Permalänk
Medlem

Bloodmoney bugg

Har ett otroligt störande problem med Hitman- Bloodmoney!

Jag är på mission nr 4 Flatline, där man ska använda ett "döds- serum" på sitt mål för att sedan kunna återuppliva honom med ett annat serum. Problemet är det att jag inte kan välja något av dessa serum i inventory, när jag väljer något av dessa händer det absolut ingenting. Jag kan använda mig av alla andra objekt i menyn förutom dessa två som man måste ha för att klara banan. Jag har installerat patch 1.1.

Har någon samma problem eller vet någon hur man löser det! Man kanske bara behöver installera om spelet?

Visa signatur

Zepto nox a15, Intel C2 DUO P9500 – 2,53Ghz, WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3,4 GB DDR2 PC6400 800MHZ

Permalänk
Medlem

Re: Bloodmoney bugg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jobbo
Har ett otroligt störande problem med Hitman- Bloodmoney!

Jag är på mission nr 4 Flatline, där man ska använda ett "döds- serum" på sitt mål för att sedan kunna återuppliva honom med ett annat serum. Problemet är det att jag inte kan välja något av dessa serum i inventory, när jag väljer något av dessa händer det absolut ingenting. Jag kan använda mig av alla andra objekt i menyn förutom dessa två som man måste ha för att klara banan. Jag har installerat patch 1.1.

Har någon samma problem eller vet någon hur man löser det! Man kanske bara behöver installera om spelet?

testa en annan crack

eller om du köpt det så testa installera om

Visa signatur

Stationär:p4 3.6 ghz, 2 gigram, getforce 6800. Laptop: Intel M740 1.7 ghz, 1 gig ram, geforce 6800 go 256MB

Permalänk
Medlem

Re: Bloodmoney bugg

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jobbo
Har ett otroligt störande problem med Hitman- Bloodmoney!

Jag är på mission nr 4 Flatline, där man ska använda ett "döds- serum" på sitt mål för att sedan kunna återuppliva honom med ett annat serum. Problemet är det att jag inte kan välja något av dessa serum i inventory, när jag väljer något av dessa händer det absolut ingenting. Jag kan använda mig av alla andra objekt i menyn förutom dessa två som man måste ha för att klara banan. Jag har installerat patch 1.1.

Har någon samma problem eller vet någon hur man löser det! Man kanske bara behöver installera om spelet?

Du ska bara prata med agenten och då visas det en film, under filmen använder han "döds-serumet" så man ska inte kunna ta ut "döds-serumet" från inventory.

Permalänk
Avstängd

Precis. När du snackat med agenten kommer det fram ett alternativ på knapp E att injicera honom med det. Det börjar en cutscene när du kommer fram till agenten så du vet att det är rätt kille.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio