Permalänk
Medlem

3dmarks på vaion

Vet att jag fick ett antal förfrågningar från min gamla tråd på Vaio FE21M angående hur många 3dmarks 7600 grafikkortet gav

här kommer svaren

3dmark05 3004
3dmark03 7354

alla frekvenser osv oklockat, standardinställningar för prestanda

Permalänk

Mysiga resultat tycker jag iaf om man jämför med min bärbara som ska ersättas ;P

Lite off topic men men; Appråpå Vaion, vad följde med den när du köpte den? D.v.s. vilka tillbehör fick du med?
Sorry för off topic!

Mvh Benjamin

Visa signatur

Signatur raderad 17/6-08

Permalänk
Medlem

Grafikkortet måste vara nedklockat. För jag får 4633 poäng i 3DMark05 om jag överklockar mitt ATi X1600 från 450/450 till 500/500. Och den ska ju bara vara snäppet bättre än Go7600...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bupp2
Grafikkortet måste vara nedklockat. För jag får 4633 poäng i 3DMark05 om jag överklockar mitt ATi X1600 från 450/450 till 500/500. Och den ska ju bara vara snäppet bättre än Go7600...

Det verkar rimligt... jag får 3600 (3dm05) eller nåt i krokarna med mitt go7600 klockat i 450/350 (default).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QBNastyNaS
Mysiga resultat tycker jag iaf om man jämför med min bärbara som ska ersättas ;P

Lite off topic men men; Appråpå Vaion, vad följde med den när du köpte den? D.v.s. vilka tillbehör fick du med?
Sorry för off topic!

Mvh Benjamin

Det ända som följer med i hårdvaruväg är en adapter för andra minneskort än sonys egna.

Programvara som följde med är Windows Media Center Edition, Ms Works, Adobe Premiere Elements, Adobe Photoshop Elements, InWin dvd, Sonicstage osv.. det var även lite såna try-n-buy program som Norton internet security och annat skit