Permalänk
Medlem

Likheter till asus Power4 gear eXtreme

Jag undrar om de finns nån dator som har ett sådant system för bättre batteritid som asus har på en del av sina. ASUS Power4 Gear eXtreme heter det, dessutom om nån annan datortillverkare har detta? även kanske lite datorer med okej grafikkort o så i.

Dessutom såg jag att asus U3S hade en funkton där man kunde byta mellan sitt grafikkort och ett internt:

"The U3 also has a special Power Saving key that allows users to switch between an internal graphics chip for optimal power consumption and an external graphics ship for a performance boost. When optimally utilized, the Power Saving option can save up to 50% of battery life!"

Finns dessa funtionerna på andra datorer? det skulle i nuläget vara mer än perfekt då jag pendlar mellan och ha en massa batteridtid eller bra grafik!

Permalänk
Medlem

DE sista du nämner finns på en Sony Vaio.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
DE sista du nämner finns på en Sony Vaio.

Alla eller bara en modell? säg vilken isåfall?

Permalänk
Medlem

Jag vet inte. Leta själv.

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.