Maskeradtips? (snälla många svar) :P

Permalänk
Avstängd

Maskeradtips? (snälla många svar) :P

Ska på en maskerad i helgen, och har inte en aning om vad jag ska klä ut mig till.
En tjejkompis föreslog ängel då jag har långt blont hår. Låter inte så lockande då man ska ta sig genom hela stan på buss, och sitta med lockat hår är inte så spännande. Tyvärr är det bäst hittils.

Men brainstorma för fullt nu! Kom på massa saker, bara det inte retar upp chilenare så duger det liksom.
Vad har ni klätt ut er till osv?

Permalänk

spöke helt klart

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Avstängd

Den är nummer 2.
Fast det var något som kändes fel med den också. Kanske att de tycker man kommer undan för lätt.

Permalänk
Medlem

Uteliggare! Bara ta nå old clothes och riva sönder dom typ smutsa ner dom lite så ere klart!

Permalänk
Medlem

Klä ut dig till datornörd? Och då menar jag riktigt extremt nördigt. Gärna tejpade glasögon också.

Permalänk

Magnus Uggla är enkelt och uppskattas, Peruk, solglasögon och jeansjacka.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

Klä ut dig till nåt vardagligt objekt. Typ en limpa eller en korv.

Annars kan du väl klä ut sig till Augusto Pinochet. Skulle nog slå väl ut...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

The Crow
Drago från Rocky IV.
Super Mario
En backpacker (stor ryggsäck, vandrarskor och en hatt)

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Robert Mugabe

Permalänk
Medlem

Thomas Magnum!! finns till och med en hel Outfit.

man ser ju knappt skillnad mellan Orginalet och inte:P
värsta brud magneten det där haha.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Inaktiv

Dom har en underbar turtles dräkt på br för 249kr, är du inte alltför stor kommer du i den+att du får en väldigt sexig cameltoe på köpet

Är runt 176cm o väger 65kg, och jag kom i den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Thomas Magnum!! finns till och med en hel Outfit.
http://www.diddamsonline.com/images/16944.jpg

http://www.murdermysteries.com/tvshows/photos/magnum.jpg

man ser ju knappt skillnad mellan Orginalet och inte:P
värsta brud magneten det där haha.

Tajtare jeans, hans sitter ju fan nästan som trikåer i serien

Permalänk
Medlem

Klä ut dig till Jesus. Det enda du behöver är ett kors att bära på.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Tajtare jeans, hans sitter ju fan nästan som trikåer i serien

JEEEAAAANS?!
Skjorts skare va!

Permalänk
Medlem

Håller med om shortsen. Dessutom ska dom vara väldigt korta, så det passar väl sådär om det är kallt.

Permalänk
Medlem

Det bästa alternativet.
Köp en sådan här: http://www.amazon.com/Giant-Earth-Ball-Diameter-Inflatable/dp...
Och ett par sådana här: http://store.americanapparel.eu/rnt38.html

Ta på dig allt (var kreativ med bollen, fyll upp den med pack-chips) och gå till som Världen.

Det näst bästa alternativet.
Gå dit ihop med en tjejkompis/flickvän/lösaktig brud från skolan utklädda till varandra.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Se ful ut, ha en stor prilla snus inne, prata som en idiot, ha på dig en john deer keps och slitan kläder. Du är en bonde;)

Permalänk
Medlem

Bästa utklädningen jag har hört om var när en kompis och hans flickvän klädde ut sig till Kakmonstret och Miss Piggy (båda är ganska runda).

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Se ful ut, ha en stor prilla snus inne, prata som en idiot, ha på dig en john deer keps och slitan kläder. Du är en bonde;)

Kepsen måste vara böjd i ordentlig tunnelform också och dialekten bör vara skånska (då låter du som en idiot till på köpet...) Gärna rutig, sliten röd skjorta, jeans och hängslen i outfiten. Till festen anländer du självklart via traktor.

Mvh

Visa signatur

Man kan inte få allt här i världen... men det vore ju dumt att inte försöka.

Permalänk
Medlem

Ta en jävla massa folie runt om dig och lägg lite salladsblad runt halsen och säg att du är en kebabrulle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Ta en jävla massa folie runt om dig och lägg lite salladsblad runt halsen och säg att du är en kebabrulle

+1 Bäst hittils. Glöm inte käka en kekabrulle innan också så du luktar som en.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Ta en jävla massa folie runt om dig och lägg lite salladsblad runt halsen och säg att du är en kebabrulle

Hahahah
Ska jag fan göra på lördag ^^

Permalänk
Inaktiv

Jag och polarn var world trade center. Två skyddsdräkter från odal ala 50kr, svart penna för att måla byggnaderna och röd penna för att måla sträckgubbar som hoppa ut genom fönstrena.

Sen så stod det 9 på min rygg och 11 på polarns, självklart med ett snesträck som gick ihop på ryggarna

Permalänk
Medlem

eller så gör du som valley, kolla fototråden som finns under programmering>Fototråd Hösten 2007. Typ sida 13 eller runt omkring.

Edit: Direktlänk: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=776...

Gaffatejp ftw!

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

haado gei ofc

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

kan inte du och din tjej dela på en sån där hästkostym ? en är arslet och en är framsidan ?

Visa signatur

Gammal

Permalänk
Medlem

Klä inte ut dig alls! Men säg att du klätt ut dig till pedofil. "Men du har ju ingen kostym?"
"Nej exakt...!"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Raka dig inte på 2 dar sen köper du tjocka strumpbyxor@hudfärgade longkallingar. Ta på dig en lång och stor rock (fäll upp kragen på den) och en hatt kanske ett par svarta solglasögon med. Sen sätter du en komi håg - lapp med ett smiley face på strumpbyxorna framför k*ken.

Du är nu den snälle farbrorn.

Permalänk
Inaktiv

Kanske lite sent nu, men klassiken är ju alltid civilpolis.

Eller om du vill vara lite "mer" kreativ, så var vaken minst 24 timmar, så att du få de där perfekta lila cirklarna runt ögonen. Tada! En zombie!

Jag bruka fråga polarna om jag kan låna kläder av dem, vilket de frågar mig varför, som jag sedan svara med att jag vill klä mig som en noob/byfåne eller dylikt.