Hur ofta kraschar enskilda program för er? [liten undersökning]

Permalänk
Medlem

WinXP Pro SP2 och ja jag upplever det stabilt, har sällan några krascher eller hängningar på datorn. Ingen direkt allvarligt det senaste året jag kan minnas, kan väl vara FF 2.0 som bestämt sig för att sluta svara när man surfat med mycket tabbar och nån tung sida skall läsas in, men med tanke på att det nog är ett av programen jag använder mest så ser jag det som väldigt stabilt.

Försöker alltid hålla antalet installerade program på en sådan låg nivå som möjligt så bara saker jag tycker är nödvändiga är installerade.

Permalänk
Inaktiv

Windows Live Messenger får Vista att frysa för mig.

Funkar dock felfritt i XP

Dualbootar med Vista Home Basic och XP Pro SP2
avast kör jag med också (på båda)

Permalänk

I vista krashar alltid ie,photoshop, explorer och msn.

Visa signatur

Acer Aspire: WinXPHomeSP3 | iMac DV SE: Mac OS X Tiger 10.4.11

Permalänk

Ett fåtal gånger händer det att Firefox 2.0.0.x dyker. Tycker att XP SP2 med uppdateringar fungerar bra överlag.

XP SP2 & dess brandvägg, AVG Free Edition.

Permalänk
Medlem

Windows XP x64 med alla uppdateringar.
Inga mjukvarubrandväggar eller antivirus. (Sitter dock i NAT)

Jag har nästan aldrig några krashar. Firefox brukar ge upp någon gång i månaden men då är det oftast halvt mitt eget fel när jag har 150+ tabbar och liknande.

Visa signatur

"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

tjaa när jag körde windows xp pro sp2 med nis04 kraschade aldrig (nu har ja ingen dator så lånar morsans burk)

men morsans windows he sp2 nis04, kraschar explorer
lite då och då om den varit på hela tiden pga värmeproblem
och diverse skitbuggar/ spel hänger sig etc,
datorn e en F-S Scaleo J:(

Permalänk
Inaktiv

Har kört med en Xp pro SP2 setup nu i några månader och inget program har krashat. Kör kaspersky antivirus. Har 22 processer igång efter boot, vid 28 har jag alla önskade program igång. skulle jag installera oblivion skulle dock krashstatistiken raskt gå uppåt eftersom att jag moddat sönder det