Permalänk

ok, enligt tidsregeln så får jag önska bild nu.

då ska vi se om ni kan hjälpa till att krossa "nörd-fördomen" om att swec:are bara pillar med datorer osv...så jag vill se ett gäng kådisar. 2 stycken eller fler...;)

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

http://www.geting.se/viewimage.php?image=79524-kond.JPG

Låter någon annan önska bild då jag har värdelös fantasi

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Då vill jag se en blöt katt.

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Där var en blöt katt.

Hmm då vill jag se en mage med texten SweClockers

Permalänk
Medlem

ingen nicklapp... dåligt med det på många bilder nu...

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shay
http://giraffen197.webblogg.se/images/cat_wet_1138010884.jpg

Där var en blöt katt.

Hmm då vill jag se en mage med texten SweClockers

http://images.google.se/images?gbv=2&svnum=10&hl=sv&q=wet+cat...
Din bild finns med rätt många gånger där.

Edit: Eftersom ingen har önskat något så önskar jag en enkel bild:
En bild på valfri mobiltelefon liggandes på valfritt tangentbord.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

Notera även avsaknaden av windows-tangenten
Kommer med en bild då P till mig nu.

brukar alltid ha den liggandes där för då vet man var den är

Vill se en egenbyggd baslåda! Seriöst bygge!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag vill se er tandborste!

Visa signatur

---

Permalänk

Ett P till till mig då

EDIT: vill se en stol!

Poänglista:
17 poäng: adde_2000
16 poäng:-=FULLMOON=-
15 poäng: hoz,
14 poäng:
13 poäng: ¤Reason¤,
12 poäng:
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng: NightFlash,
8 poäng: Coltrasten
7 poäng: xplod,Mr. Bravo,
6 poäng:ficklampa, matte54,SirMacke, bergmanman, granden,
5 poäng: kazen, kicken, glemmy, Cheezez, Gorian,
4 poäng: kax, BoBo, Zordor, Dedde, hollywoodstar,
3 poäng: dinmin, largoplz, mied0, phalle, redbull, OSkar000, str8forthakill, Seth-Enlsow

2 poäng: likkwiq, inexi, xtro, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, AMDBoss, zipfer, tcntad, Mysterium, Soulnut, AcidStorm, Farshid, dahldahl, The-k0rf

1 poäng: Deone, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssj, tantanx, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, varget, SteFFoo, laggarbacken, Åkerström, Veritas, orka_krull, Cerzok, _tekken_ , Fring3, Fesen, Adaam, New, NightKnight, x86, MooDHooDs, GAPa, Videfix, [-Pale-], matte232, MyRus, mor_tuta, FRiDG3

EDIT2: nu ska listan vara uppdaterad och med rätt antal Poäng till alla! Se till att uppdatera den ifortsättningen!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Mobil-STOL

jag vill se en laptop och en stationärdator med en extern hårddisk mellan.

Poänglista:
17 poäng: adde_2000
16 poäng:-=FULLMOON=-
15 poäng: hoz,
14 poäng:
13 poäng: ¤Reason¤,
12 poäng:
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng: NightFlash,
8 poäng: Coltrasten
7 poäng: xplod,Mr. Bravo,
6 poäng:ficklampa, matte54,SirMacke, bergmanman, granden,
5 poäng: kazen, kicken, glemmy, Cheezez, Gorian,
4 poäng: kax, BoBo, Zordor, Dedde, hollywoodstar,
3 poäng: dinmin, largoplz, mied0, phalle, redbull, OSkar000, str8forthakill, Seth-Enlsow, dahldahl

2 poäng: likkwiq, inexi, xtro, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, AMDBoss, zipfer, tcntad, Mysterium, Soulnut, AcidStorm, Farshid, The-k0rf

1 poäng: Deone, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssj, tantanx, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, varget, SteFFoo, laggarbacken, Åkerström, Veritas, orka_krull, Cerzok, _tekken_ , Fring3, Fesen, Adaam, New, NightKnight, x86, MooDHooDs, GAPa, Videfix, [-Pale-], matte232, MyRus, mor_tuta, FRiDG3

Permalänk
Medlem

Jag vill se ett sl-kort (hemlängtan =/)

Poänglista:
17 poäng: adde_2000
16 poäng:-=FULLMOON=-
15 poäng: hoz,
14 poäng:
13 poäng: ¤Reason¤,
12 poäng:
11 poäng:
10 poäng:
9 poäng: NightFlash,
8 poäng: Coltrasten
7 poäng: xplod,Mr. Bravo,
6 poäng:ficklampa, matte54,SirMacke, bergmanman, granden,
5 poäng: kazen, kicken, glemmy, Cheezez, Gorian,
4 poäng: kax, BoBo, Zordor, Dedde, hollywoodstar,
3 poäng: dinmin, largoplz, mied0, phalle, redbull, OSkar000, str8forthakill, Seth-Enlsow, dahldahl

2 poäng: likkwiq, inexi, xtro, ttompaa, chif, Mr-Ed, kerberos, AMDBoss, zipfer, tcntad, Mysterium, Soulnut, AcidStorm, Farshid, The-k0rf, MooDHooDs,

1 poäng: Deone, linkzar, whalle, galactus, jimjavel, jobbbin, loki, kurtan, zuqr, ndl, rich, vegeta_ssj, tantanx, Leeloo, judge, SueCia, flottnacke, varget, SteFFoo, laggarbacken, Åkerström, Veritas, orka_krull, Cerzok, _tekken_ , Fring3, Fesen, Adaam, New, NightKnight, x86 GAPa, Videfix, [-Pale-], matte232, MyRus, mor_tuta, FRiDG3

Permalänk

För att få liv i tråden ännu en gång så tar jag något simpelt igen.

Jag vill se någon typ av sweclockers-mech (t-shirt, nyckelband, kaffemugg eller keps).

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

Tiden är ute, vill se en banan med mössa

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Tid ute igen.
Jag vill se en Guitar Hero-gitarr (vilken version, och till vilken konsoll/PC spelar ingen roll. )

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Hur var det nu? gick tiden för fort eller långsamt?

Permalänk
Medlem

Ändra tiden till 5-8 timmar så har man lite tid att fixxa bilder, ganska tråkigt att requesta sådant som finns i var man hem.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Nu har det gått 3h elr hur?
Jag vill iaf se en katt (alternativt hund) balansera på något.
Behöver inte vara svårt..

Permalänk

Jag tycker också tiden borde förlängas, jag tycker 24h skulle inte skada..

Permalänk

Det är väl onödigt. Det finns ju inge regel som säger att en önskan blir ogilltig bara för att det gått tre timmar. Är det en önskan som det är uppenbart att ingen kommer försöka sig på så är det ju bara att önska en ny bild efter tre timmar.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

Det är inget som säger att en ny Reguest behöver komma efter 3 timmar. utan den föregående kan likså ligga kvar några dagar om någon vill/hinner posta en bild innan någon annan lägger upp en ny reguest som sagt!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem

Kanske lite sen men..

Jag vill se en RIKTIGT trasig mobil

Permalänk

saknas knappsats, baksidan, sleten osv, saknas plastskyddet för displayn, skyddet för batteriet är sönderrevet, ligger o söker nät jämt.. piper o har sig

vill se ett minne och en cpu!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

edit: vill se en mun ätandes makaroner och godis samtidigt

Permalänk
Medlem

jag vill se en Lätta/Bregot flyta i handfatet.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Vill se ett äpple med en kniv i

Permalänk
Medlem

Nu vill jag se en båt som flyter i mjölk.

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk
Medlem

fan.. har ingen båt som är så pass liten.
eller så mycket mjölk så det räcker till min SpeedVee800. :I

kan doppa propellern kanske?

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Så svårt kan det ju inte vara att hitta någon liten båt har en kompis som ahr 3 dagar tills han får posta i öä. som har löst det.. men han missade det va 3 dagar kvar (han sitter säkert och surar där hemma nu)

http://www.pici.se/199237/

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk
Medlem

haha

nå.. en ny önskan? även fast tiden har gått ut.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Jag vill se två mobiltelefoner som parar sig (egen tolkning).

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »