PS3 Online store (stolen cash)

Permalänk
Medlem

PS3 Online store (stolen cash)

ngon som har en aning om hur man kan ladda ner spel man köpa på playstation store om nerladdningen misslyckats?

jag köpte tekken och skulle ladda ner det men fick bara error cant dowload this game även fast jag betalat det klart o tydligt. nu försvan det även från siten och jag kan iten ladda hem liret även fast jag pröjsat

tips?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

Re: PS3 Online store (stolen cash)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
ngon som har en aning om hur man kan ladda ner spel man köpa på playstation store om nerladdningen misslyckats?

jag köpte tekken och skulle ladda ner det men fick bara error cant dowload this game även fast jag betalat det klart o tydligt. nu försvan det även från siten och jag kan iten ladda hem liret även fast jag pröjsat

tips?

Det är låst till ditt account så du ska kunna ladda ner det när som helst och om ett halvår om du så vill, så det låter skumt...
Laddade just ner gripshift och tekken 5 och det funkar bra så vet inte, titta om du har kvar pengarna i "plånboken" i psn.

Permalänk
Medlem

Har inte kvar cashen i plånkan och kan inte ens hitta tekken som download orka söka hur man ska få sin jäla lir..

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tror jag läste nånstans att du ska ringa till den nordiska importören
om sånt här. Nordisk Film heter dom va?

Permalänk
Medlem

"Nu ska vi hitta något att köpa bara. Tekken 5 för 90 kronor (tillfälligt erbjudande) blir vårt första val. När vi betalat våra pengar och trycker på knappen för att ladda ner spelet möts vi av en otrevlig prompt som säger ”An unknown error occured”. Eftersom vi är vana vid Xbox Live försöker vi gå in och ladda ner spelet igen i shoppen varpå vi möts av meddelandet ”Detta alternativet är inte tillgängligt”. Våra pengar är dock dragna och någon vidare hjälp eller mer exakt felbeskrivning dyker inte upp. För att hitta ett ställe att ladda ner spelet på får vi gå in i ”Download List” men väl där går det felfritt resten av vägen."

Från: http://www.nordicgamers.se/sektion/nordicgamers/artiklar/inde...