13 nästa vecka) och sitter inne med 90guld:\

Visa signatur

AMD A64 3200+ - K8N-E Deluxe - 2x512 Kingston - Aspire 520W - HIS 9800pro IceQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer_AB
Jag kollade precis på filmen och vad ser jag, slänger du din mace bara sådär?
Varför inte sälja den eller kanske rent utav spara den?

"Showbis"

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoooL
Stort grattis till rank14!
Tänkte bara fråga hur du kan ha 1.4k guld? - är rank 12just nu(13 nästa vecka) och sitter inne med 90guld:\

Tackar tackar

Har haft tur med epics, och sedan köpt vissa epic på ah och sålt dem dyrare etc

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

haha eftersom detta är mitt favoritämne måste jag få lägga mina cent
det som är fel med hela systemet i WoW är att vilken zombie som helst kan bli rank 14, det är ju i stort sett noskill, för sålänge man bara spelar så får vem som helst kills.

så jag skulle mer lr mindre kunna lära min katt att bli rank 14.

precis samma sätt nu, visst kan mr ragnarok gå runt å "äga så jävla mkt i pvp"

men konstigt? det är ju inte fair om han "äger" någon som precis dingat lvl 60 och inte har en bråkdel av den gear:en han har.

så, kontentan är:
ska man spela för att visa sin heta "skill" osv osv, ta då och lira quake lr dyligt.

spelar man för att det är kul, visst, spela wow, det gör jag med, men kom fan inte sen å skryt över att ni är så bra, för det enda wow handlar om är att ha tiden på sin sida.

har hur många bra exempel som helst på detta (att vem som helst kan levla sin gubbe), lvl 50-60 gubbar som bett mig som priest att "summona folk", även att göra vatten till dom. har man spelat 50-60 lvls och inte fattat att det är mage som gör vatten och warlocks som gör summon, ja, jag finner inga ord. ebay?
även sett warriors som inte fattat konceptet av att tank:a etc etc etc.

Permalänk

Spela 16 timmar om dagen. tror du behöver hjälp med ditt spelberoende ja.

Visa signatur

Amd 64 3000+ | 512x4 | Gforce 6800ultra (agp8x) | 80gigx2 | Razer diamonback | eXactMat | 19"TFT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
tycker bara att det låter så SJUKT onödigt att skriva massa inlägg som bara klagar. Tycker synd (faktiskt) om folk som skriver onödiga klagoinlägg i en tråd ... även hur roligt han tycker det är.

tycker bara att det låter så SJUKT onödigt att skriva massa inlägg som bara klagar på folk som klagar. Tycker synd (faktiskt) om folk som skriver onödiga klagoinlägg i en tråd ... även hur roligt han tycker det är.

lägg ner snälla.. du får gärna grina och försvara wow och ragnarrok med tummen i munnen men jag får också skriva vad jag tycker

Sen skrev jag också tidigare om du läste att jag skrev GRATTIS till bedriften

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BasseBaba
haha eftersom detta är mitt favoritämne måste jag få lägga mina cent
det som är fel med hela systemet i WoW är att vilken zombie som helst kan bli rank 14, det är ju i stort sett noskill, för sålänge man bara spelar så får vem som helst kills.

så jag skulle mer lr mindre kunna lära min katt att bli rank 14.

precis samma sätt nu, visst kan mr ragnarok gå runt å "äga så jävla mkt i pvp"

men konstigt? det är ju inte fair om han "äger" någon som precis dingat lvl 60 och inte har en bråkdel av den gear:en han har.

så, kontentan är:
ska man spela för att visa sin heta "skill" osv osv, ta då och lira quake lr dyligt.

spelar man för att det är kul, visst, spela wow, det gör jag med, men kom fan inte sen å skryt över att ni är så bra, för det enda wow handlar om är att ha tiden på sin sida.

Alla som vet nåt om wow vet att det bara handlar om vem som lägger ner mest tid, och minimalt på skill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barnarbetare
Alla som vet nåt om wow vet att det bara handlar om vem som lägger ner mest tid, och minimalt på skill.

Jag har sett dom som varit 10 lvl under sin motståndare och ändå vunnit duellen, skills?

Visst en med bra gear blir de tuffare emot men knappast en omöjlighet om du kan spela din char imo.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Jag har sett dom som varit 10 lvl under sin motståndare och ändå vunnit duellen, skills?

Snarare sten, sax påse principen. JA det gäller även i vissa lägen mot en motsåndare 10lvls under dig.

Förövrigt grattis Ragnarök, vettefan om jag själv skulle orka det dock. Jag skulle nog starkt ifråga sätta mitt förstånd om jag la ner denna enorma tidsmängd för att få en ny pixlad yxa på skärmen..:p

Sen med expansionen så nära skulle det kännas jävligt surt att alla ens HW grejor blir värdelösa.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Varför är det så jobbigt då? (heelt nollad på wow)