Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
finns det svensk text på troy och planet earth?

På Troy men inte på planet earth

Permalänk
Medlem

vad kostar Planet Earth på blu Ray?

finns det inget film klipp eller en Trailer på den på internet så man kan se vad det är

- fan va svårt det är att få tag på Resident evil ändå... säljs inte på många ställen (1an alltså) man kan ju köpa en Box med alla tre men jag har ju de två sista...

http://www.youtube.com/watch?v=z64fvVlrvO4
är det Planet Earth dokumentären?

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Det är naturfilm med hög budget.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

2 frågor:

När kommer dual shock 3 till sverige?

Hur många ex av GTA 4 får en "Game" butik i sthlm in, jag förbokade men vart 101 på listan. Tror ni det räcker?

Permalänk

hur många här är det egentligen som har lyckats att regga sitt konami ID?
har själv suttit ett tiotal ggr nu och försökt,ena mer frustrerande än det andra.
"error" hela tiden..har kommit så långt som då man ska skirva in sin info,men det tar ju tid och när man väl har skrivit klart allt så står det att man har varit inaktiv och allt nu har raderats.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

hehe jag lyckades regga konami id utan några problem alls kl 4 på natten när jag kom från krogen igår.. ; )

Permalänk
Medlem

hehe samma här gjorde det efter jag kollade på nån film på 5'an inatt, runt halv 4 gick fint då, tog bara 20-30 minuter

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lecont
2 frågor:

När kommer dual shock 3 till sverige?

Hur många ex av GTA 4 får en "Game" butik i sthlm in, jag förbokade men vart 101 på listan. Tror ni det räcker?

Varför vänta tills DS3 kommer hit, lär ju i alla fall vara dyrare än att importera den?

Klicka på bilden lägg en beställning, jag fick min på 10 dagar:

Angående GTA4, vill du vara riktigt säker, beställ från fler ställen som inte sagt att de har fullt än, t ex DustinHome.se och/eller nån lokal liten butik.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

vad är det för speciellt med den kontrollen, den ser ju lika dan ut som de andra.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Den har dualshock, iteration 3.
Sixaxis har ingen rumble. Det enda som skiljer på utsidan är loggorna. Står det DUALSHOCK3 och SIXAXIS så har den rumble. Står det bara SIXAXIS så har den ingen rumble.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

hmm man skulle kanske beställa en ds3 till gta4.
hur lång tid tar det från yesasia?

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
hmm man skulle kanske beställa en ds3 till gta4.
hur lång tid tar det från yesasia?

Ca 10 dygn som redan nämnts.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Ok, verkar ju va en bra deal.

Är det nån skillnad på Japan och US version förresten? (Antar att det inte är det, men vill va säker).

Permalänk
Medlem

ah ok har inte riktigt hängt med i diskussionen om ds3.
och nu när du säger det så ser jag att det står i fredags inlägg lite lagom blind idag.

har iaf beställt en nu. den kommer ett par dagar efter gta4 så frågan är om man pallar att vänta med att börja spela för att jag vill använda ds3 eller om jag kommer nöta igenom storyn innan jag får den

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
Jag har alltid undrat vad "meh" står för! Kan du förklara?

Urbandictionary is your friend Som Cleesox länkade till.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Centura
Urbandictionary is your friend Som Cleesox länkade till.

jag och alla jag känner har använt "meh" de senaste 10 åren som ett "men"

"aja jag måste dra nu"
"meh, schysst då att lämna mig själv"

"jag kan inte hänga med på lördag"
"meh vafan! kom igen då"

det är bara min bild av hur jag använder "meh"

kan även sträckas till ett "ameh" om man egentligen vill säga "ja, men"

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solstice^
jag och alla jag känner har använt "meh" de senaste 10 åren som ett "men"

"aja jag måste dra nu"
"meh, schysst då att lämna mig själv"

"jag kan inte hänga med på lördag"
"meh vafan! kom igen då"

det är bara min bild av hur jag använder "meh"

kan även sträckas till ett "ameh" om man egentligen vill säga "ja, men"

Precis så använder ja det med.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90

vad kostar Planet Earth på blu Ray?

finns det inget film klipp eller en Trailer på den på internet så man kan se vad det är

- fan va svårt det är att få tag på Resident evil ändå... säljs inte på många ställen (1an alltså) man kan ju köpa en Box med alla tre men jag har ju de två sista...

http://www.youtube.com/watch?v=z64fvVlrvO4
är det Planet Earth dokumentären?

Men använd google, kan högst ta två min att leta upp priset på antingen google eller prisjakt.... Men ja köpte den för 645 kr. (discshop)

Men som Fredag sa, de är en naturfilm med högbudget. Jäkligt bra bild och intressant.

De står på youtube att de är planet earth clips så då är de nog det. Fast där va de nån tjej som snacka, annars är det en gubbe från england

Permalänk
Medlem

Nån Tjej? Pfft, är ju fan Sigourney Weaver som tjötar. I vartjefall så vart det hon som var berättarrösten i Jänkarnas versionen medans resterande värld fick David Attenborough. Konstigt nog så är det fortfarande David Attenborough som tjötar på alla DVD / Bluray releaser, oavsett region.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

om man följer länken till urban dictionary så är det en rätt bred förklaring till meh där.

btw ingen splitscreen i gta4. men det är inte så man gråter för det precis
http://ps3.qj.net/Reaffirmed-No-split-screen-multiplayer-in-G...

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Enligt officiella Metal Gear Online sidan så startar betan om lite mer än 3 timmar.

Antar att det gäller för EU/JP/US:

http://www.konami.jp/mgo/en/index.html

*håller tummarna*

Visa signatur

Dator: Asus Z370 Plus Gaming/ MSi DUKE RTX 2080 / i7-8700k med Pure Rock kylning / 16GB Corsair DDR4 3000 MHz CL15 / FD Define R7 TG / Zalman 850W / Logitech TGB / Sony WH-1000XM3 / Razer Deathadder 2013 / Svive 35" D501 / Samsung 960 Pro 512GB (OS) / Seagate Barracuda 3 TB / Windows 11 Pro / Laptop: HP Compaq CQ-57 401EO /

Permalänk

David Attenborough <3 helt klart bästa berättar rösten

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Den har dualshock, iteration 3.
Sixaxis har ingen rumble. Det enda som skiljer på utsidan är loggorna. Står det DUALSHOCK3 och SIXAXIS så har den rumble. Står det bara SIXAXIS så har den ingen rumble.

Hur är batteritiden för DS3 om man jämnför med sixaxis?

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Har någon lyckats fixa ett Konami ID än? =/

EDIT: nu kom jag till där man ska fylla i info, hur fan ska man hinna det...man har ju typ 30 sec på sig >.<

ne fy fan, de är omöjligt, haha.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Sötast

Varför behövs ett konami ID?
När jag tankade betan på PSN så stod det inget alls om att man behövde registrera sig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Varför behövs ett konami ID?
När jag tankade betan på PSN så stod det inget alls om att man behövde registrera sig?

Men det behövs väll ett gameID när man ska "logga" på betan sen, så jag såg det när jag starta spelet, eller jag som kanske såg fel.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Tycker att det är värdelöst system som konami har. Just nu måste man alltså hålla koll på tre konton. Ett PSN-konto, ett konami ID och ett game ID konto. Varför inte bara göra det enkelt och enbart använda PSN? Hoppas verkligen att det bara är för betan som man måste strula runt med deras jobbiga system.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Tycker att det är värdelöst system som konami har. Just nu måste man alltså hålla koll på tre konton. Ett PSN-konto, ett konami ID och ett game ID konto. Varför inte bara göra det enkelt och enbart använda PSN? Hoppas verkligen att det bara är för betan som man måste strula runt med deras jobbiga system.

Så du har lyckats fixa ett ID?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Man måste vara väldigt snabb på de två första stegen bara (födelsedatum och Agreement) den tredje info saken tog mig 1-2min att skriva in och det funkade bra (var mitt i natten visserligen)

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
Man måste vara väldigt snabb på de två första stegen bara (födelsedatum och Agreement) den tredje info saken tog mig 1-2min att skriva in och det funkade bra (var mitt i natten visserligen)

woho!!

Klart, nu ska man bara vänta på att betan går live!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Hur är batteritiden för DS3 om man jämnför med sixaxis?

Jag har inte märkt någon skillnad, jag har haft min sen början av året.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.