Permalänk
Avstängd

9600gt för 1060:-

Ville bara tipsa: http://www.tbh.se/index.asp?id=3&kat_id=2159&prod_id=39831

Det är tusenlappen plus en kebabbpizza det xD Mycket Powah för pengarna.

Permalänk
Medlem

Den ska man kanske ha

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd

vadå kanske? KÖP! människa

Permalänk
Avstängd

Riktigt schysst pris.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stillman_
vadå kanske? KÖP! människa

haha har inte råd Kostar med Lägenheten

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd

Hyr en billigare lägenhet då xD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stillman_
Hyr en billigare lägenhet då xD

haha nej den e lagomt stor så

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd

Men råna en bank då, eller en rik tant

Permalänk
Medlem

Fråga?

Är ovanstående bättre än detta eller är det bara billigare? Värt besväret att beställa från TBH istället för Inet?
Får det plats i ett ej moddat Antec 4480B chassi och kan det drivas med orginal nätagget på 380W?

http://www.inet.se/?page=product&stockid=5407887&a=datorkompo...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magkar80
Är ovanstående bättre än detta eller är det bara billigare? Värt besväret att beställa från TBH istället för Inet?

http://www.inet.se/?page=product&stockid=5407887&a=datorkompo...

Likadana kort bara annan tillverkare/annat märke

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Beställ från TBH för dom e lika bra bara olika klistermärken

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Får det plats i ett Antec 4480B och orkar chassits nätagg med det? Ska bara ha AMD X2 4400+ på ett Gigabyte GA-MA770-DS3 AMD 770, AM2+...

Permalänk
Avstängd

Mät herregud människa. 9600gt är 22.9 cm långt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stillman_
Mät herregud människa. 9600gt är 22.9 cm långt...

haha, har inte köpt chassit än, läst för mycket på sweclockers om storlek och watt m.m. För 2 veckor sedan hade jag ingen aning om hur många parametrar man skulle ta hänsyn till när man ska bygga en dator. Nu har jag blivit paranoid!

Mvh
Magnus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stillman_
Mät herregud människa. 9600gt är 22.9 cm långt...

Gigabytes passiva 9600GT "TurboForce" ( ) är ett par centimeter kortare om man jagar centimetrar...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

alltig gillat Albatron oxå.. nae blir kanske att kasta viäg en beställning senare idag.

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk

Sjukt vad billigt det är med grafikkort nu för tiden. Kan ju få ett riktigt bra för 1000-lappen. Inte så längesedan man var tvungen att lägga 2500:- på ett skapligt kort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhateverR
Sjukt vad billigt det är med grafikkort nu för tiden. Kan ju få ett riktigt bra för 1000-lappen. Inte så längesedan man var tvungen att lägga 2500:- på ett skapligt kort.

+ att minnena är snorbilliga och hårddiskutrymme per krona. En 750GB hdd går loss för ca 850:-. Sjukligt bra priser alltså!

Visa signatur

Dator: MacBook Air 13" 2012 & Raspberry Pi

Permalänk

Passar perfekt för mitt grafikkort har pajat...

Men är TBH seriösa? Har nämligen alldrig handlat av dom. Har mest sett att dom har hafft några tokbilliga prylar ibland å man blir ju lite misstänksam.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Avalanche
Passar perfekt för mitt grafikkort har pajat...

Men är TBH seriösa? Har nämligen alldrig handlat av dom. Har mest sett att dom har hafft några tokbilliga prylar ibland å man blir ju lite misstänksam.

TBH är jätte bra. Beställt där flera gånger och bra kundservice...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
TBH är jätte bra. Beställt där flera gånger och bra kundservice...

Sweet... Då blir det en beställning ikväll så får man hoppas att det kommer innan helgen. Nåja hoppas kan man ju iaf.

Edit: Dom var iaf satans dyra på frakt å en kortavgift WTF!? Nåja 1189kr(1095+85+9) kostade det tillslut om nån undrar... Hela 50kr billigare än datorbutiken.com... Så nu har jag råd med en pizza till helgen oxå.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magkar80
Får det plats i ett Antec 4480B och orkar chassits nätagg med det? Ska bara ha AMD X2 4400+ på ett Gigabyte GA-MA770-DS3 AMD 770, AM2+...

Utan problem............

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr Avalanche
Passar perfekt för mitt grafikkort har pajat...

Men är TBH seriösa? Har nämligen alldrig handlat av dom. Har mest sett att dom har hafft några tokbilliga prylar ibland å man blir ju lite misstänksam.

TBH e riktigt bra

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

En dum fråga här, jag fick ett ryck o beställde...nån som har vattenkylt sitt 9600? Hur mycket värme ger minnen ifrån sej? Om mycket, hur kyla?

I dagsläget har jag bara ett gammalt Maze2 el. 3 block för graffekortet, nån som vet om det räcker, eller ens passar?

tips, ideer ngn?

Visa signatur

mvh elNico
"But they are certified... Ya Certified to remove cash from your wallot"

Permalänk
Avstängd

Du ska inte vattenkyla grafikkort haha. Du vinner ganska lite på att överklocka ändå. Och ljudnivån är det inget att prata om.

Permalänk
Medlem

haha? varför SKA man inte vattenkyla grafikkort?

Vem har sagt att det ska överklockas? Och varför skulle jag inte vinna på att kyla med vatten? Mitt nuvarande grafikkort hade på luft en loadtemp på 80 grader, med vatten 35nåt.

-Ingen annan som har nåt vettigare att säga?

Visa signatur

mvh elNico
"But they are certified... Ya Certified to remove cash from your wallot"