Återfå kastad mapp!?

Permalänk
Medlem

Återfå kastad mapp!?

Hej, Jag postade om det här problemet för ett tag sen, men ja lyckades inte lösa det då, så jag gör ett nytt försök nu.

Jag har iaf råkat kasta en mapp jag vill ha tillbaks, och tömt papperskorgen. går det att få tillbaks det nu eller har det gått för lång tid? det var över en månad sen.

Jag har provat några "recovery progrem" men jag förstår ingenting utav dom.

så min fråga är: Finns det någon som vet hur jag kan få tillbaks mappen på ett enkelt sett, och om ni kan rekomendera ett recovery program så säg gärna precis hur jag ska göra.

Tack på förhand

Permalänk

Re: Återfå kastad mapp!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jri87
Hej, Jag postade om det här problemet för ett tag sen, men ja lyckades inte lösa det då, så jag gör ett nytt försök nu.

Jag har iaf råkat kasta en mapp jag vill ha tillbaks, och tömt papperskorgen. går det att få tillbaks det nu eller har det gått för lång tid? det var över en månad sen.

Jag har provat några "recovery progrem" men jag förstår ingenting utav dom.

så min fråga är: Finns det någon som vet hur jag kan få tillbaks mappen på ett enkelt sett, och om ni kan rekomendera ett recovery program så säg gärna precis hur jag ska göra.

Tack på förhand

testat vanlig systemåterställning?

Visa signatur

"This guy in the bar lines up 20 Jägermeister, and I like Jäger. I blew him right the fuck out the water, he drank 4; I drank the rest" - Tommy Lee

Permalänk
Medlem

Hmm kan ju prova, men tror inte den återställer papperskorgen?

Är det någon mer som har fler förslag?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nystan
http://www.officerecovery.com/freeundelete/ kan fungera.
Testa med det.

Okej ska prova det i morgon tack.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jri87
Okej ska prova det i morgon tack.

Har det inte löst sig än(vilket det troligen gjort eftersom du inte har skrivit något mer) så borde GetDataBack lösa ditt problem.

/ Bananis

Visa signatur

○ Citera