Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

Fatal1ty Shootout

Såg i ett annonsblad att man kan åka och spela mot Fatal1ty på Elgiganten Kungsgatan! Jag ska iaf dit och visa min skillz, snubben kan inte vara såååå mycket bättre än oss som spelar mycket men inte tävlar.

Nån annan som är sugen?

Visa signatur

Sojid

Permalänk
Medlem

Re: Fatal1ty Shootout

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sojid
Såg i ett annonsblad att man kan åka och spela mot Fatal1ty på Elgiganten Kungsgatan! Jag ska iaf dit och visa min skillz, snubben kan inte vara såååå mycket bättre än oss som spelar mycket men inte tävlar.

Nån annan som är sugen?

Femma på att han spöar dig med en hand Är det Q3/Q4 eller något sånt som gäller handlar det inte om att sikta förbannat bra utan taktiker hela tiden, något jag fick uppleva rätt hårt när jag testade köra mot proZaC. Siktade bättre, men det spelade inte ett dugg roll

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Är det inte att jämföra med korpen vs. landslaget i viss mån?

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

hehe lycka till säger jag bara

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sojid
Såg i ett annonsblad att man kan åka och spela mot Fatal1ty på Elgiganten Kungsgatan! Jag ska iaf dit och visa min skillz, snubben kan inte vara såååå mycket bättre än oss som spelar mycket men inte tävlar.

Nån annan som är sugen?

Du skriver så moget att man tror att du verkligen tror att du klarar det. Det stavas Skills och ingen som har det skriver Skillz . Fjortisspråk FTW. Eller hur ska du säga det.

Permalänk
Medlem

Haha Ta med en kompis och låt honom filma det

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Du skriver så moget att man tror att du verkligen tror att du klarar det. Det stavas Skills och ingen som har det skriver Skillz . Fjortisspråk FTW. Eller hur ska du säga det.

Ja det stämmer nog. Med tanke på språket så låter han lite ung i orden, och skulle således inte kunna utmana fatal1ty. Det tar mycket tid och det behövs mer än bara rå reaktionsförmåga, där fatal1ty också regerar i, för att bli bra. Som redan nämnts, så är kartkontroll m.m väldigt viktigt i Quake-spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Du skriver så moget att man tror att du verkligen tror att du klarar det. Det stavas Skills och ingen som har det skriver Skillz . Fjortisspråk FTW. Eller hur ska du säga det.

Ungefär som alla som har 1337 som avatar verkligen inte är det Skriver istortsett alltid skills med z som en ironisk hyllning till nördspråkets glansdagar, vissa uppfattar dock inte alltid ironin... Och ja, jag skapade mitt nick för många år sen då YXZ faktiskt var teh shit, men som allt annat går perioden över och blir fjortis... Ungefär som siffror i namn, även om du mest troligt använder det för att få plats med nicket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZitreXx
Ungefär som alla som har 1337 som avatar verkligen inte är det Skriver istortsett alltid skills med z som en ironisk hyllning till nördspråkets glansdagar, vissa uppfattar dock inte alltid ironin... Och ja, jag skapade mitt nick för många år sen då YXZ faktiskt var teh shit, men som allt annat går perioden över och blir fjortis... Ungefär som siffror i namn, även om du mest troligt använder det för att få plats med nicket

Men det är siffror ^^.

Och föressten, det var attityden i hans inlägg jag reagerade på, hur han skrev försärkte bara bilden av en liten, "jag kan också" wannabe.

Och mitt corn-flakes'paket, elitens riktiga frukost . eller inte. Bara ett roligt påhitt eftersom jag kom åp att bandit Rock loggan var copyright-skyddad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Men det är siffror ^^.

Och föressten, det var attityden i hans inlägg jag reagerade på, hur han skrev försärkte bara bilden av en liten, "jag kan också" wannabe.

Och mitt corn-flakes'paket, elitens riktiga frukost . eller inte. Bara ett roligt påhitt eftersom jag kom åp att bandit Rock loggan var copyright-skyddad.

Jaha ok, sorry Hoppas du inte tog illa upp Jag uppfattar det mer som att han vill testa vart han ligger i sina skills (blev osäker på hur jag skulle skriva ) så även om han åker på smisk är han nog nöjd ändå. Tror mer han gör det på skoj men tror han allvarligt att han ska smeka Fatal1ty är det väl bara bra att han kommer ner på jorden. Nu vet jag iofs inte exakt hur bra Fatal1ty är, bara att hans jävla logga finns på varannan jävla datorkomponent idag...

Permalänk
Medlem

Troligen vinner han med 50-0!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Fatal>>>1<<<ty verkar inte heller så mogen med tanke på hans siffra i namnet

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Nu var det inte i går han skaffade nicket. Typ alla hade väl en siffra i nicket när det begav sig.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Nu var det inte i går han skaffade nicket. Typ alla hade väl en siffra i nicket när det begav sig.

Exakt, jag har nickat str8forthakill sen jag byggde min första dator, för ett bra tag sedan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Exakt, jag har nickat str8forthakill sen jag byggde min första dator, för ett bra tag sedan.

Jo jag förstår det, dvs som jag. Tror det är minst åtta år sen jag började använda det. Och två X var tvunget då då ett X var upptaget på hotmail

Men nu vill jag ha en statusrapport hur matchen gick
Var det idag det gällde?

Permalänk
Avstängd

Lägesrapport

Permalänk
Medlem

Ähh det är väl bara att gå dit och spöa han. Det är väl ingen gud direkt....

skillz is the shit

Permalänk
Avstängd

hlr med

Visa signatur

Sojid

Permalänk
Medlem

bättre att utmana honom i paintball

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

gl hf

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sojid
hlr med

När var det då eftersom det inte verkar som att du mött honom?

Permalänk
Medlem

säg hur mycket du förlorade med!
om du har kört..

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Avstängd

det är den 30 dec. Elgiganten Kungsgatan Sthlm

Visa signatur

Sojid

Permalänk

Han har varit på DH och uppvisnings spelat ...han är inte någon sopa iaf ..

Bäst i världen på painkiller har han iaf varit .. och tillhört toppskiktet i Quake.. ska väldigt mycket till för att en få en frag på honom ..

Men i vilket fall GL

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sojid
det är den 30 dec. Elgiganten Kungsgatan Sthlm

Vafan över en månad
Aja kom ihåg att väcka tråden efter att du mött honom

Permalänk
Medlem

http://en.wikipedia.org/wiki/Johnathan_Wendel#Notable_accompl...
säger väl en hel del om hur duktig killen är på FPS-spel iallafall...
i runda slängar $500000 i prispengar har han spelat in >_<

Permalänk
Medlem

han har väll förlorat mot en treåring i painkiller?

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Kan man inte få möta Thresh istället?

Ops, är visst 10 år för efter min tid.

Permalänk
Avstängd

Tidpunkt

oj skrev fel menar att det är den 30 November....

Visa signatur

Sojid

Permalänk
Medlem

Aimmässigt är han ingen gud direkt, många som är bättre på den punkten, dock nöter han som en tok samt har bra spelsinne. Nån som vet vad som skall spelas?