Permalänk
Medlem

När kommer SE W950i?

Står att "den kommer inom kort" på flesta ställena man kollar på, men kanske någon här har lite bättre info att komma med?
Sedan undrar jag om det är många här som är sugna på den?
Tycker själv den verkar läcker som fan.

Permalänk
Medlem

preliminärt 060920 enligt katching

Visa signatur

| Arctic Cooling T1 | X2 3800 + Zalman 7700-alcu | Asus A8N-SLI Deluxe | Kingston ValueR. PC3200 4*512 |
| GB HD2600 512mb |

Permalänk
Medlem

Ok, inte så farligt långt bort då.
Kanske man väntar ut den i jakten på ny mobbe..
Skippar tanken på Nokia N73 med tanke på alla buggar och skit den verkar besitta!

Permalänk
Medlem

varför finns det inget liknande m600 el w950 med 3mpix-kamera?
skulle jag köpt iaf. om det fanns men nu verkar N73 vara enda som ligger närmast vad jag vill ha

Permalänk

M600 är väll till som en jobb telefon,
Vissa företag tillåter inte kamera på mobilen, så därför tror jag att det är som så.

Permalänk
Medlem

fast det är ju ingen anledning att de inte har en telefon som fyller hålet för smartphones med bra kamera och mp3spelare. just nu äger nokia n73 det segmentet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anzy
Ok, inte så farligt långt bort då.
Kanske man väntar ut den i jakten på ny mobbe..
Skippar tanken på Nokia N73 med tanke på alla buggar och skit den verkar besitta!

hehehehe, som om W950 garanterat skulle vara bättre då M600 som i grunden är samma mobil fast utan de 4 Gb extra minne som W950 har och den kan jag ju säga är långt ifrån buggfri. skulle säga att min N73 har mindre buggar än vad min M600 hade, innan den gick sönder efter 8 dagar

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
hehehehe, som om W950 garanterat skulle vara bättre då M600 som i grunden är samma mobil fast utan de 4 Gb extra minne som W950 har och den kan jag ju säga är långt ifrån buggfri. skulle säga att min N73 har mindre buggar än vad min M600 hade, innan den gick sönder efter 8 dagar

Well, well "skrattjens", nu ska du inte starta något totalt meningslöst flamewar hära, bara för att du så gärna vill värna om din kära N73 ...
Bara för att jag råkade slänga ur mig en liten obetydlig negativ kritik ang N73 och dess buggighet. (Som för övrigt lär gå svinbra att åtgärda med uppdatering av mjukvara senare.)
Sedan så skulle jag tro att alla mobiler i en serie är av samma grund och botten, så what´s the point!?
Bara för att just din M600 gick sönder(!!?) efter 8 dagar så behöver det inte betyda att nästa eller kalla det nästa utvecklade telefon från märket går samma väg!

Permalänk
Medlem

Vecka 40 i ett par affärer så preliminärt 1 och 10 oktober som webhops har verkar stämma bra.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Ute nu?

De har tagit bort "kommer snart" på SEs sajt i alla fall. Trevligt!

Visa signatur

//PL

Permalänk
Medlem

Re: Ute nu?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dolfan
De har tagit bort "kommer snart" på SEs sajt i alla fall. Trevligt!

Vad jag har hört så gör dem det när det är runt 1-2 veckor kvar.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

Annars finns ju snart N73 "music edition" fast då får man iof inte 4gb minne...

Ang att N73 skulle vara buggit så har jag då inte märkt något med min, den har jag ägt sen första dagen den släpptes i sverige.

Kom på att den "nya" N91:an kommer ha 8gb minne.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rDanielson
Annars finns ju snart N73 "music edition" fast då får man iof inte 4gb minne...

Ang att N73 skulle vara buggit så har jag då inte märkt något med min, den har jag ägt sen första dagen den släpptes i sverige.

Kom på att den "nya" N91:an kommer ha 8gb minne.

Touchscreen då? Och för övrigt finner jag att både N91 och N73 är fula, är det flash och inte hårddisk då?

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk

Nä de blir inge touchscreen där inte... N91 kör med hårddisk och utseendet är väl en smaksak, men w950 är klart snyggare än n91:an iaf.