Permalänk
Medlem

Mistlur i datorn!?

Tja!

För ca 2 minuter sedan började min dator tjuta som en mistlur. Skärmen blev svart och tror det var PC-pipern som lät som en polissiren. Väntade 2 minuter och testade att starta upp igen, allt funkade fint. Vad kan ha hänt? Överhättning?

Mvh qubban

Visa signatur

qubban

Permalänk
Medlem

sätt den på en båt så lite dimma försvinner och tjäna pengar på den?

tjöt den hela tiden? eller pep den? tror jag aldrig hört en dator tjuta konstant. kanske överhettning eller annat problem.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
sätt den på en båt så lite dimma försvinner och tjäna pengar på den?

tjöt den hela tiden? eller pep den? tror jag aldrig hört en dator tjuta konstant. kanske överhettning eller annat problem.

Hehe, nä men jag har inte heller hört om något som detta förut. ALDRIG faktisk. Mycket konstigt när man tänker på att datorn funkar precis som den ska. Ljudet var som en siren typ, nä nö nä nö nä nö... hehe, du fattar.

Visa signatur

qubban

Permalänk
Medlem

Det är en felkod, kolla i manualen till ditt moderkort så får du reda på vad den försökte säga dig. Ett pipande moderkort är aldrig bra, så länge man inte spelar Wolfenstein 3d vill säga.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
Det är en felkod, kolla i manualen till ditt moderkort så får du reda på vad den försökte säga dig. Ett pipande moderkort är aldrig bra, så länge man inte spelar Wolfenstein 3d vill säga.

Segt att den inte ligger och skräpar längre... Long gone.. Men den lär ju finnas på tillverkarens hemsida..

Visa signatur

qubban