Permalänk

directx 9

jag kan inte instalera det! ja har laddat ner det sen när ja ska instalera det så tar det 1 sekund så står det " filerna kan nu användas " typ, men det kan dem inte för det blir ladirg instalerat !
snälla hjälp mej vad ska jag göra?

Permalänk
Medlem

Jag har exakt samma problem. Någon som har en lösning?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

jag hade samma problem men jag löste det genom att ladda ner den stora installationsfilen istället för att köra webinstallationen. Om du hittar en fil på ca.30-35mb så har du hittat rätt.
Hoppas det hjälper.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Det hjälper inte för min del :/

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem , den säger att nu är installationen klar, men den har ju ffs inte börjat.
kan inte köra dxdiag i kör , har ingen sådan fil.

har även provat den stora filen alltså inte webinstallationen och det funkar inte heller , så någon som har samma problem men som har löst det får jättegärna tala om hur ni gjorde!

tack för mig

//Pumba

Permalänk
Medlem

Kör ni Xp med sp2 så har ni redan dx9c. Ligger med i sp2..

Permalänk
Medlem

okay det kan ju faktiskt stämma , men konstigt att man inte kan köra dxdiag i kör!
verkar lite skumt , har iofs kört nlite på min installation så det kanske är därför!

//Pumba

Permalänk
Medlem

Jag kör med xp sp2.
Likväl när jag ska köra nått spel som kräver directx 9c så tjatar dom om att jag måste installera directx 9c eller installera ett grafikort som stödjer det.
Trodde att mitt ati 800 xl kort gjorde det.
Kan inte spela något spel som kräver directx 9c.
Vad faen ska man göra?

Mvh Mucke

Permalänk
Medlem

installera absolut nyaste http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fff5...

och så har du nya drivrutiner inlaggda till grafik och ljudkortet?