The Elder Scrolls Oblivion-tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter
Beror väl helt på vad du spelar för typ av karaktär. Jag är bågskytt så jag använder light armor eftersom man springer fortare än i heavy armor. The steed ger ju bonus till speed och det är den staten som hör samman med light armor om jag inte minns fel. Om du har tänkt att gå i närstrid och inte är stealthbaserad bör du nog välja heavy armor.

glömde att skriva det min class är scout

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Upptäckte att man fakiskt kan förgifta sitt vapen med sina negativa potions, istället för att dricka dom som man gör i Morrowind :>
Helt vansinnigt mycket skada man kan göra med ~lvl 100 alchemy.

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk

Kan man rädda kungen i början?

Visa signatur

AMD ATHLON 64 (VENICE) 3200+ @ 2,0GHz - m. ZALMAN CNPS-7700CU | 2GB RAM | ASROCK 939DUAL-SATA2 | 200GB HDD | RADEON X1800XT 512MB | NEC-DVDBRÄNNARE | TAGAN EASYCONNECT 580W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superior2005
Kan man rädda kungen i början?

Nej jag har aldrig lyckats med det, skulle inte tro det var möjligt eftersom hela storyn hänger på hans efterträdare.

Visa signatur

Asus Sabertooth Z170 - i7 6700K(Noctua NH-D15) - Corsair Vengeance 32GB ram - Asus ROG Strix GTX 1080Ti - OCZ 60GB+OCZ 250GB+Samsung EVO 840 500GB+2xSeagate 3TB+1xWD Greenpower 2TB+1xWD Red 3TB - 2xAsus PB248Q - Corsair HX850W - Fractal Design S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superior2005
Kan man rädda kungen i början?

Nej. Det är liksom själva grejen med storyn att han blir mördad.

Permalänk
Medlem

*** Möjlig spoiler (dagon shrine questen)

När jag var i dagon shrine så var jag tvungen att lämna ifrån mig mina prylar. Hur får man tillbaka dom? Lite irriterande. Om jag vetat att man skulle få börja med 0 prylar efter det så hade jag åtminstone sålt lite innan. Märkte just att man blev av med alla stålar oxå.
Men kan någon svara i alla fall vore det vänligt. För vill inte fortsätta förrän jag vet helst.

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem

Sitter och funderar på att köpa det. Men till 360:in eller datorn det är frågan.

Vad rekomenderas?

Mvh
Micke

Visa signatur

Mycket ström är det!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
*** Möjlig spoiler (dagon shrine questen)

När jag var i dagon shrine så var jag tvungen att lämna ifrån mig mina prylar. Hur får man tillbaka dom? Lite irriterande. Om jag vetat att man skulle få börja med 0 prylar efter det så hade jag åtminstone sålt lite innan.

Tror inte man kan få tillbaka sakerna, jag hade som tur var en save precis innan jag stack in.

Visa signatur

Asus Sabertooth Z170 - i7 6700K(Noctua NH-D15) - Corsair Vengeance 32GB ram - Asus ROG Strix GTX 1080Ti - OCZ 60GB+OCZ 250GB+Samsung EVO 840 500GB+2xSeagate 3TB+1xWD Greenpower 2TB+1xWD Red 3TB - 2xAsus PB248Q - Corsair HX850W - Fractal Design S

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter
Tycker illusion är väldigt bra och det har många användningsområden. Osynlightetsmagi är väldigt användbart, och så kan du få olika typer av charm som du kan använda för att få folk att prata lite mer även om du är dålig på speechcraft. Jag gjorde själv misstaget att ta conjuration som ett main yrke på min speed/agility karaktär. Det visade sig att det inte var alls lika lätt att få bound vapen (viket var min plan) som i Morrowind, magierna kräver nämligen otroligt mycket mana vilket jag inte har. Mysticism är inte så väldigt användbart tycker jag, då är alteration ett bättre val. Där har du diverse sköldar, waterwalk och andra användbara magier.

Kan det inte vara så att det är sista fighten i arenan mot Gray Prince? Den fighten är annorlunda och du kan loota honom efter att han är död.

låter bra det. känns inte så jättehett att summona lite skelett och skit som main.. bättre att ta illusion då isf. men vad är det man gör på mysticism? plocka upp och kasta saker låter skoj..men inte så användbart

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lambo
Tror inte man kan få tillbaka sakerna, jag hade som tur var en save precis innan jag stack in.

Jag också. Så jag testade att gå in och se vad som hände om man inte lämnade ifrån sig grejerna Gick sådär. Sen testade jag att gå tillbaka och hämta dom efter jag gått ut från grottan. Men den dörren var låst. Kanske är meningen då.

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambo
låter bra det. känns inte så jättehett att summona lite skelett och skit som main.. bättre att ta illusion då isf. men vad är det man gör på mysticism? plocka upp och kasta saker låter skoj..men inte så användbart

mysticism är bra. Iaf detect life som jag använder hela tiden typ. Kör med assassin/båge och med detect life ser jag fiender genom väggar så är lättare att smyga sig på dom

För övrigt så blir jag irriterad på Chameleon.. har 30% constant effect och jag klaga inte på själva skillen. Jag blir aldrig detected, men jag syns inte ALLS. Är helt osynlig och det förstör rätt mycket när man slåss och inte ser sitt vapen

undrar om nån vet om en mod där nån gjort om chameleon från att man inte syns till att det är nån aura lr liknande som visar att man är just osynlig

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

30% chameleon låter hett, hur har du fått det?
enchanted item eller gjort en permanent skill?

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
mysticism är bra. Iaf detect life som jag använder hela tiden typ. Kör med assassin/båge och med detect life ser jag fiender genom väggar så är lättare att smyga sig på dom.

Du kan köpa en amulett(Eye of Sithis) från Dark Brotherhood med 30ft constant Detect Life constant effect. Vet inte om den är randomspawn, men jag fick köpa den av den surmulna kissen iaf. Oerhört hjälpsam, tar den över några futtiga stats alla dagar...

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pejN
30% chameleon låter hett, hur har du fått det?
enchanted item eller gjort en permanent skill?

hittade en ring i en dungeon ovanför inn of ill omen.. Ring of shadows (ger 20%)
sen hittade jag en cuirlass of assassin som gav 10%

hmm ska kolla upp om den där medaljen.. blir rätt lack om jag har fetat upp mysticism i onödan :x

vet nån om någon annan bra magi med mysticism?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mice
Sitter och funderar på att köpa det. Men till 360:in eller datorn det är frågan.

Vad rekomenderas?

Mvh
Micke

Jag skulle starkt rekomendera datorn. Om du har prestanda att köra på high settings.
Av lite olika anledningar, det är snyggare, det är bättere kontroll och om nånting knasar så kan du andvända consolen till att fixa det mesta. Och jag lovar dig, consolen är ovärderlig i bland.

Edit: Som TommyToad sa - Moddarna! Att kunna installera moddar är A & O. Jag skulle inte klara mig utan det.

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk

Och modda.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mice
Sitter och funderar på att köpa det. Men till 360:in eller datorn det är frågan.

Vad rekomenderas?

Mvh
Micke

Hade jag haft möjligheten hade jag köpt det till X360. Främst för att det verkar fungera extremt mycket bättre där. Sen för att jag hellre sitter i soffan/fåtölj för att spela längre tider.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Nu har jag köpt hus!

Går det att köpa lite ljus eller så? För jag tycker det är lite mörkt

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mice
Sitter och funderar på att köpa det. Men till 360:in eller datorn det är frågan.

Vad rekomenderas?

Mvh
Micke

Jag skulle skaffa det till 360, blivit riktigt sugen på att skaffa mej en 360 nu just för för det hära och GRAW
Moddar och fusk är riktigt skönt med pc versionen men det känns verkligen som att spelet är gjort för konsole och iallafall jag tycker det är mycket skönare att spela sånna hära spel sittandes i soffan framför en stor tv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Hmm aaah det var skumt faktiskt, silver pilar dyker upp lite här och var tycker jag. Men jag hittar dem aldrig i nån affär i några större mängder. Om det dyker upp bättre saker i affärer för att man är högre level vet jag inte faktiskt.

Jodå, det gör det, både i rustning och vapen. Dock så får man vad jag märkt alltid mycket bättre saker ute i grottorna etc. Jag brukar köpa stora mängder Dwarven-pilar själv med min glas-både of någonting-jag-inte-minns (15 i Shock Damage iaf ) så går det hyfsat att döda saker om man smyger. Utan att smyga = jag får storsmörj om det är fler än 2 emot mig :/

Men blargh, börjar bli lite småtrött på spelet nu, är väl en temporär svacka, nåja.
Level 20, tjuv-liknande klass, nått högsta grad i Thieves Guild, i stort sett min enda bragd

Hmm, slänger in en bild bara för att:

Finns fler här: http://www.ibisaeg.mine.nu/Oblivion/
Kika inte under SPOILER, kanske inte direkt spoiler så, men kan tänkas vara tråkigt för de som inte kommit så långt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
Du kan köpa en amulett(Eye of Sithis) från Dark Brotherhood med 30ft constant Detect Life constant effect. Vet inte om den är randomspawn, men jag fick köpa den av den surmulna kissen iaf. Oerhört hjälpsam, tar den över några futtiga stats alla dagar...

30 ft? Pfft, jag har 120 ft på en pryl Och mjo, Mysticism var väldigt härligt märkte jag med när man krånglade runt i alla dungeons, hade inte klarat mig utan det, eftersom enda sättet min tjuv verkar kunna göra skada är genom att smyga sig på mupparna :/

Permalänk
Medlem

Jag har blivit vampyr efter det att jag sov! Har sparat innan och efter. Lite frågor ang att vara vampyr:

1. Varför blir man vampyr under uppdraget "fixa septims armor"? Vem bet mig?

2. Man ser blek och jävlig ut, går det att få tillbaka sitt utseende under spelets gång?

3. Kan man bli normal igen eller är man vampyr för alltid?

4. Kan man undvika att bli biten eller ingår det i storyn???

hehe, många frågor... Tyckte livet som vanlig dödlig var bättre....

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.6GHz - ASUS MAXIMUS IV Gene-Z - Zotac GeForce GTX 980 4GB - 16GB Crucial PC12800 - 80GB Intel X25-M - 250GB Samsung 750 - 250GB Samsung 850 - 27" ASUS ROG Swift - Silverstone SG01B-F - Fractal Design Newton R2 1000W - Fractal Design Define C - 240mm Fractal Design water cooler - WASD V2 TKL custom keyboard - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teobald
Jag har blivit vampyr efter det att jag sov! Har sparat innan och efter. Lite frågor ang att vara vampyr:

1. Varför blir man vampyr under uppdraget "fixa septims armor"? Vem bet mig?

2. Man ser blek och jävlig ut, går det att få tillbaka sitt utseende under spelets gång?

3. Kan man bli normal igen eller är man vampyr för alltid?

4. Kan man undvika att bli biten eller ingår det i storyn???

hehe, många frågor... Tyckte livet som vanlig dödlig var bättre....

De behöver inte bita dig, de gör någon magitjosan på dig vad jag vet. Du borde ha fått en varning om att du dragit på dig ... någon sjukdom jag inte minns namnet på, "Phorfyrys Hema... nånting"
Efter det har du vad jag vet tre dagar på dig att bota dig ifrån den, innan du blir vampyr.

Om du ser blek och jävlig ut antar jag att du måste ut och fixa dig lite blod.

