Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
med andra ord,du hatar snobbar?snobbar som tror dom är för fina för andra,tror dom är mycket bättre,mer värda osv.
nu vet inte jag vad deras föräldrar har tuttat/lurat i dom under deras uppväxt,men det luktar lika illa efter alla efter ett toa besök,dvs skit.

Ja ordet snobbar stämmer nog. Men det är beteendet jag syftar på och inte hur de klär sig, alltså får folk klä sig hur klär sig hur "prydligt" de vill. Likaså finns det många idag som klär sig vardagligt, men ändå anser sig vara mer värd än någon annan på felaktiga grunder.
T.ex. håna någon pågrund dens föräldrars inkomst/arbete.
Den värsta gruppen, enligt mig, är de som vill låtsats vara finare än vad de är, jag umgås dagligen med folk med schyssta yrken men de ser då inte ner på andra. (finns såklart såna där också)
Men det finns t.ex. folk på linan som ser ner på lokalvårdarna, men tillhör de på linan den absoluta eliten på företagen så de kan anse sig vara så mycket förmer?

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Jag hatar nedvärderande skitsnack. (skitsnack är oftast nedvärderande)

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

hatar människor som är dumma och sega samt ivägen, sen så börjar jag irritera mig rejält på alla personer som är tjocka och klagar på detta men inte gör ett dugg för att motverka detta. ser förjämnan människor som verkligen bör banta eller liknande står still i rulltrappan, samt går sakta och gör allmänt minnimalt för att minska på sin kroppshydda.
visserligen har jag inte snackat med dessa människor men alla kan ju inte vilja vara feta...lika bra att skriva att jag även vet att många har problem med fetman och har väldigt svårt att gå ned och även kan bli trötta osv.
sen så hatar jag verkligen människor som förstorar upp baggateller och skit saker till ohyggliga höjder så man tror att man mördat någon när man bara glömt tömma sopprna tex.
sen hatar jag folk på forum som skriver sitt svar och sedan någon töntig och helt meningslös grej under såsom "ThErE Izz NO Spoonn -MatricZ" i vissa fall under alla deras inlägg.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

- Solsken

- Värme

- Socialgrupp 3 (Det vill säga underintelligenta individer som ofta bor i sjaskiga villor med nån rostig 240 på gården. Husvagn, träningsoverall, hockeyfrilla, träskor, dansband osv.)

- All teistisk religion, framförallt kristendomen och den kristna ockupationen av Norden.

- Hiphop och liknande "kulturberikande" musik, samt dess lyssnarskara.

- Folk som ställer sig i dörröppningar eller trappor och är allmänt i vägen. Väldigt irriterande och tyder på låg intelligens hos de som gör det.

Permalänk
Medlem

Mkt hat i denna världen, en sak som jag kommit på under senare tid som jag verkligen hatar är trångsynta, vägra ta in andras åsikter religösa människor.

Permalänk

Volvo 740.................................

Visa signatur
Permalänk

Listan är väldigt lång på saker jag hatar men högst upp är fortfarande människan.

Visa signatur

CM Storm Sniper | Phenom 2 x4 965 | M3A32-MVP DELUXE | 4Gb | 5870 | 1160Gb | Chieftec 600W| Win7 64

CM Storm Sniper, i7 2500k, Fatal1ty P67, 2x4GB, 5870, ssd 80gb + 1tb, 24" benQ

Permalänk
Medlem

- Blueridestylade volvo 240/740
- Blueride
- Realcarstylade volvo 240/740
- Realcar
- Min nyinköpta ratt, en av knapparna pajjade på 2 veckor
- Bildkvaliten via S-Video
- Rambo och liknande filmer

Edit:
- Katter
- I princip allt som är mindre än katter, dock inte små hundar
- Skvallertidningar
- Carola
- Att mitt PSP inte klarar .AVI
- Att det går segt att konvertera från .AVI til .MPEG4
- Lakrits
- Bomull (Ryysningar)
- Vissa sorters strumpor (Rysningar)
- Bushisar (stavning)
- "verry funny kid falls hahahahahahahaha" på youtube

Okej, jag ska hålla käften nu..

Edit2: Glömde det absolut viktigaste;

- När det blir skitvarmt när man ska sova, men om man öppnar fönstret mosar det in minst 10 myggor.

NU ska jag hålla käften

Edit3: Jag ändrade mig, det ska jag inte alls det..
- Fjortisragare
- Att min DVD-spelare varken klarar .MP4 eller VCD
- Min IKEA lampa, 2 lampor har pajjat helt utan anlidning.. -.-
- Fjortisar, eller mest det att dom stönar i slutet av varje mening
- TV6 6-7 minuters reklamer
- Att sverige inte har Viasat 4 eller TV3+, så jag måste kolla på danska för att få se American Dad
- Bill Gates
- Att mitt XB360 pajade efter 3 månader, sen när jag skickade det på lagning skickade dom det till tyskland istället för att ge mig ett nytt, När jag fick tillbaks det var luckan fortfarande trasig, dom fixade bara RCOD
- Egyptier som står och skriker "ALLT ÄR GRATIS, ALLT ÄR SKIT!" i sina affärer, när nån svenne har lurat dom, hysteriskt kul dock.
- Egyptier som drar in en i sina affärer (vilket till 99% är anledningen till ovanstående)
- Deltaco

Mjo, nu börjar mitt inlägg bli lite långt..

Permalänk
Medlem

Folk som är ute och super på en TORSDAG, har folk inget jobb på fredagar? kommer oftast över 100 pers...

Dryga folk som ska ta upp tid genom att vägra hänga in de som de ska (jackor, mössor, keps och dylikt).

Snåla personer som är uppklädd som o tjäna en 50+ tusen kr i månaden men vägrar betala ut en 100 lapp i kassan för "dom ska bara ta en öl" gå till en pub såfall

Och klart folk som inte dricksar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Jag hatar mina grannar. Durka-durka musik komponerandes av handklappningar, skrik och tiotals fötter hoppandes ovanför halv tre natten till tisdag är inget jag föredrar. Visst, jag är oftast vaken ganska sent...men vill jag lyssna på turkisk folkmusik inklusive publik så kan jag ladda hem det själv. Denna tillställning inträffar minst 2, oftast 3-4 gånger per vecka.

This calls for a Musicfight!

montera upp 14 st MTX Jackhammers i taket och kör "under the influence" på högsta volym, så ska du se att dom ger sig ganska fort

Dock så är det inet väldigt ekonomiskt..
OM du inte vill spendera så mkt kan du ju alltid gå till hyresvärden

Permalänk

noridc battle group lr varför vi ska blanda oss in i andra länders elände
och blir det bättre för att vi gör det?
enbart dyyyyyyyyyyrt för skattebetalarna och försvagar vårt eget försvar vad jag har förstått.

hip hop musik är dåligt fruktansvärt dåligt fattar inte hur det kan sälja så bra.

knarkare som drar in andra att börja, särskilt när dom ger sig på mäniskor som
har det jobbigt och som är lätta offer tex 14-18 iga flickor.

Visa signatur

assrock!! hehe

Permalänk
Medlem

Jag hatar:

- Nattfjärilar (Universalt datornördsproblem?)
- Hans Shimoda
- Snubbar som håller för örat och låtsas att dom har ett headset på sig när dom sjunger.
- Min jävla grannhundar från helvetet.
- Folk man talar med på internet i största allmänhet.
- Gå upp på morgonen.
- Att jobba.
- Folk som klättar upp för berg, springer maraton och är allmänt övertrevliga, käcka och hurtiga hela tiden.
- Aktivister.
- Arbetsförmedlingen.
- Byråkrater.
- Vägverket
- Att åka buss.
- Kyla.
- Städa.
- Alla sorters shottar som smakar lakrits.
- Bakfylla.
- Pretantiösa människor.
- Ångest.
- Att vara sjuk.

Det mesta på den här listan är helt ogrundat, irrationellt hat. Men av nån anledning är det här saker som gör mig väldigt arg.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Vart jag mig om än vänder
så ser jag bara rött
jag fylls av fördomsfulla bränder
om folk jag aldrig ens mött
hur jag än vänder och vrider
så ser jag bara fel
och när hatet i mig vrider
då blir jag alldeles stel

Vi har nånting av allting i oss alla
och även jag kan snubbla och falla

Jag känner mången idiot
men den största bor i min spegel
så när fördomarna slår rot
måste jag reva segel

HATA,HATA
DET ÄR JÄVLIGT LÄTT ATT HATA

Någonstans djupt i oss alla
bor det en liten fascist
och när han på oss kalla
faller vi för hans list
varje dag luras vi
att se på världen med bindel
men vi måste ta den loss
för att känna kärlekens svindel

HATA,HATA
DET ÄR JÄVLIGT LÄTT ATT HATA

ÄLSKA,ÄLSKA
DET ÄR JÄVLIGT SVÅRT ATT ÄLSKA

Hatar väl inget så direkt utan mer inskilda personer och mitt liv om man säger så ^^

Suck

Hatar forummoderater som inte är konsekventa!
Sen hatar jag själv när jag glömmer bort saker.

Permalänk
Avstängd

Moderater, drar ner på oss arbetare men gör bätre för sig själva, nej påle i röven och dumpas på soptippen.

Hiphopare.

Grafitti ficusar NI ÄR KLOTTRARE inse det, åk till ryssland och försök med samma skit där.
Dock en del är konstnärer och dom är inte på samma lista.

Folk som gnäller över stavfel, jävla IQ-befriade fan som inte vet att det finns ex antal "sjukdommar" som gör att man stavar fel, otroligt nog har jag två av dom, visst jag har tränat bort en del men min skrivkunskap är i en 10åring nivå, men det fattar inte IQ-befriade fanskapen alls, dom tror ju att man blir per automatik kung av skrift, VÄX UPP IDIOTER.
Hur som helst, föredrar skift som en 10 åring än IQ som 10 åring, jag ser ner på er.

Djuraktivister med IQ-badboll, visst släpp lös alla minkar så dom kan bita ihjäl allt dom kommer åt för att sedan plågas ihjäl själva av svält... dom slipper plågas om farmaren avlivar dom koko koko

Skatt, fan ska vi betala så jävla mycket men bara få skit tillbaka?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

När gravida har tröjor det står "bebis" på.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk

Religiösa fanatiker och Moralkärringar är några av dom jag hatar mest.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BoreWorm
- Solsken

- Värme

- Socialgrupp 3 (Det vill säga underintelligenta individer som ofta bor i sjaskiga villor med nån rostig 240 på gården. Husvagn, träningsoverall, hockeyfrilla, träskor, dansband osv.)

- All teistisk religion, framförallt kristendomen och den kristna ockupationen av Norden.

- Hiphop och liknande "kulturberikande" musik, samt dess lyssnarskara.

- Folk som ställer sig i dörröppningar eller trappor och är allmänt i vägen. Väldigt irriterande och tyder på låg intelligens hos de som gör det.

så otroligt rätt, speciellt sista, fattar inte att folk kan ställa sig och snacka mitt i en dörr öppning där flera skall för bi eller på en annan plats där det är smalt/ trångt, vill bara slå ner dom och hoppa på deras huvven!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Orättvisa.

Samt allt för många grejer som jag inte orkar skriva. Jag är en sån som går omkring och stör mig på allt och alla hela tiden.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Denna lista skulle kunna göras väldigt, väldigt lång... här kommer en kort version i ingen speciell ordning:

Miljöpartiet (inkl. alla dess medlemmar, speciellt Maria Wetterstrand och Gustav Fridolin)
Melodifestivalen
Religon
Gudrun Schyman
Jack Thompson
Henrik Pontén
Thomas Bodstörm
Censur (framförallt när den genomförs av moraliska skäl)
RixFM
Boybands
AIK, Djurgården och Hammarby
George W Bush
Nyamko Sabuni
Idol (TV programet på TV4)
All annan "reaility-TV"
Svensk film (inte företaget SF)
Microsoft (Speciellt Steve Balmer)
Apple (företaget, inte frukten )
Engelska ord som försvenskas med hjälp av J-stavning, till exempel "websajt"
Kvällspressen

Vad pågår i större delen av Sweclockers hårdvaruforum - Jag kan inte komma på att jag i "Kylning och överklockning", "PMM" eller "Grafikkort och Datorskärmar" läst en enda intresant tråd på... flera år. Nu för tiden består dessa forum nästan helt och hållet av totalt okunniga personer som ställer uselt forumlerade frågor, ger grovt felaktiga svar på nämnda frågor, tror saker utan att dom vet någonting om ämnet eller kunna prestentera någonsomhelst anledning till varför det dom tror skulle stämma (lite som religon faktiskt ) och skriver inlägg som inte innehåller någon som helst information. Däför har jag i princip flytt dessa forum och inte skrivit mer än ett 10-tal inlägg där det senaste halvåret, gämfört med 5-10 om dagen för ett par tre år sedan.

Och till sist, Regel §7

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

Jag skulle kunna rada upp ett par a4 sidor med saker jag hatar men alla dessa saker bottnar i samma grund.

Människor, människor och åter människor.

Permalänk
Medlem

- När varmvattnet är slut i duschen
- Min digibox som glömmer bort kanaler
- min kompis snålhet ("nej, jag kan komma på en pizza... det är så dyrt")
- Hur den där ena ölen man ska dricka tar slut så snabbt
- Känslan av att tro att lukta svett och inte vilja stå för nära folk
- Min egen oförmåga att ta tag i saker och ting
- Min tendens att dumpa tjejer som jag får ihop det med för att försöka få ihop det med en tjej som jag antingen blivit vän med redan eller inte har nån chans att få fastän den första tjejen är helt perfekt
- Folk som tror att en fin bil gör dem till en bättre människa
- Folk som vill vara bättre vän med en än de är.
- Tidigare människor som ska göra "hi-five" med en.
- Scrubs, en serie som är för bra för en.
- Människor som faktiskt hör på musiken som spelas på MTV.
- Apati.
- Omogna skitungar som kallar mig hurri.
- Sannfinländarna (finskt parti som är fientligt mot finlandssvenskar)

Listan blev längre än jag trodde Först kom jag bara på brist på varmvatten

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
- Sannfinländarna (finskt parti som är fientligt mot finlandssvenskar)

Haha trodde inte sånt existerade här.
Snälla säg att det går att rösta på partiet?

Visa signatur

CM Storm Sniper | Phenom 2 x4 965 | M3A32-MVP DELUXE | 4Gb | 5870 | 1160Gb | Chieftec 600W| Win7 64

CM Storm Sniper, i7 2500k, Fatal1ty P67, 2x4GB, 5870, ssd 80gb + 1tb, 24" benQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tmi
#1; Konstiga matematiska resonemang (ja, jag pluggar och fattar inte så mycket av det jag för tillfället läser )

#2; Benjamin syrsa, han är sämst.

Kollat på Anders och Måns?^^

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Jag hatar oärliga människor. Känns som att man knappt kan lita på någon nuförtiden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Haha trodde inte sånt existerade här.
Snälla säg att det går att rösta på partiet?

Alltså partiet finns i finland.

Visa signatur

Vem vaktar vakterna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iFOz
Alltså partiet finns i finland.

Jag vet.
Men går det att rösta på dem?
I Sverige fanns ju "Skånepartiet", dem var ett parti men dem kom inte så långt såvitt jag vet.

Hur går det för "Sannfinländarna" ?

Visa signatur

CM Storm Sniper | Phenom 2 x4 965 | M3A32-MVP DELUXE | 4Gb | 5870 | 1160Gb | Chieftec 600W| Win7 64

CM Storm Sniper, i7 2500k, Fatal1ty P67, 2x4GB, 5870, ssd 80gb + 1tb, 24" benQ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Jag vet.
Men går det att rösta på dem?
I Sverige fanns ju "Skånepartiet", dem var ett parti men dem kom inte så långt såvitt jag vet.

Hur går det för "Sannfinländarna" ?

De sitter ju i riksdagen så, tyvärr Jo...

Visa signatur

Vem vaktar vakterna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leifiplomerosftw
Jag vet.
Men går det att rösta på dem?
I Sverige fanns ju "Skånepartiet", dem var ett parti men dem kom inte så långt såvitt jag vet.

Hur går det för "Sannfinländarna" ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Perussuomalaiset

Det går alltför bra för dem... riktiga idioter som man inte kan göra annat än, ja, hata som finlandssvensk. Fyfan...

Tips: Om ni någon gång vill reta upp en finlandssvensk, kalla honom "hurri". Retar upp mig riktigt ordentligt i alla fall.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Fyfan va underbar tråd. älska att hata.

Jag hatar:

Reinfeldt med kompani.

Att vi tagit bort dödsstraff.

Att allt ska vara så dyrt.

Att vara överviktig.

Min lägenhet.

Att bo i hyresrätt.

Permalänk

Folk som inte kan hålla sig borta från att sno cyklar!!!

Jag går 2an natur på Hulebäck i Mölnlycke, ett lugnt litet ställe. Ändå har jag blivit av med min cykel där 3 gånger, på ett år!! Jag låser den med bra lås osv men glömmer dem där över helgen (varit så 3 gånger =/) ibland. Senaste var i måndags då jag tagit bussen och simmat och glömde cykeln. Mina föräldrar vill ju inte betala självrisken igen så nu får jag lägga ut typ 1500 det är ungefär det jag får i månaden så nu jobbar jag för att betala den istället för att samla till skidresan med tjejen som är om 5 dagar =/

Jävla idioter som anser sig ha rätt att ta andras saker!!

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06