Permalänk
Robot

Antec Nine Hundred

Mitt Antec chassi jag fick igår. Och ja, jag vet att cd spelaren är vit men det ska jag fixa, sen ska jag fixa kabeldragningen.

Besök albumet: Antec Nine Hundred av Hankan

Permalänk
Medlem

Coolt chassie!Såg detta först idag på datorbutiken och blev nyfiken.Sen hitta ditt här var lysande,se hur det ser ut mer inuti med alla delar på plats.Verkar vara grymt bra med alla fläktar,bara de är tysta vill säga.=)
Funderar starkt på ett själv lite senare nästa år,iaf till våren.
Ha de!

Permalänk
Medlem

Det är billigare på Dustinhome Det blåser på fint i. Just nu är det ca 20 grader i och har alla fläktar på lägsta. Men har man alla på lägsta så låter de än del. Så mkt så att ja får stänga av datorn när jag ska sova. Fast har svårt för att sova med massa ljud. Det är lite trångt med kablarna. Jag rekomendrar detta chassi.

Visa signatur

AMD 5600+ | 2 gb ram | 500gb WD, | Geforce 8800GTS 640mb | Asus nf 570 Ultra | Logitech G15 | Logitech MX518 | CM 690 | Crosair 520w | Zalman 9700LED

Permalänk
Medlem

Finns det plats för ett extra nätagg i chassit?

Visa signatur

AMD 4000+@2700MHz , Asus A8N-SLi Premium, Corsair XMS PC3500LLPRO 2048MB , ATI X850XT , Lian-Li PC-V1000 , Hiper 580W PSU , Samsung 970P 19" +Logitech tbord m. mus.

Permalänk
Medlem

Behövs extra nätagg?Det finns starka agg så det räcker väl till det som finns på marknaden.

Permalänk
Medlem

Snyggt, Btw har också ett sådant skrivbord.

Permalänk
Medlem

Jag har ett sånt skrivbord med!

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

Har själv ett sådant chassi och såg att du hade satt i en fläkt på sidan. Funkar det bra ? Låter den fläkten mycket?

Visa signatur

Dator 1: Antec Mini P180 Intel Core2Duo E8300 4GB RAM Gigabyte S-Series Seagate 750 GB 2 X 500 Seagate 500 GB 8800GT
Dator 2:Antec 1200 Intel Core2Duo E660 Kingston 4GB Ram Gigabyte P35 DS3 Seagate 250 GB Western Digital 300 GB Raptor, 8600 GT
Mobila prylar: Acer Aspire One, HP IPAQ 910, HP IPAQ 614, HTC XV7500, Microsoft Zune 80 GB

Permalänk
Proffsmoddare

Detta är ett nice chassi Och om ni ska till Dreamhack summer kan ni bla vinna ett par handgraverade Ninehundred i antecs bås Bara ett litet tips till er som är sugna på ett ninehundred.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hankan
Det är billigare på Dustinhome Det blåser på fint i. Just nu är det ca 20 grader i och har alla fläktar på lägsta. Men har man alla på lägsta så låter de än del. Så mkt så att ja får stänga av datorn när jag ska sova. Fast har svårt för att sova med massa ljud. Det är lite trångt med kablarna. Jag rekomendrar detta chassi.

Så även på lägsta hastigheten så låter det rätt mycket om man bara ser till de fläktar som följer med?

Följer det med en fläktkontroller till lådan?

Är rätt sugen på att köpa lådan då jag måste ha ett rätt speciellt chassi för att få plats med min Thermalright Ultra-120 och mitt Hiper Type-R 730W Omnigrid nätagg.

Permalänk
Medlem

hejhej jag fick mitt chassi i går men med min vanliga tur så är mitt nätagg försvagt... så jag undrar vad man behöver för nätagg?? hur mycket ska det va på?? tack på förhand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamper
hejhej jag fick mitt chassi i går men med min vanliga tur så är mitt nätagg försvagt... så jag undrar vad man behöver för nätagg?? hur mycket ska det va på?? tack på förhand

bror på vad du har för dator

Visa signatur
Permalänk
Medlem

yes, min polare löste problemet genom att gå in i bios och ändra lite:D

Permalänk

snyggt är det baslådan under?

Permalänk
Moderator
Testpilot

Jävlar vilket sjukt bra surround-ljud du måste ha med sateliterna kloss på varandra.. Helt pointless enligt min mening men sen hatar jag fjortis-datorlådor med fönster och massa trams-neonljus. Så nu har jag tagit ut mitt dåliga humör på dig.

Men skrivbordet va ju iaf läckert.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt