Vanligaste bärbara datorerna som finns ute på marknaden?

Permalänk

Vanligaste bärbara datorerna som finns ute på marknaden?

Hej på er

Det är såhär att jag har funderar på att sälja tillbehör till bärbara datorer via mitt företag, såsom batterier o dylikt.. eftersom jag inte har något större koll på vilka modeller som är vanligaste dvs som finns flest av, (jämför bilar: volvo och saab) och det finns en uppsjö av modeller/märken så tänkte jag fråga er.. nu är jag inte ute efter en specifik modell utan bara en generalisering. Exempelvis "IBM TXX serien är vanlig", ni förstår nog vad jag menar..

Försäljning kommer bara att ske till Sverige så, vilka är de vanligaste bärbara datorerna som används nu?

Tacksam för all hjälp

Mvh
Lasse Legosoldat

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Medlem

www.blocket.se sen så kan du ju ta och läsa bärbara datorsystemsdelen på forumet.

Permalänk
Medlem

kolla vad andra butiker säljer för produkter.. och leta upp lite udda varor som e svåra att få tag på osv..

Permalänk
Geeks
SweClockers

Acers semprondatorer verkar sälja som smör i solsken, ser dom överallt.

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

ja acer måste väl vara dom som finns överallt.

Permalänk
Medlem

Kolla Själv det är ju sorterat på popularitet <3 Acer

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Medlem

Acer är nog de populäraste. Mest Pga det fördelaktiga priset.
Annars kanske du skulle kunna nischa dig mot en speciell grupp användare, hemanvändare, företag osv. Då dessa olika grupper använder helt olika datorer och har helt olika krav.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.