Msn Messenger, acceptera kontakter.

Permalänk
Medlem

Msn Messenger, acceptera kontakter.

Jahaja, here goes. Är lite nervös över detta inlägg så var inte elaka emot mig. :$

Som säkert många andra här har jag såklart msn messenger. Det jobbiga är att när en kontakt lägger till mig på Msn så brukar man vanligtvis få upp en ruta om man vill acceptera eller blockera kontakten.

Den har försvunnit för mig, när en kontakt lägger till mig så visas inget för mig, och kontakten läggs till automatiskt. Ännu ett problem är att kontakten är bort tagen lixom. Lixom, om du tar bort en kontakt och kryssar i "ta även bort från mina hotmail-kontakter", men låter blockera den här kontakten vara o-kryssad. Så blir det när någon lagt till mig.

Så när någon lägger till mig måste först den personen skriva till mig, sedan måste jag välja "Lägg till kontakten i kontaktlistan" som kommer i ett gult tooltips.

Varför är det så? Någon som vet?.

Hjälp uppskattas!
Tack på förhand //Eric

Permalänk
Medlem

verktyg - alternativ - sekretess - visa ett meddelande när andra lägger till mig i sin list är den i kryssad?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Okej, detta är riktigt pinsamt. Det var det som var felet.
Jag har inte en aning om hur många gånger jag har bläddrat igenom i verktygen men inte hittat något! .. Bah..

Ja, tack så hemskt mycket!

Permalänk
Medlem

det var så lite så

Visa signatur