Permalänk
Medlem

bZerk transparent acryl-chassi

funderar på detta "chassi" är det något jag bör tänka på eller är det bara slita loss sakerna som finns i mitt P180 och bara "trycka" dit dom på detta då? ser att den har plats för 2st 5.25, då borde väl DVD spelare samt mitt Thermaltake VGA agg få plats där.

medföljer allt så jag inte behöver köpa till saker? hur är det med att ha tex långa grafikkort? är det öppet på sidorna så man tex kopplar DVI kontakten till grafikkortet utan problem? hur är det med att dra sladdarna, blir det inga problem med längden osv? tex SATA sladd till hårddisk o så? ATX sladden från nätagg till mobo?

många frågor jag vet, men vill va säker innan man gör nåt förhastat ^^ btw finns det andra alternativ än just detta?

tack

http://gtek.se/index.php?mode=item&id=3120&session=77dffe1f42...

Visa signatur

GAMING
G60SD OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090 XLR8|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk

Igen av dina frågot är något du behöver oroa dig för. Min fråga är dock... Varför köpa bZerk transparent acryl-chassi? Det har inga väggar eller tak... Du kommer höra surret från datorn extremt tydligt. Men ere det du vill ha så ere ju perfekt:)

Därimot frågan medföljer allt. Den e svår för d beror ju på vad du menar. Det som medföljer skulle jag gissa är Chassit såklart + lite skruvar.

Hoppas jag hjälpte dig något i alla fall.

Permalänk
Medlem

nja har inte direkt något som låter, allt e ju tyst, är ju bara grafikkortet som har en fläkt om man säger så, och den låter endast när man spelar så...

tack ^^

Visa signatur

GAMING
G60SD OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090 XLR8|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem

Det är oftast inte fläktar som låter, utan hårddiskar. Men det är en rigg där man inte behöver beskymra sig om luftflöde i alla fall!

Dock tror jag i realiteten att det kommer att se för jävligt ut när alla sladdar kommer på plats... Jag tycker att det kliar i mig att veta om det är en röra i chassit, kan inte tänka mig hur det är att se det hela tiden. Men kör på du, intressant om du lägger upp ett galleri!