Permalänk
Robot

Black And White h2o

Två nördar har snackat i ett halv år om att göra en modd! Men tillslut bestämmer de sig för att starta en! Marcus springer så fort han bara kan över till Pontus hus för att slänga upp pontus gamla skit chassi på arbets bänken, klockan är nu 21.00. Men när de två vännerna kommer ut i garaget får de se att något inte riktigt stämmer! arbets bänken + hela jävla garget e fullt med skabbig jävla spillolja från de ena och de andra, verktyg överallt och massa jävla smuts! MEN VAFAN! de låter sig inte övervinnas så de tar tag i sopsäcken och närmar sig bänken! slänger i princip 90% av allt skit på bänken städar upp alla verktyg hänger upp lampor i taket, men de sista återstår! all fucking jävla olja! fram med avfettnings dunken, de går åt ca 20 liter för att få ren bänken! klockan är nu 01.30 och vi är klara! all denna tid är effektivt arbete och vi har inte slappat utan slitit och kämpat våra små rumpor av oss! dags att slänga upp chassit! MEN.... först en tupplur på 12 timmar!

Nästa Dag!
Marcus springer återigen hem till Pontus, han springer med ett stort glatt léende på läpparna för nu vet han att idag ska de moddas! vid uppfarten möts han av en precis lika glad Pontus och de två vännerna beger sig in i garaget! de skabbiga chassit står redan på bänken och väntar! Och 0,001 sec senare börjar de modda sitt chassi! resten av historien får ni följa i detta projekt!

ni får ursäkta dröjsmålet av ni uppdateringar men vi har varit lite upptagna med de ena och de andra! uppdateringar kommer inom kort!

tack till alla som orkar följa och kommentera detta nördiga lilla projekt!:P

Besök albumet: Black And White h2o av FjuNe

Permalänk

Skoj grabbar! Vem av er får chassit dåra?

Permalänk
Medlem

Kul att du tycker de:P det är pontus chassi från början så antagligen har han den när den blir klar! antingen ska pontus använda den själv eller så används den som server dator till ev. lan i framtiden! fortsätt följa projektet

Permalänk

Trevlig liten historia 9p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Trevlig liten historia 9p

haha jo dock lite överdriven men allt kan ju inte vara rå seriöst heller! lite kul måste de vara! 9p kunde du inte bjudit på en 10:a? hehe tackar

Permalänk
Medlem

har ni lust att städa i mitt garage också? GL 8p

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joeghurt
har ni lust att städa i mitt garage också? GL 8p

haha får jag alla dina datakomponenter så visst! men annars SÅ FAN HELLER haha ne fy fan va jobbigt och äckligt det var, gör absolut inte om de igen såvida jag inte är under pistolhot eller liknande:P

Permalänk
Medlem

fan va kul. hoppas ni lyckas bra:D

Permalänk
Avstängd

Denna historia kommer och bli SKIT kul.. Det märker man redan! Lycka till!!

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Nice Blir det 4st 80mm i fronten eller?

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dosen
fan va kul. hoppas ni lyckas bra:D

haha, tackar! de blir säkert bra till slut!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntooNzor
Nice Blir det 4st 80mm i fronten eller?

Vi får se vad det blir i fronten inte inte riktigt bestämmt än men chassi dörren/luckan är lackad svart måste åka och köpa mer färg nu tack för alla kommentarer men fan vill ha 10or !! min vatten kylning kommer sättas in också som ni ser på bilderna så har vi ritat ut för det

Permalänk
Avstängd

men ni moddar väll tillsammans eller är det du pontus som sköter jobbet?

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
men ni moddar väll tillsammans eller är det du pontus som sköter jobbet?

nej fan de e jag marcus som sköter allt! den dära pontus kan ju inte göra ett skit! hehe nej då! men fan tack för alla som orkar kommentera till vårat halv nörda projekt! men snälla 10:or

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FjuNe
nej fan de e jag marcus som sköter allt! den dära pontus kan ju inte göra ett skit! hehe nej då! men fan tack för alla som orkar kommentera till vårat halv nörda projekt! men snälla 10:or

Jag har redan gett en 10a pga att det kommer bli snyggt!

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toozee97
Jag har redan gett en 10a pga att det kommer bli snyggt!

haha tack som fan! jo vi får väl hoppas på de bästa! men jag tror själv att de kommer bli rätt bra för att vara första modden! jaja du får väl följa med projektets gång och se hur de blir!:P tack än en gång

Permalänk
Medlem

Det är det mest livligaste historien jag varit med om på sweclockers XD 10p Ni 2 äger

Visa signatur

UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA UGLA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NXtrem
Det är det mest livligaste historien jag varit med om på sweclockers XD 10p Ni 2 äger

hahahahahahaha man tackar! då är jag snäll och säger att du också äger pga 10p:arn och den lite halv bögiga men ändå gulliga kommentaren plus att jag blev väldigt rörd!:P

Permalänk
Medlem

Fan vad nice! Blir nog skit snygt, och ska bli kul att följa projektets gång... Lätt 10p!

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boson
Fan vad nice! Blir nog skit snygt, och ska bli kul att följa projektets gång... Lätt 10p!

de tycker jag verkligen att du ska göra!:P tackar tackar!

Permalänk
Medlem

Ni får en 10 av mig för det verkar bli intressant men ni får det som en morot så ni jobbar snabbare för jag blir ju nyfiken!!!

Permalänk

Ser bra ut änsålänge Har ett likadant chassi själv jag kanske skulle göra något kul med...

10: a

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D

Permalänk
Avstängd

jora ser ju bra ut, men det har inte blivit uppdaterat på länge tröttna ni på moddandet eller?

Visa signatur

| Antec P190 | OCZ ProXStream 1000W SLI ATX |Asus STRIKER II FORMULA nForce 780i|QUAD QX6700 3.4GHz | Corsair Dominator 4GB 1465MHz CL3|BFG GeForce 8800Ultra x3 SLI!|x3 150GB Raptor X|
[LAGRING] |x4 500GB Samsung Sata2|
[ÖVRIGT] Skärm: |Samsung 226BW 22" 2ST!| Ljudsystem | Logitech Z-5500|

Permalänk
Medlem

haha nej då men man har ju annat att göra också moppar o skola som ska fixas o träningar osv , men lovar att det kommer en uppdatering snart hare bra grabbar och tjejer vill se fler 10or !!!!

Permalänk
Hedersmedlem

inget över 4 utan bilder...
var glad jag inte röstat änn.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CrAcKman
inget över 4 utan bilder...
var glad jag inte röstat änn.

vad menar du ?

har flera bilder i projektet.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus06
vad menar du ?

har flera bilder i projektet.

länk till projekted då? de där var bara albumet

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

Hopp... Här stod det still.

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D