Billig whisky i Danmark? Fredrikshavn -> Skagen

Permalänk
Medlem

Billig whisky i Danmark? Fredrikshavn -> Skagen

Nu när solen börjar skina så är det dags för en weekend upp till Skagen.
Hade tänkte handla nån whisky med mig hem så jag undrar om någon vet vart man kan köpa lite billigare än vårt systembolag? Åker från gbg upp till skagen via fredrikshavn självklart.

Har ni tips så är jag väldigt tacksam!

Permalänk
Medlem

Datorforum?

Permalänk
Medlem

jag är datornörd
jag gillar whisky

finns säkert många som delar min uppfattning

en simpel fråga bara, jag begär inte att ni ska lägga ner era själar i att leta upp en butik åt mig
råkar du bara veta vart så blir jag jätteglad!

Permalänk
Medlem

Datornördar dricker jolt cola och surfar porr på dreamhack.

Permalänk
Medlem

Tjena, jag brukar alltid handla i Fredrikshavn, i en relativt stor matbutik som ligger ungefär mitt i stan, ca 5-600m från färjan. Om du åker rakt in i stan, förbi den stora leksaksaffären, duvet den med en leksakssoldat som logo typ. Sedan finns det en stor affär på samma sida som leksaksaffären, stor gul fasad, höger sida från havssidan sett. Där finns det stort och billigt utbud. Köpte mig ett par liter wiskey samt 10-15 plattor öl sist jag var där. Carlsberg sort gold tog dem ca 80kr/flaket för. Hoppas du hittar den!

Visa signatur

System #1 - Intel 6700K@4.8GHz + Corsair H110i PnP ~ ASUS ROG MAXIMUS VIII RANGER ~ 32GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2400MHz ~ 2x Gainward GeForce GTX 980 Ti 6GB 'GS' ~ 2x 512GB Samsung EVO 850 ~ Corsair RM1000W ~ Acer 27" Predator G-Sync XB271HU
System #2 - Intel 2500K@5.0GHz + Corsair H60+PnP ~ ASRock P67 Extreme4 ~ 16GB DDR3 ~ Gainward 980Ti 'GS' ~ BenQ 24" XL2430T ~ 2x512GB Samsung EVO 840 ~ 750W Corsair TX

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprkz
jag är datornörd
jag gillar whisky

finns säkert många som delar min uppfattning

Mmm... Ardbeg, Caol Ila, Lagavulin, Laphroaig... Det är kärlek, det!

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Hedersmedlem

Detta är inte ett alkoholforum.

*tråd låst*