Vilka spel har ni till ert PS3

Permalänk
Medlem

Kan man köpa Motorstorm tex i Canada och sedan spela på Europeiska serverar om man har en PAL PS3?.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mel
Kan man köpa Motorstorm tex i Canada och sedan spela på Europeiska serverar om man har en PAL PS3?.

I nuläget visas bara Amerikanska och typ Australiensiska servers.
Men det kommer troligen att fixas i en patch.

Permalänk

oblivion,motorstorm,resistance fall of man,enchanted arms

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Resistence, Oblivion, Motorstorm, Baseball, VirtuaTennis, Godfather, Def Jam Icon, Fl0w, Fight Night Round, CoD3, Armored Core 4 och lite annat.
Har väl knappast varit någon super upplevelse. Är väl helt okej att dra igång lite REistence och Motorstorm men resten är i princip totalt värdelöst.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

VF5, GT HD och Oblivion på ingång ifrån Kanada:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Fight Night Round 3, Motorstorm och tekken 5.
Vill ha virtua tennis 3 verkar asgrymt!

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

Spel som jag tycker var bra/roliga
Motorstorm
Resistance
Virtua Fighter 5
Flow

Som jag var mindre nöjd med
Gran Turismo HD
Tekken 5: Dark Resurrection
Gripshift
Oblivion
Armored Core 4

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Spel som jag tycker var bra/roliga
Motorstorm
Resistance
Virtua Fighter 5
Flow

Som jag var mindre nöjd med
Gran Turismo HD
Tekken 5: Dark Resurrection
Gripshift
Oblivion
Armored Core 4

Gripshift var ju skönt, men fl0w var hur tråkigt som helst ;).

Permalänk
Medlem

nån som testat tony hawk?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
nån som testat tony hawk?

Finns en review på gamesreactor och de tycker att spelet är bra iaf :).
Och den finns ju för c:a 400kr någonstans.

Permalänk
Medlem

Motorstorm, R: FOM, Oblivion, Blast Factor, GT: HD, Tekken 5 och Gripshift

Alla spel är jag nöjd med

Visa signatur

Rock On!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rambos_hier
Gripshift var ju skönt, men fl0w var hur tråkigt som helst ;).

Hahha ja gripshift var skönt men inte värt mina pengaar tyckte jag :/
Fl0W var nice att titta på och ett spel man kan ha på i bakgrunden och nlåta småbarn spela det eller så :D. Gillar att ha igång saker på skärmen fast jag inte använder den själv.... kör alltid iTunes på fast jag inte lyssnar för tillfället etc

Spel jag vill HA!
Devil may Cry 4
Metal Gear Solid 4

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xans
Spel som jag tycker var bra/roliga
Motorstorm
Resistance
Virtua Fighter 5
Flow

Som jag var mindre nöjd med
Gran Turismo HD
Tekken 5: Dark Resurrection
Gripshift
Oblivion
Armored Core 4

Varför tyckte du Oblivion inte va så bra? Tycker det är helt Ok tillPC, men inte testat PS3 versionen ännu... har du lirat det på PC med?

För övrigt har Jag Motorstorm, vilket jag tycker är skitkul!:D
Och Call of duty3... men väntar att spela det innan den där Splitfish kontrollen släpps, så jag kan lira FPS med mus... funkar inte annars:P

Permalänk

Spelen jag har är :

Tekken DR
Gripshift
Resistance: Fall of man
Genji
Ridge Racer 7

Hade tänkt köpa fear i fredags men den hade inte kommit in.

Har även lite planer för en 3-4 BD filmer från amazon.com också.

Visa signatur

Asus A8N32-SLI Deluxe, AMD 3500+ "venice" Rev. E3, BFG Geforce 7900GT, Creative X-FI XtremeMusic, 2 GB twinmos, 300 GB Maxtor, 250 GB Western Digital, 80 GB Maxtor, Silverstone LC13

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
nån som testat tony hawk?

Har testat det. Det är rätt roligt om du gillar de andra TH-spelen. Det är i princip exakt likadant med lite upphottat grafik... Spelet laddar dock riktigt länge.. vet inte varför. Och man kan använda sixaxis för att i slowmo justera skateboarden och göra egna tricks.. rätt tufft faktist.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

nhl 2k07 och virtua tennis 3. 2 riktigt bra spel. Upplever nhl spelet har något bättre fps och snyggare is ps3 än xbox360...var iofs ett tag sen jag pröva det på xbox360.

Vt3 är beroendeframkallande..men blir lite tjatigt efter 10h spelande. Skoj o möta kompisar..det är väl det som lyfter spelet.

har även de där gratis demon man kan tanka ner o tekken5 såklart.

splintercell är jag sugen.. men vet inte om ekonomin tillåter

Assasins creed ser ju ut att bli en av årets höjdarlir till ps3. Det spel som ubisoft lagt ner mest pengar på att utveckla, någonsin...

Visa signatur

asus A8V, amd64 +3500 venice(CNPS9500), 1024mb ddr 3200, leaktek 6800GT 256 mb AGP(vf700-cu)

Permalänk
Medlem

Hur är Marvel ultimate alliance?

Permalänk
Medlem

Jag har:
Blast Factor
Resistance: FOM
Armored Core 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mel
Kan man köpa Motorstorm tex i Canada och sedan spela på Europeiska serverar om man har en PAL PS3?.

Nej. Fick mitt 15 dagar efter beställning, och får spela på servrar som suger.

Aldrig att jag beställer utanför PAL-området igen. Betalar gärna 200:- extra för att slippa vänta en halv månad och får nått som man inte kan spela med sina PAL-PSN:are här.

Har dock så kul med singleplayer just nu, så jag behåller det. Håller på att gulda i turordning, precis börjat med level 3. Vilka otroliga banor det finns. De borde släppa ett nytt demo.

Kruxet är om jag inte kan ladda ner nya banor sen, för att jag inte har PAL. Då måste jag byta...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Nej. Fick mitt 15 dagar efter beställning, och får spela på servrar som suger.

Aldrig att jag beställer utanför PAL-området igen. Betalar gärna 200:- extra för att slippa vänta en halv månad och får nått som man inte kan spela med sina PAL-PSN:are här.

Har dock så kul med singleplayer just nu, så jag behåller det. Håller på att gulda i turordning, precis börjat med level 3. Vilka otroliga banor det finns. De borde släppa ett nytt demo.

Kruxet är om jag inte kan ladda ner nya banor sen, för att jag inte har PAL. Då måste jag byta...

Konstigt att det tog sån lång tid.. För mig tog det 1 arbetsdag första gågen och 4 andra...
Var står det att man inte kan få ladda ner de nya banorna? Självklart kan du göra det.
Men märkte också det här med servrarna och man får hoppas att de släpper en patch som till R:FoM.

Permalänk
Inaktiv

Resistance, Motorstorm och Virtua Tennis 3

Permalänk
Sötast

Motorstorm, Resistance och diverse småspel

Skulle vilja rekommendera www.play.com (UK)
Köpte Resistance för 438,84 och en Sixaxis för 405,97
INGEN frakt på varorna.

Permalänk
Medlem

Motorstorm o Oblivion
tycker det är dåligt med spel asså, hoppas det börjar poppa upp lite spel snart.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Jag har :

Motorstorm-Jättenöjd med

CoD3- Nöjd med... men tycker det är för lite variation i singelspelet, väntar tills splitfischen kommer ut så jag kan lira online

Fight Night3-Nöjd med... men är roligast när man möter en polare

Resistance Fall of Man- Jättenöjd med, håller på att spela Coopläge med min tjejs syrras kille varje gång han är här, askul med coop på det! . Väntar på Splitfish till detta med

Oblivion-Jättenöjd med... ett spel som antagligen aldrig kommer ta slut för mig, eftersom jag jobbar, tränar, har 2 barn, så det är väl mitt "evighetsspel", hehe

Permalänk
Medlem

Har bara ett spel, God of War. Har dock så klart laddat hem mer eller mindre alla demon som finns ute. Både Resistance och Motorstorm verkar vara okej spel men jag tror jag skippar dem, spelar så mycket annat just nu iaf.

Permalänk
Medlem

tekken 5 dr, gripshift, motorstorm, virtua tennis 3, resistance - fall of man, tony hawks project 8 samt några demos.

Jag tänkte skaffa ett par spel nu när lönen kommer, är det någon som rekomenderar något spel? Jag har funderat på att köpa CoD3 och F1 CE är dessa något att ha?

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Motorstorm, Resistance och diverse småspel

Skulle vilja rekommendera www.play.com (UK)
Köpte Resistance för 438,84 och en Sixaxis för 405,97
INGEN frakt på varorna.

Det är ingen skillnad på spelet och kontrollen om om man köper från play.com eller från en svensk butik? I så fall ska jag nog prova lägga en beställning där, riktigt bra priser.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
OffTopic:
Varför "Yeah!" på slutet kan man undra, som om det vore något bra att misslyckas.

"Game over, man" var ju redan upptaget av Alien

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk
Medlem

Har inte ps3 har inga spel. Men har spelat recistece och nått med bil spel...motor storm just det... men assisgn creed elr va de heter kommer äga

sorry för stav fel.

Visa signatur

Sugen på nått spännande?

Permalänk
Medlem

De här liren har jag iallafall;
Jag väntar på lite hetare titlar.

Resistance - Fall of man.
Fight night round 3.
Need for speed carbon.
Call of duty III.
Motorstorm.