Tips nya HP nx6325 för endast 4495:- på dustinhome.se

Permalänk
Medlem

ok tack

går nog inte att beställa för mig

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killalot
Har ingen lista men vet att detta minnet fungerar

http://www.itservice.se/dialectit/i...8522C1887603964

Sandpappa2002 har det i sin dator och verkar nöjd?

Men det du missat är att Sandpappa2002 inte har en NX6325 med AMD processor utan en NX7300 med intel processor och den ska inte vara lika känslig med minnena om jag förstått rätt.

MVH Martin

Permalänk
Medlem

Bluetooth

***Bort***

Fungerar direkt i 6325:an med HP:s egna drivare eller med Microsofts drivare om man redigerar en .inf fil.

För övrigt så tuffar våra 6325:or på fint, däremot så upplever jag ingen större prestandavinst på maskinen som har 2gb mot den med 1gb.

*Inlägg redigerat av Kanel*
§ 9 - Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma i forumet. Som privatperson ska du då använda Marknad. Till reglerna >>

Permalänk
Medlem

Nån som har spelat wow på datorn sitter på 2x512 nån som vet om det flyter på bra ?

lAlAz0r

Permalänk
Medlem

Såg för någon timme sedan att dessa fanns i lager igen.
Jag fick en adrenalinkick och beställde direkt...
Verkar som jag beställde den "sista" eftersom de nu har utgått igen.

Permalänk
Medlem

Jepp..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LANman
Såg för någon timme sedan att dessa fanns i lager igen.
Jag fick en adrenalinkick och beställde direkt...
Verkar som jag beställde den "sista" eftersom de nu har utgått igen.

Nu finns den inne igen, detta var precis det jag menade med DustinHome, den kommer och går hela tiden, den fanns inne för ett par dagar sedan med sa en bekant.
Vill man ha en så tror jag det går att ringa DustinHome och be dom lägga undan en för beställning. Den är helt klart värd sitt pris, syrran är supernöjd med sin

Mvh

Team_AMD

Permalänk
Avstängd

Hej igen, undrar om någon vet var HP har gömt minnesbank nr 2. Ska nämnligen installera mera minne och hittar bara den första banken vilken står angiven i manualen.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
Hej igen, undrar om någon vet var HP har gömt minnesbank nr 2. Ska nämnligen installera mera minne och hittar bara den första banken vilken står angiven i manualen.

under tangentbordet brukar minnesbank nr 2 ligga.

Permalänk
Medlem

Är det någon annan än jag som upplever brus när man har hörlurar ikopplade?

Det verkar vara främst i Windows ute på skrivbordet, och det brusar lite extra när jag flyttar muspekaren.

Använder mig av de två ljuddrivrutinerna jag hittade på hp.se;
"Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) Bus Driver for High Definition Audio" och "ADI SoundMAX HD Audio Driver".

EDIT: Jag har brus även innan jag installerat några drivrutiner alls efter formatering.
Det brusar mer när datorn jobbar än när den är idle.

Permalänk

Tjena tjena, är ny inne på forumet och fick ögonen upp på denna tråd, har en möjlighet att köpa loss denna dator för 4999 helt ny, är det värt det priset??

/Fiko

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fikomehmet
Tjena tjena, är ny inne på forumet och fick ögonen upp på denna tråd, har en möjlighet att köpa loss denna dator för 4999 helt ny, är det värt det priset??

/Fiko

Ja, du får mycket dator för pengarna och det är nog fler än jag som kan intyga det.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

NX6325 med Turion X2 TL-52

Vad kul att det finns ett ställe för oss med NX6325!

Jag köpte min NX6325 i Januari från komplett.se med 80gb hdd, xp pro+vista upg. Dual-core, bluetooth etc för 6795 kr. Jag är just nu i New York och praktiserar på ett musikvideoproduktionsbolag och har rätt stor användning av dual-core prestandan när jag renderar videos. Men jag hann inte tänka igenom det där med minne innan jag for iväg =/ ..så jag sitter här nu med klena 512 mb och jag kommer nog ha en vista-skiva där hemma som väntar på mig i Göteborg när jag kommer hem. Jag vill "bara" köpa till en extra 512a till den. Min flickvän vill köpa datorn av mig när jag kommer hem och hon ska inte behöva stå ut med allt detta läsande från hårddisken så fort man alt-tabbar. Dessutom kan det va fint med 1 gig så att man kan "låsa upp" Aero...

