Call Of Duty 2 problem!

Permalänk
Medlem

Call Of Duty 2 problem!

Som bilden visar.

Jag har ingen aning om hur problemet kom till, är inte medveten om någon förändring jag har gjort. Har ganska stor koll på vad jag gör innan jag testar mig fram.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Installera om eller lev med det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Installera om eller lev med det?

Har provat installera om. Spelet är köpt genom Steam och har fungerat alldeles utmärkt under tiden jag har haft det, tills idag då.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Låter som någon missat några tecken i menykoden

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Det ser ut som om du varit inne på någon server och spelat och på så sätt tankat ner någon mod. Enklast är ju att kolla om du har autodownload på. Har du det, är de bara gå in i main mappen och ta bort den/de mappar som inte hör hemma där. Lägg upp en screen på din main mapp om du vill ha hjälp med vad som ska bort.

Lycka till

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever..

Permalänk
Medlem

japp senase pk filen nerladdad ta bort den, å sen spar de från installationsdatumet. Hade altid en backup MAIN map när jag spelade, dvs 1 public och en pcv

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem

autodownload ska "ALLTID" vara avstängt. om man nu inte VILL ha en speciel mod eller bana. men som sagt, lägg upp ett scrn på din main map om du inte vet vad som ska vara kvar eller inte, och ett på själv activision/cod2 mappen ( där man ser mainmappen) eftersom vissa mods skapar nya mappar utanför main.