mera banor till BF2...

Permalänk

mera banor till BF2...

som rrubriken lyder var finner man mera banor till BF2?
kan man fixa så att man har flera banor till singelplayer?

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

Jag har sett att totalbf2.com har paket med fler banor. Jag har provat en av dem men de fungerade inte att spela alls om jag kommer ihåg rätt. Inte online eller offline. Varför vet jag inte.

Tycker Dice har gjort ett jävligt dåligt jobb med att skapa ett spel som är användarvänligt när det gäller externt skapade banor. Skulle varit som i CS, droppa in två filer i en mapp och *tadaaa*... så kan man spela den direkt.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk

mm önskar det vore så jag men men men..t ack för svaret men är det nogon annan som vet var man kan hitta banon och hur man sedan får igång dom?

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

Man behöver bara lägga in mappen "XXX" i levels, sen är det bara att köra.
Största problemet är dock att dem inte funkar till SP och det är väldigt ont om folk på nätet.

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradis
Man behöver bara lägga in mappen "XXX" i levels, sen är det bara att köra.
Största problemet är dock att dem inte funkar till SP och det är väldigt ont om folk på nätet.

var kan jag ladda ner mer banor då?

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]