Prova på Guild Wars Faction en helg

Permalänk
Medlem

Kanske det blir värt att ta upp Guild Wars igen när Faction kommer?

Visa signatur

Phanteks Enthoo EVOLV || MSI Z170A KRAIT GAMING 3X || Intel Core i5 6600K || Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 2666MHz CL16 || EVGA GeForce GTX 1080 SC 8GB || SSD 128GB Samsung 830-Series + 447GB TOSHIBA-TR150 || Corsair RM750X 750W

Permalänk
Medlem

Jo, det är väll det kanske =D

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Även jag har Invites kvar så pm mig så får ni också vara med

ps någon som vet om man ALLTID kan om distrubera sin poäng? (bloodmagic 3, Deatmagic 2 till Bloodmagic 2 och Deathmagic 3)

Permalänk
Medlem

nu får fan Discshop.se skynda sig på med min beeta nyckel väntat i 3dagar nu ringt 2gånger nu först sa dom vi skickar den senare idag, sen andra gången han som har hand om det är inte här,nu skickar jag ett mail till dom får jag inte det om 2dagar då får dom ett jävla argt telefon samtal....

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Jag har också invites om nån vill ha, bara PM

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

NU är det så här att jag Har GW, tröttnade i lvl 11 och om jag nu testar beta Testet av faction skapar man då en ny char?

vart laddar jag hem det?
Vart får jag reda på var mina nycklar är?

edit: det står ju på guildwars.se att det är 17 timmar tills det släpps

Edit: installerade GW nyss och kom på varöfr jag inte orka lvla mer än till 10, kommer ingenstans, det går inte o döda mobs för dem får man typ ingen xp utav och questerna visar bara på kartan längst ner , så spriner man skit länge och då visar det sig att det är en portal in i nästa zon och så är det högst upp i nästa map man ska gå, då är det ännu en portal osv.

Kan Någon berätta var man ska vara vid lvl 10 och hur man ska bära sig åt o lvla och göra quester

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dude90
NU är det så här att jag Har GW, tröttnade i lvl 11 och om jag nu testar beta Testet av faction skapar man då en ny char?

vart laddar jag hem det?
Vart får jag reda på var mina nycklar är?

edit: det står ju på guildwars.se att det är 17 timmar tills det släpps

Edit: installerade GW nyss och kom på varöfr jag inte orka lvla mer än till 10, kommer ingenstans, det går inte o döda mobs för dem får man typ ingen xp utav och questerna visar bara på kartan längst ner , så spriner man skit länge och då visar det sig att det är en portal in i nästa zon och så är det högst upp i nästa map man ska gå, då är det ännu en portal osv.

Kan Någon berätta var man ska vara vid lvl 10 och hur man ska bära sig åt o lvla och göra quester

exakt var befinner du dig? säg vad staden heter så kan jag kanske säga vart du ska, ett tips är ju att ta alla quests och sen kolla vilket som är "primary" för det är den som tar dig vidare.

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Kommer man att kunna ladda ner spelet eller hur ska man göra??

Visa signatur

Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-tecken i ishockey!

Permalänk

tanka klienten som sen laddar hela spelet sen registrerar du din giltiga nyckel med ett konto sen spelar du

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Klienten finner ni här: http://www.guildwars.com/events/faq...reviewevent.php

bara ladda hem, så länge någon ger er en preview så är det ju lungt.
Jag har 2 kvar eller nått, PMA om ni vill ha!

EDIT: 1 kvar

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

skulle gärna vilja testa skicka pm med en nyckel till mig så är ni snälla.

Permalänk
Medlem

ThePostalDude2!

Jag är i Ascalon City området vid Piken square eller vad det heter, har gjort lite quests men dem är grymt konstiga pga av alla zoner man måste passera.

Edit: är lvl 11 nu var 10 förut, men var får man tag på en q till nästa område. Har dock ca 5-6 quester i ascalon city men dem är svåra med såna där data styrda grp medlemmar som jag använder mig av

Permalänk
Medlem

Jag har nycklar om nån är sugen.. bara o pm:a

Permalänk
Medlem

Ni kan ju ta och kolla in cinematic för factions som Gaile la upp i morse

http://www.guildwars.com/gallery/video/default.php

Visa signatur

Phenom II 960t @ 4 Ghz - Gigabyte 990xa UD3 - 8 GB Corsair Vengence - Asus 560 ti @ 950/2200 Mhz - 60 GB vertex plus - 1 TB WD black - Fractal Design Tesla 650 W

Permalänk
Medlem

Finns det fortfarande någon vänlig själ med en key? Min email är iaf: erikost4@hotmail.com, det kmr nog bli rikigt nice detta!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dude90
ThePostalDude2!

Jag är i Ascalon City området vid Piken square eller vad det heter, har gjort lite quests men dem är grymt konstiga pga av alla zoner man måste passera.

Edit: är lvl 11 nu var 10 förut, men var får man tag på en q till nästa område. Har dock ca 5-6 quester i ascalon city men dem är svåra med såna där data styrda grp medlemmar som jag använder mig av

Strunta i quests och gör missions istället. Jag gjorde några quests i Ascalon så att jag kom till lvl 8 sedan drog jag igenom alla misssions med bonus på alla. Lvl 20 precis innan jag skulle ascenda. (Missions är ställen på kartan som ser ut som sköldar, med svärd om du har klarat dem. ) Efter de flesta missions kommer du automatiskt till nästa, finns några undantag. Men då är det bara att fråga i chatten vilken väg du ska springa för att ta dig till nästa, eller kolla världskartan http://www.gwonline.net/images/cartography/worldmap.php.

Visa signatur

Verklighetens barn är vi.

Permalänk

aa... dra tillbaks till ascalon city och gå till northen wall. där finns ett mission sen när du klarat det kommer du till fort ranik och där finns en till mission. efter den kommer du till frontier gate och där måste du gå själv norrut till ruins of surmia där du finner nästa mission. har du problem att komma dit så finns det en quest i frontier gate som leder dig dit. när du äntligen piskat det missionet så kommer du till nolani academy där nästa mission är. klara av det och du är fri från ascalon delen på ett bra tag.

Edit. jag rekommenderar att du gör alla småquests innan du springer iväg till missions, det kommet bli så mycket lättare att göra dom om du är hög lvl och folk kommer vela ha dig i deras party, själv fick man köra ruins of surmia solo eftersom alla i partyt stack efter halva men fan min necro klarade av det galant. tror hon va lvl 10-11 eller nått. är lvl 17 nu iaf och är i the wilds

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Avstängd

jag har 3 keys, om någon är intresserad så pma mig...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThePostalDude2
aa... dra tillbaks till ascalon city och gå till northen wall. där finns ett mission sen när du klarat det kommer du till fort ranik och där finns en till mission. efter den kommer du till frontier gate och där måste du gå själv norrut till ruins of surmia där du finner nästa mission. har du problem att komma dit så finns det en quest i frontier gate som leder dig dit. när du äntligen piskat det missionet så kommer du till nolani academy där nästa mission är. klara av det och du är fri från ascalon delen på ett bra tag.

Edit. jag rekommenderar att du gör alla småquests innan du springer iväg till missions, det kommet bli så mycket lättare att göra dom om du är hög lvl och folk kommer vela ha dig i deras party, själv fick man köra ruins of surmia solo eftersom alla i partyt stack efter halva men fan min necro klarade av det galant. tror hon va lvl 10-11 eller nått. är lvl 17 nu iaf och är i the wilds

antar att du menar "SOLO (fast med hench då såklart)"...

Eftersom en helt ensam lvl 10-11 necro aldrig skulle klara att hålla emot alla char i slutet när man ska skydda Erol. Uppdragen är byggda så att det inte ska gå och jag har 4st lvl20 gubbar + 2st 20 på mitt andra account.

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MsPaint
antar att du menar "SOLO (fast med hench då såklart)"...

Eftersom en helt ensam lvl 10-11 necro aldrig skulle klara att hålla emot alla char i slutet när man ska skydda Erol. Uppdragen är byggda så att det inte ska gå och jag har 4st lvl20 gubbar + 2st 20 på mitt andra account.

näe solo som helt själv som i bara jag som i 1 person. men jag hade gott om bone minions så det gick vägen

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

okej tackar så mkt för svaren postaldude och ni andra, har som sagt redan kommit till fort ranik och förstår det där med sköldarna så jag ska fortsätta nu lite o se hur det går

Permalänk

jag sitter och pillar lite med den där preorder nyckeln man fick på mailen.

HOW TO USE YOUR KEY

1. Download and install the Guild Wars® client from
http://www.guildwars.com/downloads/gwsetup.zip.

2. Start the game

3. On the login screen, add your 25-digit Key in the 'I have a new key'
dialogue box.

4. Follow the on-screen instructions to register your game account and
unlock your exclusive in-game weapons.

5. Once registered, you will be returned to the login screen where you can
enter the email address and password that you submitted.

6. Enjoy Guild Wars Factions!

Men jag hittar ingen "I have a new key" box. fanns en "manage keys"-meny under edit account. där funkade nyckeln, men isåfall, hur får man sina items? jag är bara förvirrad:S

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem

är det ingen som har en nyckel kvar är ruskigt sugen att testa börjar bli less på wow vill testa nåt annat.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xc
är det ingen som har en nyckel kvar är ruskigt sugen att testa börjar bli less på wow vill testa nåt annat.

pm:a mej, så kan du få en. jag är för full nu för att klara av en så avancerad procedur. men vi kan fixa en till dej imorgon (ördan) eller hur FAN DET STAVAS.., haaha. aja...trlött:)

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 75190255508
pm:a mej, så kan du få en. jag är för full nu för att klara av en så avancerad procedur. men vi kan fixa en till dej imorgon (ördan) eller hur FAN DET STAVAS.., haaha. aja...trlött:)

hehe tombking fixade en nyckel till mig men tack ändå

Permalänk
Medlem

går det att ändra så att faction körs i Dx8?
för om jag inte minns helt fel så kördes väll GW i Dx8 också?? fast man hade Dx9 kort eller hur funkade det där nu igen...tycker att det känns som jag har lite sämre flytt i Faction=/

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
går det att ändra så att faction körs i Dx8?
för om jag inte minns helt fel så kördes väll GW i Dx8 också?? fast man hade Dx9 kort eller hur funkade det där nu igen...tycker att det känns som jag har lite sämre flytt i Faction=/

man kan ju hoppas att det bara är för att betan är lite dåligt optimerad. Men det är jäkligt vackert:)

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 75190255508
man kan ju hoppas att det bara är för att betan är lite dåligt optimerad. Men det är jäkligt vackert:)

hoppas att det är beetan som inte är helt optimerat,för när jag sänker allt på lägsta så blir det inte nån större skillnade heller=/

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Åh shit va grymt

Jag och flickvännen har precis slutat spela WoW (klarat allt och är sugna att prova ett spel utan månadsavgift och har spanat in Guild Wars ett bra tag.

Så finns det någon snäll människa som har en (eller till och med två?) invites kvar så skulle jag vara jätte tacksam för det!

Precis som vi spelade wow betan innan vill jag testa ett spel innan jag köper det så det vore ett gyllene tillfälle

Tack!

Edit: Skriver min mail ifall att någon har:xxx

Oj, jag var så ivrig att jag inte äns såg att det var förra månaden... Sorry ><

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KimLundqvist
Åh shit va grymt

Jag och flickvännen har precis slutat spela WoW (klarat allt och är sugna att prova ett spel utan månadsavgift och har spanat in Guild Wars ett bra tag.

Så finns det någon snäll människa som har en (eller till och med två?) invites kvar så skulle jag vara jätte tacksam för det!

Precis som vi spelade wow betan innan vill jag testa ett spel innan jag köper det så det vore ett gyllene tillfälle

Tack!

Edit: Skriver min mail ifall att någon har:xxx

Oj, jag var så ivrig att jag inte äns såg att det var förra månaden... Sorry ><

:). Fick ett trevligt mail av dej Kim. Men jag råder dej att prova ändå, köp bara det ena om du är lite skeptisk. Räcker det bara några veckor är det ändå värt 300 spänn, enligt mej:)

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!