Permalänk

Det behövdes ingen fix för mig, jag sänkte upplösningen till 800*600 så funkade det fin fint. (I hela spelet)

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
audigy LS, utan tvekan

Bra, och jo det var rätt att det var det inbyggda som strula. Fungerar utmärkt nu med LS.

Permalänk
Medlem

Demot var helt jävla underbart,älskar alla andra hitman spel. Men detta var något speciellt, vet inte riktigt vad än. Men ett mycket givet köp.

Permalänk
Medlem

grafiken är ju UNDERBAR (när man får det att funka )
flyter på riktigt bra i 1280x1024på min burk, med 2x aa, 16xAF, alla effekter på maximum utom skuggor som står på hard istället för soft...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

men jävla helvete vafan e d för fel me detta spelet :S???

Ja e på Paris banan o ska precis skjuta tönten som sitter på balkongen me snipern o varenda jävla gång så krashar spelet, på typ samma plats ibland 2 sek senare ibland lite tidigare,vad är d som e fel?

Ja har sänkt till 800x600 allt på allraste fulaste grafik, inget ljud allt sånt inget funkar, den ba fortsätter.......den funka bra tills parisbanan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
grafiken är ju UNDERBAR (när man får det att funka )
flyter på riktigt bra i 1280x1024på min burk, med 2x aa, 16xAF, alla effekter på maximum utom skuggor som står på hard istället för soft...

Hmm, så pass, lirade demot med 1024x768 (1152x864 fanns inte) med allt som gick på max men allt som hade med skuggor att göra var på Off. Det var inte 100% flyt för mig där man började, tittade runt snabbt gick pytte lite hackigt, knappt märkbart dock.

Amd64 3400+
7800GT
2 gig ram

4XAA och 4X AF i grafikinställningarna. Hade inte på det i spelets options

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lycan
Ja e på Paris banan o ska precis skjuta tönten som sitter på balkongen me snipern o varenda jävla gång så krashar spelet, på typ samma plats ibland 2 sek senare ibland lite tidigare,vad är d som e fel?

Finns ett roligare sätt att döda han på balkongen, tips bomb Varför det crashar för dig är ganska svårt att svara på. Grafikkort som går varmt

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Har klarat det nu men ska nog spela om vissa barnor som jag gjort lite slarvigt.
Skulle behöva lite hjälp tex med las vegas barnan...

http://hem.bredband.net/cowb0y/hitman1.jpg

http://hem.bredband.net/cowb0y/hitman2.jpg

http://hem.bredband.net/cowb0y/hitman3.jpg

Permalänk
Medlem

ok det där kallar inte jag hög uplösning eller AA direkt... imorgon är en viktig dag för då släpps det otroligt roliga spelet hitman blood money....

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
ok det där kallar inte jag hög uplösning eller AA direkt... imorgon är en viktig dag för då släpps det otroligt roliga spelet hitman blood money....

Spelet är ju multiformats spel så det är ju anpassat till den maskin som klarar minst, nämligen PS2. Men sedan dom bilderna är inte rättvisa heller för det går att få lite snyggare än vad det är på dom.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Riktigt fett spel, fick det igår från Webhallen och har lirat 5-6 banor nu... Känns som en jämnare nivå på banorna hittills än i tidigare Hitman-lir, inga riktigt sega utfyllnads-skitbanor än så länge iallafall (typ som det ändlösa samurai-svamlet i Hitman 2).

Roligt också med det nya systemet som i högre grad belönar "cleana" jobb. Har fått epitetet "The Ghost" två gånger men råkade tyvärr tilldelas "Eraser" på senaste banan, hmm där får man skärpa sig

Sen är det roligt att kunna modda sina vapen osv även fast jag oftast ändå bara tar en Silverballer + silencer... och Sniper Rifle ibland såklart!

TIDIG SSSSSSPPPPPPPOOOOOOIIIIIIIIILLLLLLLLEEEEEEERRRRRR

Favoritbanan hittills är nog den som utspelar sig i ett operahus där man ska fimpa 2 snubbar. Sköt en byggnadsarbetare i källaren med ljuddämpade pistolen och stal hans kläder för att sedan ta mig vidare mot skådespelarlogerna där jag gömde mig i en garderob tills en av mina "targets" kom in för att slappa och ta det lugnt. Då smög jag ut ur garderoben och plockade headshot nr 2

Sedan klättrade jag upp på bjälkarna ovanför teaterscen och satte en sniperkula mellan ögonen på min andra och sista target medan han åtnjöt repetitionerna från en balkong. Sedan var det bara att packa ihop geväret, på med kostymen, och smyga ut igen. Klockrent och cleant