Du skall kunna bli normal igen, fast är en hel radda quests runt det vad jag vet.

Detta är då vad jag vet gäller normalt, men kanske det är en del av den questen du gjorde att bli biten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teobald
Jag har blivit vampyr efter det att jag sov! Har sparat innan och efter. Lite frågor ang att vara vampyr:

1. Varför blir man vampyr under uppdraget "fixa septims armor"? Vem bet mig?

2. Man ser blek och jävlig ut, går det att få tillbaka sitt utseende under spelets gång?

3. Kan man bli normal igen eller är man vampyr för alltid?

4. Kan man undvika att bli biten eller ingår det i storyn???

hehe, många frågor... Tyckte livet som vanlig dödlig var bättre....

1. Jag tror att man blir vampyr automatiskt när man har spelat ett visst antal dagar eller levlat ett antal gånger. När jag blev vampyr så körde jag en autosave och för att bli av med det. Sen sov jag i ett annat hus istället några "dagar" senare, utan att ha sovit något emellan. Då hade jag blivit biten igen när jag vaknade. Så det verkar inte vara någon slumpvis grej den första gången iaf.

2. Jag frågade samma sak ett antal gånger några sidor tillbaka och fick tillslut svaret att man inte kan få sitt vanliga utseende som vampyr. Riktigt jävla irriterande då jag ser det som den enda nackdelen egentligen som vampyr. Alla krafter man får som vampyr är ju så bra. Man får hoppas på en mod för detta.

3. Ja, det finns ett antal alternativ skrivet i oblivion-faqn här på forumet.

4. Som nämt ovan så verkar det vara både och. Men när du blir biten så blir du konstant vampyr först några dagar efteråt. Du ska tydligen kunna ta en "Cure Desiese" för att bota vampyr-övergången innan denna korta tid har gått ut. Det står lite om detta i FAQn också.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teobald
Jag har blivit vampyr efter det att jag sov! Har sparat innan och efter. Lite frågor ang att vara vampyr:

1. Varför blir man vampyr under uppdraget "fixa septims armor"? Vem bet mig?

2. Man ser blek och jävlig ut, går det att få tillbaka sitt utseende under spelets gång?

3. Kan man bli normal igen eller är man vampyr för alltid?

4. Kan man undvika att bli biten eller ingår det i storyn???

hehe, många frågor... Tyckte livet som vanlig dödlig var bättre....

1. Har inget med uppdraget att göra vad jag vet, bara att det är just vampyrer du slåss emot.

2. Du ser så normal ut du kan efter att precis ha druckit blod, dricker du inte blod blir du bara fulare och fulare ^^

3. När du har diseasen som gör dig till vamp kan du bara ta Cure disease(potion, spell?) eller gå och be vid ett tempel.

4. Är inte så lätt att undvika att bli smittad när man slåss mot dom, om man inte är väldigt resistant mot diseases

Alltså du kan bli smittad med något som heter Porphyric Hemophilia, 3 dagar efter att du blivit smittad av den diseasen så blir du vampyr nästa gång du sover. Vill du inte bli vampyr så se till att cura dig innan det händer, om du gjort något eller fått något så att du verkligen verkligen verkligen inte vill ladda så kan du bli botad ja, men du måste göra ett långt och jobbigt quest så jag rekomenderar dig att ladda.

Jag planerar själv på att bli vamp sen, grymma + i attributer! Men ska köra ett tag först utan iallafall, ska be den trevliga vampyren i Dark brotherhood att bita mig sen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
Upptäckte att man fakiskt kan förgifta sitt vapen med sina negativa potions, istället för att dricka dom som man gör i Morrowind :>
Helt vansinnigt mycket skada man kan göra med ~lvl 100 alchemy.

Hur hur hur?

Visa signatur

Antec Performance TX1050B || Antec SmartPower 2.0 500W 12V || Asus P5W DH Deluxe || Intel Core 2 Duo E6600 || Asus Extreme GeForce 7950GX2 1gb || Corsair Twin2X 6400 2x1024MB || WD Raptor 74GB 10K-RPM || Seagate Barracuda 320GB NCQ 16MB SATA2 || Creative SoundBlaster X-Fi XtremeMusic || LG 20,1" L204WT || Papst 3x 80x80. 1x 92x92, 1x 120x120, Temp. control, Low noise ||

Permalänk
Medlem

ok, men om jag finner botemedlet mot vampyrism blir jag normal då? dvs ser jag ut som innan jag blev vampyr då? najs med lite extra quests annars...

ps. såg nån som hade en dawn rustning, vet ni nått om man kan bli ond? dvs gå över på andra sidan?

Visa signatur

Intel i7 2600K @ 4.6GHz - ASUS MAXIMUS IV Gene-Z - Zotac GeForce GTX 980 4GB - 16GB Crucial PC12800 - 80GB Intel X25-M - 250GB Samsung 750 - 250GB Samsung 850 - 27" ASUS ROG Swift - Silverstone SG01B-F - Fractal Design Newton R2 1000W - Fractal Design Define C - 240mm Fractal Design water cooler - WASD V2 TKL custom keyboard - Windows 10 64bit

Permalänk

Jo undrar en till sak, hur fungerar det med vapen, deras skada vikt etc? Finns det någon anledning att man hellre skulle vilja ha ett shortsword istället för ett longsword? Dom verkar ju inte slå snabbare, och longsword gör som standard 1 mer i skada än shortsword så. Skulle verkligen uppskatta svar på denna fråga.

Sen undrar jag med om det finns något sätt att ändra en Major skill med hjälp av consolen eller nåt, vill verkligen verkligen ha Marksman men orkar inte köra om bara för en skill, så om man kan byta ut en nuvarande Major skill(tex athletics) mot Marksman?

Sen vore det finemang fint om man kunde få veta hur man sätter på negativa potions på sina vapen. :]

Och en sista fråga, någon som har tips hur en stealth karaktär ska klara första matchen som Gladiator i arenan? 3 argonian prisoners mot lilla mig=omöjligt känns det som =/ Hade nog problem med dom två wood elfsen, jag kan verkligen inte ta smällar utan måste springa omkring med båge mot alla närstridsfjantar.

Visa signatur

Antec Performance TX1050B || Antec SmartPower 2.0 500W 12V || Asus P5W DH Deluxe || Intel Core 2 Duo E6600 || Asus Extreme GeForce 7950GX2 1gb || Corsair Twin2X 6400 2x1024MB || WD Raptor 74GB 10K-RPM || Seagate Barracuda 320GB NCQ 16MB SATA2 || Creative SoundBlaster X-Fi XtremeMusic || LG 20,1" L204WT || Papst 3x 80x80. 1x 92x92, 1x 120x120, Temp. control, Low noise ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingen
Du kan köpa en amulett(Eye of Sithis) från Dark Brotherhood med 30ft constant Detect Life constant effect. Vet inte om den är randomspawn, men jag fick köpa den av den surmulna kissen iaf. Oerhört hjälpsam, tar den över några futtiga stats alla dagar...

Man kan ju brygga potions av vanliga grönsaker som ger Detect Life effekten i säkert 10 minuter, så jag hade hellre använt ett neck som ger några stats.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
*** Möjlig spoiler (dagon shrine questen)

När jag var i dagon shrine så var jag tvungen att lämna ifrån mig mina prylar. Hur får man tillbaka dom? Lite irriterande. Om jag vetat att man skulle få börja med 0 prylar efter det så hade jag åtminstone sålt lite innan. Märkte just att man blev av med alla stålar oxå.
Men kan någon svara i alla fall vore det vänligt. För vill inte fortsätta förrän jag vet helst.

Vad du kan göra är att slänga av dig alla grejerna innan du går fram och pratar med personen, du kan t.ex göra det precis när du ser honom komma fram mot dig (han som vill ha dina grejer alltså) Sen kan du plocka upp allting igen efter att du pratat klart med han.

Jag köttade mig igenom alltihop tillslut, orkade inte ta av mig grejerna och krånglaö.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
*** Möjlig spoiler (dagon shrine questen)

När jag var i dagon shrine så var jag tvungen att lämna ifrån mig mina prylar. Hur får man tillbaka dom? Lite irriterande. Om jag vetat att man skulle få börja med 0 prylar efter det så hade jag åtminstone sålt lite innan. Märkte just att man blev av med alla stålar oxå.
Men kan någon svara i alla fall vore det vänligt. För vill inte fortsätta förrän jag vet helst.

Enligt en tråd på elderscrolls.com så kan man slakta den snubben som tog dina prylar och få tillbaka allt på det sättet. Antingen direkt i grottan eller komma tillbaka lite senare när man hämtat lite ersättningsprylar från dina guilds exempelvis.

Själv sket jag i att lämna i från mig mina saker och slaktade mig igenom allt.

Visa signatur

Dell8400:3.4ghz:2gb:x850xt PE:2*74 raptors:Audigy2:Dell2005FP

Permalänk
Medlem

Ni som skriver spoilers, kan ni inte sätta color=#FFFFFF på spoilertexten? Så får den som vill läsa texten markera spoilern för att se.

Exempel:

Ed et lum iriliquisl dit ut ullum zzrit lobor irit nim eum dunt nibh eu facillu ptatio consecte feu feugiam, vel ing eu feugiam vel ipsummolore facilla corem incipis ciduipis eummy nullut ad minis aut nulputpatin eugait ad dip el iriliquat acipis eum iriuscilis autet la feui bla feuis etue tis amcore miniamet, quisim velenim il iriuscil exer ad delenibh eriurerci etuerostis nisit dolesectet praesed tet praesto conulla faccum aut autet atum zzrit la feu feu facidunt et ilit ad tat verciliquat ute tisl utatueros nulput wis am am, veros dolestrud tie dolore dolorpe rcillutet, suscilit autat delisim vero doloreetue faccums andipsusci essi.
Commy nulla facin heniat duipit utet praessi blaore tincip eum zzriuscil delenim er secte eumsan hendre modit aciliss equisi bla feuiscidunt augiamet lore min hent prate deliquam ipit acil irilit adio doluptat ut praesto odipsuscip esto erci blamet dolobore vel eummy nostie verilit lore dolesed min vero commodi amcommy nosto consequate ea faccum vero dipsustie dolobortie magnis eu feuguero od tis dolessit wisi.
Uptat. Ut ut wismolessim aliqui tat. Cortis nulla core consendre modit alit accum numsand ipisit lan vendigna acin hent velestin ese magnisl endipissequi te ting ea feuisi blan ulputet nos augiamc onsequi tat, quam, con hent dolore essi.
Ugiam zzriure tat atum et vullummy nulputem volesse commod tat la adio od dolore tie te consecte molorpe raesequ atumsan volor irilla facinim dolor se tem iriusci erit non utpat praessi.
Alit nulluptat venissi blaorti sisisl euis euissequate te magna faccummy nim do dolut adigna faci enit aute magna faciduis euiscin venim quat. Ommod do od doloreet wis augiam dolobore duissi.
Duis diam digna conum volendi onsequa mconsent alisci el ipsumsandip erci enis dolutate ex eliquat ueraese quiscidunt eum ex ero conum eum quis nos esecte magna autet nos nullandre magna alit, consequ isiscing elit, quat, sum ing exeril ercinci nciliss equipis nosto euisisis aliquipit ut prat lamet, si tet exerit, si.
Onum velisis adit at lamet laor sustrud tie conum volobor autat.
Am augue tin hendre tisi.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se