Permalänk
Medlem

The Lenovo Tapes

Vet inte riktigt om denna tråd platsar här men jag fann det intressant.

Satt och stumblade runt och fann denna länk: http://www.lenovo-tapes.com/

Enligt skaparen av sidan skall denna ha kommit över några hemliga inspelningar från nån Lenovo fabrik. Det lär ju dock vara fejk, men mycket underhållande.

Va tror ni, kommer framtidens laptop vara utrustad med sådana finesser?

Permalänk
Medlem

Haha, jo, det är nog väldigt mycket fejk.

Och nej, företag kommer aldrig tro på en sådan idé, om den ens är möjlig.

Jag tror bärbara datorer kommer bli liiite tjockare om man ska få in sånt där.

Det som ev. skulle kunna komma är ju då "projektorn", men varken den där luft-grejen, eller kaffe-grejen lär inte få se dagens ljus.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Så jävla bluffat så det är inte sant! xD och lol och roflmao osv osv..

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

En sådan måste jag köpa :D...

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Medlem

vill ha!:D hehe..

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk

fick något jävla skit tack avra länkhelvete.. har något quicktimne som inte är instalerat men ändå så ligger de i högra hörnet..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

det är ganska ball iallafall, snyggt gjort... undra vilken sida han hittat do på irl?

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Sorry för OT, men finns det nåt sätt att kringgå den där quicktime skiten istället för att installera det där gigantiska paketet som man tvingas att ta hem?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olegh
Sorry för OT, men finns det nåt sätt att kringgå den där quicktime skiten istället för att installera det där gigantiska paketet som man tvingas att ta hem?

http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm
Kanske duger?

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Tufft, häftigt, coolt men ack så overkligt.

Visa signatur

GA-Z170X-G7 | i7-6700K | HyperX Predator 32GB | G1 Gaming 980 Ti
512GB 950 PRO | 2x850 EVO 500GB | 2x2TB HDD
CM Storm Scout II | Corsair AX860i | 3x Eizo Forris 24" | Logitech G19s

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
fick något jävla skit tack avra länkhelvete.. har något quicktimne som inte är instalerat men ändå så ligger de i högra hörnet..

Vad sägs om att använda lite färre svordomar nästa gång?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm
Kanske duger?

Tackar