Permalänk
Robot

Motivlack

Hittade min gammla låda när jag städade. tänkte att jag kunde lägga upp några bilder på den. Tyvär e den trasig så den inte går att använda. Fick sätta ihop den så gott det gick så den ser ju "lite" illa ut.

Bilderna är inte dom bästa.. Men kameran är inte den bästa heller.

Besök albumet: Motivlack av The_sniper2000

Permalänk
Medlem

åhh fyfan va jävlult läcker en 10p helt klart:D

Visa signatur

bärbar: Asus x53u amd C-50 x2 1ghz 500gb 4gb. 24/7
bärbar2: dell någonting används som ftp,dchubb.24/7
HTPC: amd athlon 3500+ @ 2,6ghz 3gb 1x250 1x500 1x 2tb 24/7

Permalänk
Medlem

läkert 10 poäng.. du borde använda chassit

Permalänk
Medlem

jävlar va snyggt ja håller me 1ghz du borde använda det

Permalänk
Medlem

Hade han säkert gjort om det inte varit trasigt. Men jag håller med om att lackeringen var jäkligt snygg. Sen var väl kanske inte lådan den hetaste som tillverkats, men skit samma.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Mycket stiligt = skitsnygg :D:P

Permalänk
Medlem

OMFG 10 LÄTT

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Skitläcker!
Inget som du kan använda igen då? Rusta upp den kanske?

Visa signatur

(>^.^)> Datorn: B450 - Ryzen 7 3700X - GTX 1070 - 16GB 4000MHz <(^.^<)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XYZ-saft
Hade han säkert gjort om det inte varit trasigt. Men jag håller med om att lackeringen var jäkligt snygg. Sen var väl kanske inte lådan den hetaste som tillverkats, men skit samma.

Lådan är inte något het men det var lite därför den lackades. Det med att den e trasig är att den enda sidan som inte är någon bild på är helt böjd och jävlig. Men har funderat på att lösa det på något sätt.

Den är för fin för att slängas.

Tack för fina kommentarer och att ni gillar lacken.

Visa signatur

P5W DH Delux : Core 2 Duo E6600 @ 3.6Ghz : Radeon X1900GT @ 610/720 : Corsair PC5300 2x512 : Hiper TypeR 530W : Vattenkyld

Permalänk
Permalänk
Medlem

fin lack men chassie va la sådär..

Visa signatur

d0ta..

Permalänk
Medlem

Gillar motivet och sättet du omfamnat det på med blixtar

Visa signatur

SYS: >>BIG RIG>>AMD Sempron 2800+, 1024MB ASUS K8N-VM integrerat Nforce 6100 Soundblaster Live 5.1 >>LAPTOP1>> AMD Athlon 64 X2 Mobile TK-57 2048 DDR2 Radeon X1200 >>LAPTOP2>> Intel P 166 MMX 32 MB ram 2,1 GB HDD

Permalänk
Medlem

har du haft en polare att lacka den,elr har du sänt in den till ngt företag?

Permalänk
Medlem

hallå där.. tänkte höra med dig om du kunde adda min msn ? har lite frågar jag undrar om.. stifler_1337@hotmail.com

Permalänk
Avstängd

Blixtarna känns så extremt lysande, gillar det. Skulle kunna tänka mig ha sådana på burken, sen gillar jag färgen blå

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Coolaste jag sett!!

Visa signatur

E8500@3.16GHZ, PQ5 PRO, 4850 TOXIC, 4 GB DDR CORSAIR, HW520 CORSAIR, ANTEC 300, WINDOWS VISTA 64BITARS