En annan sak..
Nån sa att den är så ful nx6325an. Är det bara jag som tycker den e riktigt snygg? Den ser riktigt proffsig ut och är rätt stabil i chassit utan att det knarrar sådär plastigt. Jag kan slänga upp den på konferensbordet utan att skämmas! Stilrent och repfritt! Riktigt nöjd!

Nackdelen med datorn (förutom den låga prestandan med 512mb ram) är att knapparna ibland inte svarar om systemet är under belastning. Detta tycker jag är helt sjukt. Jag kan t.ex. inte sänka volymen på datorn om jag startar en låt när datorn belastas av t.ex. en rendering. Då måste jag vänta (!!!) tills datorn lugnat ner sig och hela mediaspelaren har laddats in, och då har halva låten redan spelats upp på MAX VOLYM mitt i kontoret... Sjukt! Dessutom så verkar det som om dessa extraknappar räknas som vanliga qwerty-tryckningar och avbryter t.ex. en introduktionsvideo när man startat ett spel för att videon avbryter när man trycker ner en knapp på tangentbordet. Önskar det fanns en sånt där hederligt mekaniskt walkman-volymhjul från 80-talet så man kan skruva ner när man vill, även om datorn är under belastning.
Nån som har samma problem?

Frågor:

Funkar Aero med två 512or? Inget bös med att grafikkretsen lånar minne så att det blir aningens mindre ram än 1024mb och så att vista tror att det inte sitter 1 gig ram i datorn och att det låser Aero?

Vilken 512a ska jag köpa? Nån som köpt en billig 512a som funkar superstabilt i dual channel på AMD NX6325?
Ni säger att Kingston KVR funkar???

Nån som säljer en original 512a? Jag köper direkt! adda winterboy_123 at m s n . c o m

Tack på förhand!

// David W

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Avstängd

Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
Vad kul att det finns ett ställe för oss med NX6325!

Jag köpte min NX6325 i Januari från komplett.se med 80gb hdd, xp pro+vista upg. Dual-core, bluetooth etc för 6795 kr. Jag är just nu i New York och praktiserar på ett musikvideoproduktionsbolag och har rätt stor användning av dual-core prestandan när jag renderar videos. Men jag hann inte tänka igenom det där med minne innan jag for iväg =/ ..så jag sitter här nu med klena 512 mb och jag kommer nog ha en vista-skiva där hemma som väntar på mig i Göteborg när jag kommer hem. Jag vill "bara" köpa till en extra 512a till den. Min flickvän vill köpa datorn av mig när jag kommer hem och hon ska inte behöva stå ut med allt detta läsande från hårddisken så fort man alt-tabbar. Dessutom kan det va fint med 1 gig så att man kan "låsa upp" Aero...

En annan sak..
Nån sa att den är så ful nx6325an. Är det bara jag som tycker den e riktigt snygg? Den ser riktigt proffsig ut och är rätt stabil i chassit utan att det knarrar sådär plastigt. Jag kan slänga upp den på konferensbordet utan att skämmas! Stilrent och repfritt! Riktigt nöjd!

Nackdelen med datorn (förutom den låga prestandan med 512mb ram) är att knapparna ibland inte svarar om systemet är under belastning. Detta tycker jag är helt sjukt. Jag kan t.ex. inte sänka volymen på datorn om jag startar en låt när datorn belastas av t.ex. en rendering. Då måste jag vänta (!!!) tills datorn lugnat ner sig och hela mediaspelaren har laddats in, och då har halva låten redan spelats upp på MAX VOLYM mitt i kontoret... Sjukt! Dessutom så verkar det som om dessa extraknappar räknas som vanliga qwerty-tryckningar och avbryter t.ex. en introduktionsvideo när man startat ett spel för att videon avbryter när man trycker ner en knapp på tangentbordet. Önskar det fanns en sånt där hederligt mekaniskt walkman-volymhjul från 80-talet så man kan skruva ner när man vill, även om datorn är under belastning.
Nån som har samma problem?

Frågor:

Funkar Aero med två 512or? Inget bös med att grafikkretsen lånar minne så att det blir aningens mindre ram än 1024mb och så att vista tror att det inte sitter 1 gig ram i datorn och att det låser Aero?

Vilken 512a ska jag köpa? Nån som köpt en billig 512a som funkar superstabilt i dual channel på AMD NX6325?
Ni säger att Kingston KVR funkar???

Nån som säljer en original 512a? Jag köper direkt! adda winterboy_123 at m s n . c o m

Tack på förhand!

// David W

Tjena, jo visst är det härligt med ett eget litet "forum" i forumet för oss med nx6325:an där vi kan diskutera och utbytta erfarenheter och tipsa varandra.

Angående dina frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Har nämnligen själv precis lagt in Windows Vista på min dator, kört ultimat-versionen på den stationära ett tag nu så jag tyckte att det började bli tid.

Har själv bara 512 mb minne just nu och precis som du säger så blir det mycket läsande från den långsamma disken.

Mer minne är dock beställt och kan tipsa om att använda crucials eller var den nu heter, iaf deras minneskonfigurator hos komplett. Fick fram ett minne på 512 mb för under 400 spänn som jag klippte direkt när jag körde den!

Aero ska funka återkommer så fort jag testat det själv, kan såhär på förhand säga att jag är 99% säker på att det funkar med 1 gb ram och det inbyggda grafikkortet, har hört att det ska funka bra från tillverkaren också.

Har inte haft några problem med datorn förutom som du säger, ljudkontrollern låser sig ibland och det kan ofta bli ganska pinsamt och förtretligt då man inte vet vad fan man ska ta sig till, vidare så tycker jag också att fingertrycksläsaren funkar relativt dåligt och jag lider av avsaknaden av inbyggt bluetooth.

***Hittade länkarna till minnet nu också:

512 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317340&cks=CMS

1024 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317342&cks=CMS

Någon vet om man kan bygga in bluetooth på något billigt sätt?
Annars är det nog mitt bästa datorköp någonsin, någon som håller med?

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

Re: Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
Tjena, jo visst är det härligt med ett eget litet "forum" i forumet för oss med nx6325:an där vi kan diskutera och utbytta erfarenheter och tipsa varandra.

Angående dina frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Har nämnligen själv precis lagt in Windows Vista på min dator, kört ultimat-versionen på den stationära ett tag nu så jag tyckte att det började bli tid.

Har själv bara 512 mb minne just nu och precis som du säger så blir det mycket läsande från den långsamma disken.

Mer minne är dock beställt och kan tipsa om att använda crucials eller var den nu heter, iaf deras minneskonfigurator hos komplett. Fick fram ett minne på 512 mb för under 400 spänn som jag klippte direkt när jag körde den!

Aero ska funka återkommer så fort jag testat det själv, kan såhär på förhand säga att jag är 99% säker på att det funkar med 1 gb ram och det inbyggda grafikkortet, har hört att det ska funka bra från tillverkaren också.

Har inte haft några problem med datorn förutom som du säger, ljudkontrollern låser sig ibland och det kan ofta bli ganska pinsamt och förtretligt då man inte vet vad fan man ska ta sig till, vidare så tycker jag också att fingertrycksläsaren funkar relativt dåligt och jag lider av avsaknaden av inbyggt bluetooth.

***Hittade länkarna till minnet nu också:

512 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317340&cks=CMS

1024 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317342&cks=CMS

Någon vet om man kan bygga in bluetooth på något billigt sätt?
Annars är det nog mitt bästa datorköp någonsin, någon som håller med?

Tack för detta! Jag vill vara 100% säker på att de funkar eftersom det sägs att det kan va lite känsligt. Du kör alltså en sån 512a i just nu?
Funderar på att springa å köpa samma minnen här på manhattan, men jag vet inte riktigt om det finns just exakt samma minnen.

Låt oss höra mer om hur Vista-installationen gick, och hur datorn går med Vista på två st 512or

Kanske blir två 1gb moduler iaf... Skatten är ju så billig här

// David W

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
Tack för detta! Jag vill vara 100% säker på att de funkar eftersom det sägs att det kan va lite känsligt. Du kör alltså en sån 512a i just nu?
Funderar på att springa å köpa samma minnen här på manhattan, men jag vet inte riktigt om det finns just exakt samma minnen.

Låt oss höra mer om hur Vista-installationen gick, och hur datorn går med Vista på två st 512or

Kanske blir två 1gb moduler iaf... Skatten är ju så billig här

// David W

Nej, men jag har beställt en och hoppas få den i början av nästa vecka. Däremot uppger tillverkaren själv att den skulle passa och jag ser ingen anledning till att de skulle ljuga. Go for it!

Kör Vista med 512 mb ram, eller 512 - 64 mb grafikminne just nu. alltså 448 mb minne. Installationen gick fint. Formaterade bort hela skiten man fick med från HP.

Var först orolig att datorn skulle kännas apslö med enbart 450 mb ledigt minne men nej den känns precis som innan. Varken snabb eller jätteseg. Har man bara igång en eller ett par mindre krävande saker går det skitfint.

Fördelen med Vista är att massor med grejer förljer med från början, det trådlösa nätverket bland annat funkade direkt och det var mer än extra säkerhetsgrej att ladda ner drivrutinerna till respektive saker från hp.

Valde själv att skippa alla HP:s egna hjälp- och säkerthetsprogram då dem av min erfarenhet enbart slöar ner.

Windows Vista är bra mycket fräckare än Xp home som följde med och med en minnessticka till så kommer det också komma ännu mer till sin fulla rätt.

Ett litet tips är att om man inte har så väldans mycket minne men gärna vill lägga in Vista så kan man koppla in ett usb-minne och köra Readyboost. Detta kan på vissa ställen mer än halvera tiderna för att starta datorn och öppna diverse program enligt dem som prövat. Har själv inte hunnit än.

Berättar någon vänlig själ bara hur man lägger upp bilder här så ska jag gärna lägga upp en bild på hur det ser ut med Vista inlagt.

*** Har nu installerat extra minnet och allt flyter på perfekt. ***

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
*** Har nu installerat extra minnet och allt flyter på perfekt. ***

Fungerar Aero trots att grafikkretsen lånar 128mb? *nyfiken*

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Re: Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
Fungerar Aero trots att grafikkretsen lånar 128mb? *nyfiken*

Sitter vid det just nu det är inga som helst problem. Jämför med min stationära.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
Sitter vid det just nu det är inga som helst problem. Jämför med min stationära.

Låter riktigt fint! Beställer en 512a så fort jag kommer hem! Det räcker väl till att köra lite Office-applikationer, msn och IE. Det går kanske lite bättre att spela också?
Ingen som känner sig intresserad av att testa skillnaden mellan 1x512mb och 2x512mb i benchmarks som 3dmark etc...?
Jag ska iaf göra det när jag kommer hem i Maj!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: NX6325 med Turion X2 TL-52

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
Låter riktigt fint! Beställer en 512a så fort jag kommer hem! Det räcker väl till att köra lite Office-applikationer, msn och IE. Det går kanske lite bättre att spela också?
Ingen som känner sig intresserad av att testa skillnaden mellan 1x512mb och 2x512mb i benchmarks som 3dmark etc...?
Jag ska iaf göra det när jag kommer hem i Maj!

Tycker Windows Vista är snabbare än XP också men det flyter verkligen på bra. Officepacketet har jag inte hunnit använda ännu.

300 fler 3d mark 03 poäng och inget mera lagg i warcraft III 1024*768 - high/medium.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

Nån som vill köpa mitt 512mb original?

Oj ok tar bort det..

Ang priset så är det originalminnet jag pratar om och det är ju alltid dyrare.. Kolla HP.se

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Avstängd

Re: Nån som vill köpa mitt 512mb original?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Edge
Jag funderar på att köpa 2 gig ram till min nx6325. Jag vill därför sälja den 512mb modulen som sitter i. Datorn är köpt från komplett.se i slutet av Januari 07 och har aldrig råkat ut för några olyckor eller smällar! Har varit mycket försiktig med den.
Jag har aldrig tagit ut minnet ur datorn.

Någon som är intresserad av att uppgradera sin nx6325 från 512mb till 1 gb och dual channel? Maila mig! Jag kan dock inte leverera förän i Maj! Om jag har fått tag i en köpare så är annonsen editerad och det ska stå tydligt att det inte är aktuellt längre.
Så...

1st HP ORIGINAL 512MB SO-DIMM PC5300 SÄLJES!!!

Pris: 400kr (nypris: över 700kr)

Mail: david at wendestam punkt com

Finns i Göteborg, men kan skickas mot förskott!

Inte för att vara petig men man ska inte annonsera här, tror säkert många är intresserade men mitt tips är att försöka sköta det lite "diskret".

Angående din annons så finns det billigare minne på Komplett.se som funkar lika bra.

Här är länkarna:

512 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317340&cks=CMS

1024 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317342&cks=CMS

Sitter själv med minnet på 512 mb och det funkar bara bra.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Medlem

Re: Re: Nån som vill köpa mitt 512mb original?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
Inte för att vara petig men man ska inte annonsera här, tror säkert många är intresserade men mitt tips är att försöka sköta det lite "diskret".

Angående din annons så finns det billigare minne på Komplett.se som funkar lika bra.

Bara ett tips... minnet har aldrig råkat ut för några olyckor eller smällar det heller... komplett.se har också vara väldigt försiktiga med det.

Här är länkarna:

512 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317340&cks=CMS

1024 MB
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=317342&cks=CMS

Sitter själv med minnet på 512 mb och det funkar bara bra.

Se inlägget innan swedishpro's inlägg ovanför...
Sorry guys!
Du kan gärna ändra ditt inlägg också... (ta bort annonsen menar jag)

Men är det nån som vet hur man gör när man byter minnet som sitter innuti datorn (under tangentbordet trodde nån?)...
Jag tänkte som sagt köpa 2x1gb och byta ut det interna originalminnet. Detta ska helst kunna fixas över en dag eller två så det vore super om nån som har erfarenheter om detta kunde dela med sig lite

Tack på förhand!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk

Tjena gubbar!

är även jag riktigt nöjd med denna dator... hade Nx6325:ans bror allså den med dual core och 1.6.. om jag ska va ärlig så var den trögare (se prisjakt)! heheh nu har jag 1 gig inne på min "sempron" modell lite frågor bara:

Datorns dvd låter och vibrerar som fan, något fel?
Fläkten går igång för fort?
Hårddisken låter massvis med klikkluklik ljud lite då och då?
Ibland blir skärmen blank svart och på en sekund så startar den upp sig som om den "aktiveras" ibland när jag öppnar catalyst.
Tangentbordets knappar låter som om de behöver "smörjas speciellt "A"

Kanske små fel och fel man inte ska bry sig om pga priset men om man e en fattig student så...

tat lugnt killar
/Fiko

Permalänk
Medlem

Min hårddisk klickar lite ibland också inget större problem imo. Däremot är det lite irriterande att insuget till fläkten är lätt att täppa till om man har datorn i knäet. Rätt var det är så blir skärmen grå och tvärhänger sig.

Har pimpat mina 6325:or med 2x512 i den ena och 2x1GB i den andra och givetvis intern blåtand (kör med microsofts eget bluetooth stöd istället för HP:s bloatware för BT-modulen).

Mycket kompletta och kompetenta maskiner, synd bara att skärmupplösningen är lite i lägsta laget.

Permalänk
Medlem

fredl: Inte för att någon BT-drivis för windows är särskillt bra, men vad kan man göra med windows?

Den du kallar HPs kommer antagligen från WIDCOMM och är den enda blåtandsdrivrutinen för windows som fungerar hyffsat.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

XPSP2 bt stacken fungerar riktigt bra imo, ser inget behov av att använda HP / widcomm när XP:s egna fungerar tillfredställande.

Jag undviker processtörstiga och bloatade 3p lösningar i största möjliga mån.

Permalänk
Medlem

Någons som vill köpa ett orginal minne till datorn ett 512mbs ?

lAlAz0r

Permalänk
Medlem

Ska det va såhär? Hade precis en musikvideoinspelning och visst ska vänstra högtalaren krångla till å från!! Får allt bli en MacBook Pro så fort man får råd..

Visa signatur

Intel Core i5 3570K w/ Scythe Shuriken | 8GB Corsair Vengeance LP PC3-12800 CL9 | ASUS Radeon HD7770 DirectCu 1GB V2 | ASUS Maximus V Gene Z77 | OCZ Vertex 4 128GB | Silverstone GD04B USB 3.0 M-ATX | Corsair CX 430W V2

Permalänk
Medlem

Sälja ?

Någon som vill sälja sin HP NX6325 för att gå vidare till starkare datorer (eller annan anledning) så sänd gärna ett privat PM, jag letar efter en bra HP ur NX serien.

Tack på förhand och trevlig helg

Mvh

Team_AMD

Permalänk
Medlem

Nx7300 ligger på 4595 på Dustinhome nu!!

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1