8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Jag förstår inte hur ni kan ha kvar era beställningar på DB ? Genom att sälja av sina kort på DH har det ju behandlat er som skit, och tydligt visat att dom inte bryr sig om att ha er som kunder!
Hade det gällt mig hade jag avbeställt fort som fan!

Hur vet vi att de har såld av sina kort istället for att skicka ut till kunderna?
dom har redan tagit betald for mitt 8800GT och vill de inte skicka ut trots att de har på lager.
Ja då är det ju så att de tar betalt for en vara som de inte vill leverera, det kallas med ett annet ord för bedrägeri.

Permalänk

Mitt kort ligger ca 1 mil från mig nu! ska åka och hämta det om ca 2 timmar längtar

Visa signatur

E6600. 2048 ram, XFX 8800GT

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ankhati
Hur vet vi att de har såld av sina kort istället for att skicka ut till kunderna?
dom har redan tagit betald for mitt 8800GT och vill de inte skicka ut trots att de har på lager.
Ja då är det ju så att de tar betalt for en vara som de inte vill leverera, det kallas med ett annet ord för bedrägeri.

Läs lite inlägg i tråden, så ska du nog se att det är många som kunnat köpa kort av db på dreamhack. Tror inte det ens skulle förneka det om du ringde till db, i.o.m. att det är så många som har sett dom göra det.

Anmäl dom för bedrägeri, skulle ju vara en bra markering om inte annat !

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Dustin home har XFX GT8800 XXX version i lager.

Den skickas till mig just nu. Jag orkade inte vänta på de andra.

Permalänk

Dustin home XFX GT8800 XXX version
2 970,00 kr inkl. moms. exkl. frakt.

Tjena...

Visa signatur

C2D E6600@3,2GHz. Kylning: ZALMAN CNPS9700 LED - ASUS p5w dh deluxe BIOS 1305 - 4Gb Geil DDR2 PC2-6400 - Geforce 8800GTS 512. - APLUS Case XClio 2, Sidodörr med 250mm-fläkt, Midi tower. - Hiper Nätagg ATX 530W. - Windows XP Pro. - NEC MultiSync 20WGX2 20.1".

Permalänk

avbeställde min order ifrån db för några dagar sedan. någon som vet hur lång tid det tar innan man får tillbaka pengarna på kontot ?

Permalänk

Elduderino: Sitter i kö på DB nu, ska fråga exakt samma sak.

Återkommer!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elduderino
avbeställde min order ifrån db för några dagar sedan. någon som vet hur lång tid det tar innan man får tillbaka pengarna på kontot ?

Räkna med minst ett par bankdagar. Minst 3 skulle jag gissa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av elduderino
avbeställde min order ifrån db för några dagar sedan. någon som vet hur lång tid det tar innan man får tillbaka pengarna på kontot ?

2 dagar tog det för mig.

I fredags gjorders återbetalningen och på söndagen hamnade de på kontot.

Permalänk
Medlem

Finns 32st (31 nu när jag beställt mitt) sparkle 8800GT för postorder på inet.se nu om någon känner sig sugen.

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk

Har väntat e månad på ett 8800gt... Kom på idag att vi har ju en liten databutik i sammhället och ringde och hörde. Självklart så har dom inne kort

Gigabyte 8800gt 512m 2245:-.

Har hunnit testa 3dmark 06. 12050p där

Visa signatur

E2140@ 3,44ghz: 120- ultra extreme: Corsair 520w: Gigabyte ds4: corsair xms2 800mhz cl4 2 gig: 6800nu :/ Antec nine hundred

Permalänk
Medlem

Sparkle Geforce 8800GT 512MB PCIe 2154:-
32st på lager!

http://www.inet.se/datorkomponenter/grafikkort/sparkle-geforc...

edit: 12 kvar

Permalänk
Medlem

beställde ett precis stog då att det var 12 kvar

Permalänk
Medlem

Fick svar från Itel.se tidigare idag och dom hade XFX 8800GT på lager där, så ett sånt är på väg nu iaf.

Det var kl ~11 ungefär, vet inte om det finns kvar ännu.

Permalänk
Avstängd

Hoppas db har kvar nåra 8800GT :(, har nämligen beställt en hel rig från dem me modekort chassi graffekort o allting :/

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

japp jag norpade ett också:D så jävla najs asså:D whoow nu blir det spela .. när jag beställde stod det att det var 12 kvar sen när jag hade beställt stod det att det var 11 kvar:D

Visa signatur

q6600 @ 3ghz- gigabyte p35 ds3 - 4gb 6400 - hd3870 - antec sonata 3 - 320gb - 750gb- 200gb - 120gb- samsung 206bw - Z-5500 - logitech G5 -

Permalänk
Medlem

Men hur fungerar det på Inet, även fasst inte ordern hunnit blivit behandlad får man fortfarande ett kort undanlagt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Sparkle Geforce 8800GT 512MB PCIe 2154:-
32st på lager!

http://www.inet.se/datorkomponenter/grafikkort/sparkle-geforc...

edit: 12 kvar

Nu endast 1 kvar!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sl2wm-rocks
Läs lite inlägg i tråden, så ska du nog se att det är många som kunnat köpa kort av db på dreamhack. Tror inte det ens skulle förneka det om du ringde till db, i.o.m. att det är så många som har sett dom göra det.

Anmäl dom för bedrägeri, skulle ju vara en bra markering om inte annat !

Har nu ganska svårt att tro DB skulle prioritera DreamHack framför postorderforsäljning. Datorbutiken måske trots allt räknas som ett av de seriösa företag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loltrollet
Elduderino: Sitter i kö på DB nu, ska fråga exakt samma sak.

Återkommer!

jag testade att ringa också men jag orkade inte sitta i telefonkö

Permalänk
Medlem

Jag blev mycket glad över det mina ögon skådade kl:16:40.
32st kort. Slängde in en snabb beställning och helt plötsligt kände jag hur all ångest släppte.

Passar perfekt tills nästa generation anländer.
Att det var det ju billigt skadar ju inte heller

Visa signatur

Corsair 5000D | PRIME X670E-PRO | 7800X3D |
Kingston Fury Beast DDR5 2x16GB @6000MT/s CL30-40-40-28 | TUF RTX 4090 | 2 * 2TB WD Black SN850X PCI-E 4 |

Permalänk
Medlem

ingen som frågat datorbutiken angående att dom sålt korten på DH?

sitter i kön nu..

Permalänk
Avstängd

ni som ringer DB kom tillbaks med svar vill gärna veta vad dem säger!

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Kotteh.
varför ringa du kan ju cykla ner och fråga
ser att du bor i staffanstorp.

Permalänk

Fick precis kollinr från webhallen så nu är väl mina asus kort på väg. perfekt timing också då jag fick resten av burken idag

Visa signatur

-|- EVGA 780i SLI FTW -|- E8500 -|- Corsair Dominator 8500 CL5 -|- ASUS 8800gt x2 -|- Corsair 1000w -|- 3TB+ -|- Lian Li PC-X2000 -|-

Permalänk
Medlem

Allt han sa angående DH-försäljningen va: "det vet jag inget om"... :S

Ankhati, mjo o syrran e barndoms kompis med ägarens dotter också, så annars får hon ringa o få lite vettigare svar

blir så jäkla lack på sånt.. otroligt dålig kundservice..

Permalänk
Avstängd

Kotthe, hör ifrån dig senare när dem har fått svar! vill gärna veta vad dem har gjort av me korten..

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Inet rocks!

Läste på detta forum kl 12.50 om att INET skulle ha Leadtek i lager.

Knappade in en order fort som satan ( då stod det 3 i lager) och kl 13.15 stod det 1 st beställt och 1 st packat!!!

Nu e det på väg med företagspaket och kommer imorgon!

Kan verkligen rekomendera Inet.

Och tack till "elduderino"!

Grymt jobbat grabs!

Visa signatur

e4500 @3,2Mhz, Scythe Ninja, Asus P5K, 2GB- 800 4,4,4,12 , 8800GT 512MB, Samsung 500GB,AntecSonata 3

Permalänk

Slängde iväg ett mail till dom idag angående dh försäljningen, de har inte svarat dock

Visa signatur

Don´t be a fool wrap your tool

Xilence 600W | Antec P180B | Intel Core 2 Duo E6850 | 4 Gb Ram | 150 Gb Raptor, 500Gb WD Caviar XL | Asus Extreme 8800GT SLI | Asus Striker Extreme nForce 680i | Vista Ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badbolll
Fick svar från Itel.se tidigare idag och dom hade XFX 8800GT på lager där, så ett sånt är på väg nu iaf.

Det var kl ~11 ungefär, vet inte om det finns kvar ännu.

Samma här med det var väll runt 13.00 jag beställde hoppas jag får ett iaf