Permalänk
Medlem

Tyg/"porr ludd" på datorn

Tja

Jag skall imorgon tror jag köpa typ lr sådant dära PIMP tyg som någons tjej här på swec gjort, och ganska många andra gjort. Men blir det stor tempraturs höjning när man sätter på det? lr tycker den bara det blir extra mysigt ...

Samt vad kan nackdelen vara med det? samt tips tack ! lr saker att tänka på

Ska sätta in skärmarna och datorn (ej högtalarna, PGA det är ett hemabiopaket, så vill ej det samt headsetet men på skärmarna, över där är det massa lufthål, kan det vara dåligt att säta tyg över där?. Tack på förhand

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

tyg släpper ju igenom ganska mycket luft, och jag tror just sådant där ludd släpper igenom mer en genomsnittet... men givetvis blir det ju en försämring mot att inte ha tyg

Permalänk
Medlem

1. ja, det kan bli varmare....
2. nackdelarna är väl att vissa inte kommer att uppskatta fluffet.
3. gör hål i tyget då då?

Permalänk
Medlem

#DaWoo

Menar du typ smålufthål lr?
Vadå folk ej uppskattar det. Vad ska dom göra? lol XD
#Lajning
Ja men blir det stor skillnad?

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

har inte flufftyget ganska tjockt "underlag" (som fluffet sitter fast i)??

Permalänk
Medlem

vet ej tror det .. men det är ej säkert att jag skall ha det fluff tyget jag vill helldre ha vanligt tyg fast finns det inget tyg jag gillar då blir det fluff ^^

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

Det drar väl åt sig jäkligt mycket damm också?

Permalänk

du kan sätta tyg över lufthålen.. men gör stora hål och sätt fast en eller några 40 eller 50mm fläktar... helst flera och kör dem på halvfart. borde inte va så svårt. =D

Permalänk
Medlem

om du ha en crt-skärm så ska du INTE ha det på skärmen. Hört att det lätt börjar brinna där...

Permalänk

bara det INTE är syntesiskt eller vad det var! Jag har hört att det ska vara mkt bra att elda med! XD

Visa signatur

varför krascha dyrt med SAS, när man kan krascha gratis med windows?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moose lord
bara det INTE är syntesiskt eller vad det var! Jag har hört att det ska vara mkt bra att elda med! XD

*Poff* sa Fluffet, så fanns ingen dator mer...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

haha slå in datorn i skinn?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWoo
haha slå in datorn i skinn?

läder
eller minkpäls

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Kamouflage-tyg annars? Eller porrigt, blandpolerat läder kanske?:D

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk

Glapack!

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk

Det grymmaste vore ju helt klart något "lacktyg" . Och sen lite rött ljus till det. Blir en perfekt RLDPC (Red Light District PC)

Permalänk
Medlem

Har sånt tyg på min burk och varmare blir den inte, dock för jag inte satt tyg för lufthålen.

Tyget uppskattas av katten iallafall

Permalänk
Medlem

hahaha fad skön

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2

Permalänk
Medlem

Naugh, va sött

Visa signatur

---

Permalänk

Fluffet isolerar rätt bra pga de just är fluffigt och därav mycke stillastående luft i sig som ej leder värme så bra. Så jag skulle absolut inte klä in en skärm CRT eller TFT

Permalänk
Medlem

naw :3 mysig katt

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

söt katt

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Hehe, skenet kan bedra.. Han är en redig vilding när han väl är vaken

Permalänk
Medlem

Offtopic: Vart hittar man lättast "Fluff-tyg"???

Visa signatur

Its nice to be important but its more important to be nice!!!! Respect to the man in the icecream van - HP (Scooter)

Permalänk
Medlem

Tyg affär?

Visa signatur

[i]P4:an. Asus X series. p4 2.4 ghz, socket 478 FTW | 1024 ram, . ..Ge force 6200 128 mb 400 gig hdd.
[/i]
.:[Kringutrustning]:. .: A4 Tech X7 :. .: Ruber Membran :. .: Icemat :. .: crt X2 :. .: Qpad ct large black E=mc2