Permalänk
Medlem

Sverige - Nordirland 17/10

Tjo!

Sitter i Kanada just nu och undrar om det finns nån site på internet som sänder matchen mot Nordirland på onsdag.

Cheers!

Permalänk
Medlem

Hejsan, jag satt för en tid sedan i samma sits som du och fann då en sida där man kunde hitta en ström till matchen.

Jag var lite tveksam till huruvida det var smart att länka till denna sidan, men efter att ha sökt runt lite på nätet utan att hitta information om att det skulle vara olagligt att titta på andras strömmar så jag bestämde mig för att länka den. Om jag har fel i detta så ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

http://www.myp2p.eu

Går du sedan in på Weekdays så hittar du matchen en bit ner. Strömmar kommer upp imorgon och på onsdag.

Visa signatur

Core 2 Quad Q6600 | Gigabyte GA-P35-DS3 | Corsair XMS2-6400 2x2048MB | Corsair HX 520W | BFG 8800GT

Permalänk
Medlem

www.canalplus.se eller www.viasat.se där kan du kolla match för 70-80kr _lagligt_ och med bra kvalité

Permalänk
Medlem

Sant fesen, men jag undrar hur bra en stream ifrån Sverige till Kanada är på ett halvkrassligt trådlöst nätverk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psyence
Sant fesen, men jag undrar hur bra en stream ifrån Sverige till Kanada är på ett halvkrassligt trådlöst nätverk

Hehe jo, var rätt så morgontrött så jag missade Kanada, men kan ju vara värt att testa då bildkvallen är betydligt bättre.
Kollade AIK-DIF matchen via canalplus.se och det laggade sönder en stund (satt med 1mbit lina ifs) men sen kom det igång och det var riktigt bra.

Permalänk
Medlem

Yep, canalplus funkade helt okej när jag testade.

Permalänk
Medlem

Kollade på frölunda vs färjestad igår via sådan tjänst. Bilden är väl ok, men eftersom vi kollade på projektor (ca 108" ) så blev det inget vidare. Men det fungerade

Visa signatur

Detta är min tjusiga signatur. <<<<<<<

Permalänk
Medlem

Var hittar jag så jag kan köpa matchen som stream ikväll? Jag hittar verkligen inte.

Jag har gått in på Viasat On Demand, men den står bara och laddar, och laddar och laddar. Utan att det händer något.

Suck.

Visa signatur

---