S.t.a.l.k.e.r Stuck (end - Spoiler varning)

Permalänk
Medlem

S.t.a.l.k.e.r Stuck (end - Spoiler varning)

hur får man upp dörr 26 i hotellet nära slutet på liret ?

gått ut o kikat på "balkongen" provat bomba dörren etc men inget funkar. ligger en decoder där inne som jag vill åt :/

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

Har du fått uppdraget så ska det bara vara att trycka på "F" på rätt dörr.
Tänk på att det är flera våningar så det verkligen är rätt dörr så du inte står en våning för långt ner tex.

Den där indikatorn på kartan ska vara grön då ska du vara på rätt höjd.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

mmv ar får jag uppdraget?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Var det ett hotell i slutet på stalker?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Var det ett hotell i slutet på stalker?

lol

Visa signatur

²¹¹²º¹³²º²º²³³¹³º²¹²º²¹³º²³¹³º¹³³º²¹²²º²¹³º³²º³³¹
³¹¹²º³º³¹²º³¹³²º³³º³¹³¹³º²º³²º³¹²º³²¹³º²¹³º²

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right
mmv ar får jag uppdraget?

Runt uppdragen när man hjälper vetenskapsmannen att ta prover i the zone så får man ett uppdrag att man skall möta en guide som finns i närheten av där man börjar spelet.
Av han får man veta att man skall möta någon doktor och av han får man sen nyckeln till dörren i hotellet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Var det ett hotell i slutet på stalker?

Säger detsamma. Enda jag kommer ihåg är staden innan Kärnkraftverket. Kan inte säga att det var ett hotell, men jag är inte säker