Permalänk
Medlem

lite frågor.. Spelet kraschade och jag gick in o ladda igen, valde svårighetsgrad men där fanns bara 3 klarade banor när jag är på ca bana 6 :S Sen tog jag en annan svårighetsgrad och där fanns alla banorna. Är det meningen att man ska klara spelet med alla svårigheter? Och om man klarar en bana genom att döda alla typ, sen börjar på nästa bana tex, sen vill man göra om föregående bana och få bättre poäng. Går det? eller är det den första rundan som räknas? Eller man kanske inte får slutpoäng när spelet är slut?
Och om man vill göra om en bana för att plocka vapen och på tex bana 3, kan man sedan fortsätta på bana 6 med dom vapnen?

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk

någon annan som har problemet med att spelet skär sig på banan "Curtains Down"? Det skär sig också på "You Better Watch Out.." när man trycker på G knappen. Börjar bli besviken

Visa signatur

| Ryzen 5900X | 32GB DDR4-3200 | Asus RTX3080 OC | Samsung M2 1TB | 750W 80+Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dalathegreat
någon annan som har problemet med att spelet skär sig på banan "Curtains Down"? Det skär sig också på "You Better Watch Out.." när man trycker på G knappen. Börjar bli besviken

Piratversionen "skär" sig när man trycker på G-knappen. Köp spelet!

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk

Gnö, går ju nästan inte att smyga genom Flatline (alkokliniken). Nä, den var en besvikelse faktiskt, gillade Paris-banan mycket mer, synd bara att den buggade ihop efter ett tag, men enligt vissa här låter det ju som om det är så i köpta versionen också. Ska nog vänta med att köpa spelet tills första patchen kommer.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av micke_930
ok det där kallar inte jag hög uplösning eller AA direkt... imorgon är en viktig dag för då släpps det otroligt roliga spelet hitman blood money....

ehe?

Testa att trycka på länkarna så får du upp rätt storlek.
Det ser kantigt ut för att bilder trycks ihop för att passa forumet.
Om du trycker på länken och zoomar in så ser du hur det ska se ut.

Kör allt på högsta i 1280 x 720 widescreen...

*SPOIL*

Gus
om du går till garderoben till vänster direkt på operabarnan så förstår du ett annat lite smartare sett att göra det på när du för en kopia på pistolen som dom använder på teatern...

Permalänk

Jag har radeon 9600, Amd athlon 64 3200+, 2,01 GHz, 1,50 GB ram.
kan jag spela detta spel?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gus

TIDIG SSSSSSPPPPPPPOOOOOOIIIIIIIIILLLLLLLLEEEEEEERRRRRR

Favoritbanan hittills är nog den som utspelar sig i ett operahus där man ska fimpa 2 snubbar. Sköt en byggnadsarbetare i källaren med ljuddämpade pistolen och stal hans kläder för att sedan ta mig vidare mot skådespelarlogerna där jag gömde mig i en garderob tills en av mina "targets" kom in för att slappa och ta det lugnt. Då smög jag ut ur garderoben och plockade headshot nr 2

Sedan klättrade jag upp på bjälkarna ovanför teaterscen och satte en sniperkula mellan ögonen på min andra och sista target medan han åtnjöt repetitionerna från en balkong. Sedan var det bara att packa ihop geväret, på med kostymen, och smyga ut igen. Klockrent och cleant

Snyggt, själv gick jag in på toan i början, sövde en arbetare och tog hans kläder. Sen drog jag högst upp och planta en mina på ljussättningen och sprängde dem i rätt tid. Sen tog jag på mig min kostym, gick in i själva salongen och skjöt med puffran sen kutade jag fort som faan ^_^

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lycan
men jävla helvete vafan e d för fel me detta spelet :S???

Ja e på Paris banan o ska precis skjuta tönten som sitter på balkongen me snipern o varenda jävla gång så krashar spelet, på typ samma plats ibland 2 sek senare ibland lite tidigare,vad är d som e fel?

Ja har sänkt till 800x600 allt på allraste fulaste grafik, inget ljud allt sånt inget funkar, den ba fortsätter.......den funka bra tills parisbanan

Hadde samma fel. Det var mitt inbyggda ljudkort som strula, gå in i dxdiag
och slå av acelatrionen på ljudet och prova.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Snyggt, själv gick jag in på toan i början, sövde en arbetare och tog hans kläder. Sen drog jag högst upp och planta en mina på ljussättningen och sprängde dem i rätt tid. Sen tog jag på mig min kostym, gick in i själva salongen och skjöt med puffran sen kutade jag fort som faan ^_^

Bästa är att inte plocka med sig vapen alls utom sömntjosan som man använder på arbetaren i toan, sprängmedel på lamp fan och byta fejk vapnet mot den riktiga man får från garderoben..

Bara att klättra upp på taket och placera bomben och klättra ner till byggställningen och vänta till skådespelaren skjuter den första målet och andra målet kommer springandes och snubblar.. BOOM och sedan bara att knalla ut.

Gissa vilken rankning man får av det

Otroligt lätt spel, men även underbart bra spel..

Som vanligt plockar jag aldrig med mig vapen till någon av banorna förutom fiberlinan och kanske sömntjosan

Lite buggar, i banan efter teatern, gym eller hälsohem så finns det en pendelklocka i en av rummen och om man skjuter på den så låter det som om man plinga på en piano.. MYSKO

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Tar tillbaka allt jag sa om Flatline, den går visst att smyga sig igenom, men det är sjukt svårt att bara döda målet och kunna rädda agenten, inga vakter eller så. Men jag gillar inte dom miljöerna, det är ju nästan bara vakter.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forumare
*SPOIL*

Gus
om du går till garderoben till vänster direkt på operabarnan så förstår du ett annat lite smartare sett att göra det på när du för en kopia på pistolen som dom använder på teatern...

SPOILER

Jag gjorde så att jag plantade bomben uppe i ljuskronan sedan hämtade jag keycard till ljusstudion, i rätt ögonblick när snubben skjuter i pjäsen, så sniprade jag målet i bröstet. Hans brorsa eller vem fan det är blir rasande och springer ner och ramlar precis under ljuskronan, och då klick med detonatorn

Det jag undrar är hur man byter ut killens vapen så man slipper döda honom själv. Går man till hans loge och bara lägger vapnet där?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk

SPOILER

Jag blev ju lönnmördad själv för bövelen!!! På banan med julfesten lockade en mörkhårig donna i tomteporrdräkt in mig i ett rum, och när 47 vände på sig stack hon en kniv i halsen på mig. Ashäftigt!!! Jag sköt henne sen. MUAHAHAHAHAAA!!!

Visa signatur

"You're never to old to burn to death in a fire." -Red Forman

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
SPOILER

Det jag undrar är hur man byter ut killens vapen så man slipper döda honom själv. Går man till hans loge och bara lägger vapnet där?

Efter dom har tränat på scenen så får dom en paus, då går huvudrollsinnehavaren och han som skjuter han till sina loger, och sedan går han med pistolen på toaletten, då smiter man in och byter ut dom

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem

Ingen som kan svara på mina frågor en bit upp:( Vill ju veta hur de blir om man spelar om banorna...

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

På rehab/psycho hemmet, så får man två alternativa objekt som man får 50k per skalle för. Var hittar man dem?

Permalänk
Medlem

Inne i psykhemmet. Vet inte riktigt men jag dödade först en kille i gymmet, i bomb på en lampa så den trilla ner på en kille, och en gasbehållare till en gryta mat, saboterade den sen öppna en kille o bang. men som sagt vet inte vilka av dom 3 de e

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
På rehab/psycho hemmet, så får man två alternativa objekt som man får 50k per skalle för. Var hittar man dem?

Alternativa måltavlor har en brun ikon på kartan.

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk

Jag är stor fan av Hitman serien, och jag måste säga att detta spel, så långt jag har kommit, är fruktansvärt bra.

Tidningssystemet är riktigt intressant och bra gjort. Innehåller även många påskägg om man läser hela artiklarna. Musiken är fantastisk. Att uppgradera vapen är väldigt underhållande, och grafiken är mycket bra gjord. Väldigt detaljrikt och snyggt spel.

När man väl kommer in i spelet är det otroligt i min mening. Det är inte bara "missions" denna gång, storyn är mycket djupare i detta, än i de andra Hitman spelen i serien, och detta gillar jag.

Till er som stängde av spelet efter några minuters spelande: Ställ in kontrollerna och ge spelet en chans, när man väl kommit in i spelet, kommer man inte ur.

Givet köp!

Mycket bra jobb IOI

Spelmannen:

Orginal storlek: http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/Shot0162.JPG

Snickarna:

Orginal: http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Shot0235.JPG

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antox-Lindberg
Efter dom har tränat på scenen så får dom en paus, då går huvudrollsinnehavaren och han som skjuter han till sina loger, och sedan går han med pistolen på toaletten, då smiter man in och byter ut dom

Tack! Ska testa det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugo hagman
På rehab/psycho hemmet, så får man två alternativa objekt som man får 50k per skalle för. Var hittar man dem?

Du ser dom som blekare röda symboler på kartan. Kolla legend så förstår du.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB