Permalänk
Medlem

Bästa trådlösa mus+tangentbord för spel?

Vilket är det bästa trådlösa mus+tangentbordet för spel?
Responstid, max avstånd, pris?

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Hedersmedlem

Gällande avstånd är alltid blåtand bäst. Det är mycket stor skillnad enligt min erfarenhet.

Jag spelar inte med trådlöst, utan endast till HTPC och liknande, så råd om responstid lämnar jag över till andra.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Jag kör med diNovo Cordless Desktop for Notebooks (enbart tangentbordet) och jag tycker den fungerar fin fint i alla spel jag har kört.

Om man vill ha BlueTooth istället så finns det en annan variant: diNovo Media Desktop Laser, den kostar lite mer men den har med en klart vettigare mus.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"