Byte av Logitech Ultra flatX till den nua ultra flat?

Permalänk
Medlem

Byte av Logitech Ultra flatX till den nua ultra flat?

Hej medborgare! Jag skall byta tangentbord och sörjer detta fantastiska tangentbord jag har idag. Det förefaller även vara så att det utgått från sortimentet och ersatts av en nyare modell ultraX. Frågan är om det är samma sköna känsla i det nya tangentbordet som i den äldre versionen av Ultra flatX. Någon som provat?

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |

Permalänk
Medlem

Brossan har det nya och jag det gamla, Den nya är mer "mjuk" medans den gamla är mer skrammlig. Det gamla är skönare tycker jag Men jag skulle kunna köra med det nya men som sagt.. Det är helt olika känsla.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thecreep
Brossan har det nya och jag det gamla, Den nya är mer "mjuk" medans den gamla är mer skrammlig. Det gamla är skönare tycker jag Men jag skulle kunna köra med det nya men som sagt.. Det är helt olika känsla.

Vad är det som gör den äldra skönare? Nu blir man ju lite nojjig ^^

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LfD
Vad är det som gör den äldra skönare? Nu blir man ju lite nojjig ^^

Det är mer bärbar-stil över det gamla Den nya versionen är mer åt de tgb:n med stora knappar.

Ursäkta för det sena svaret dock.

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Jag hade problem med mitt ultraX förut och köpte ett Media i tron att det skulle vara samma känsla i det men jag sörjde varje dag jag var utan mitt ultrax.
Har dock inte testat dom nya ultraflat men risken är rätt stor att det inte är samma känsla som i ultrax.

Permalänk

Tycker den nya versionen är mycket skönare och har bättre kvalitet på knapparna.

Permalänk
Medlem

sagt och gjort. Köpte den nya ultraX. Tycker den är minst lika skön om än med marginellt högre tryckmotstånd i tangenterna

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |