Permalänk
Medlem

Spel till bärbar?

Hej!

Nu är det så att jag letar efter lite spel till min bärbara dator http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010100273 .

Problemet är att jag har inte spelat spel på datorn på 3år.

Spel som jag spelat och tyckt om har varit.

Red Alert 2
Commandos
finns säkert fler kan dock inte komma på några som passar en bärbar.

Finns det några nya spel som Red Alert 2? dock gillar jag inte när fantasin i spelen fylger iväg. tycker inte om spel med robotar som har en supermegaplasma 3000 pistol och spindlar som förstör hus, utan lite mer verkliga vapen och gubbar.

Mvh Niclas

Permalänk
Medlem

Warcraft 3
Starcraft

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Warcraft 3
Starcraft

Skulle också rekommendera dom, men de är inte direkt verklighetstrogna spel som han nu letar efter hur bra dom nu än är.

Hmm, Company of Heroes borde du väl ändå kunna sparka igång med den datorn med lägre grafik inställningar. Var 2006's bästa strategi spel

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Warcraft 3
Starcraft

går direkt bort tyvärr.

har kollat lite på ginza och cdon efter spel. finns det någon bra spelsida?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nugget
Warcraft 3
Starcraft

går direkt bort tyvärr.

har kollat lite på ginza och cdon efter spel. finns det någon bra spelsida?

Kika på spelbutiken också.Har faktiskt inga jättebra tips till dig:/

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag

Hmm, Company of Heroes borde du väl ändå kunna sparka igång med den datorn med lägre grafik inställningar. Var 2006's bästa strategi spel

Jag grät blod när jag upptäckte att min snarlika laptop inte hade en SUCK ens på de lägsta inställningarna...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Avstängd

command and conquer tiberium wars. Eller simcity. Sen finns ju command and conquer generals+zero hour.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Letar också efter lite spel till laptop. Men mest småskit., nu har jag Icytower och frets on fire skoj det. någon som vet några andra småspel? N-game har jag också kört.