Varning för Gamecom!! Multimediashopen tillbaka!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Markosgames
¨

Hur kan du glömma namnet på en butik som handlat varor på ditt namn? Sen undrar jag varför du inte polisanmält detta? Man kan ju inte bara betala för något man inte gjort!!

Är du på riktigt? Det är visserligen ett rätt vanligt fenomen att man ljuger för sig själv ibland men du har ju passerat alla gränser totalt. Har du totalt förlorat all förmåga till självinsikt? Alla som berättar om hur du har behandlat dem, är de lögnare allihop? Och lille snälle marchello som minsann är en hyvens man som bara försöker göra rätt för sig får alla dessa individer mot sig helt utan anledning! Guuuud vad synd det är om dig... om du har nåt mellan benen är det kanske dags att ta lite ansvar istället för att fortsätta bete sig som en pajas?

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Avstängd

Superboss!
Jag förstår mer än väl vad du försöker få detta till. Men hur skall man få dig att förstå att jag inte blåst någon. Jag har lurat kunder på lovade leveranser, men stöld är helt och hållet INTE godkänt. Anser du att jag blåst kunder på varor, ja försök då att sammla minst 1 som jag lurat så kan vi väl ses i rätten. Låter inte det litte bättre än att vi skall kasta massa ord på varandra, för som du ser så kommer vi inte vidare någonstans. Vi har även haft kunder som läst detta men ändå köpt av oss, eftersom dem ville se vad jag går för.

Låt mig säga att hos mig testar du varan innan köpet avslutas. Hur skall man då kunna lura kunden???

När det gäller Karin1 så har jag svar till på tal. Ja, företaget gick under jorden men tror du verkligen att jag ville det?? Många företag konkar i denna branschen eftersom dem är för billiga. Idiot som jag var så höll jag mig i kategorin "billig", vilket slutade med ATT JAG SKÖT MIG SJÄLV I FOTEN.

Att jag nu öppnar Marko´s games är för att jag inte kan något annat än TV-spel (vilket inte många kan i denna bransch) sen så vill jag bara säga att Marko´s Games kommer aldrig att läggas ner (om inte det blir ett tredje världskrig) Man lär sig eftersina misstag och det står jag för!!

Permalänk

Du påstår att folk som läst tråden har blivit nya kunder, vad har du för bevis för det förutom ditt ord (som inte är värd ett dyft vid det här laget)? Du säger att du aldrig har blåst någon, ändå har du flera polisanmälningar mot dig och Karin är ett exempel. Hur förklarar du de fakturor hon har fått? Är det någon annan som försökt publicera annonser för din firma i hennes namn, tillåt mig smålé. Nej du marchello.. några nya kunder lär du inte hitta här och ska jag vara ärlig hoppas jag du inte hittar några nya kunder alls. Man kan göra misstag, det gör alla, men du har fullständigt förbrukat dina chanser och förtroende för länge sen.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Du påstår att folk som läst tråden har blivit nya kunder, vad har du för bevis för det förutom ditt ord (som inte är värd ett dyft vid det här laget)? Du säger att du aldrig har blåst någon, ändå har du flera polisanmälningar mot dig och Karin är ett exempel. Hur förklarar du de fakturor hon har fått? Är det någon annan som försökt publicera annonser för din firma i hennes namn, tillåt mig smålé. Nej du marchello.. några nya kunder lär du inte hitta här och ska jag vara ärlig hoppas jag du inte hittar några nya kunder alls. Man kan göra misstag, det gör alla, men du har fullständigt förbrukat dina chanser och förtroende för länge sen.

Kan ju vara de som valt att beställa något litet för att testa

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Och varför skulle man göra det? Han är dyrare än de mer etablerade butikerna och har ett rykte som är bland det sämsta i branschen. Det finns iofs folk till allt men det låter jävligt korkat i mina öron.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Vi gör så här:

Ta fram dem kunder som säger sig ha blivit blåsta, och inte med ett nickname utan ett riktigt namn samt vad han har blivit blåst på. Detta borde vara upp till bevis. Tar du fram detta så skall jag personligen gräva ner mig själv. För både du och jag ,superboss, vet att ett forum är till för hjälpa konsumenter men också såga företag. Kolla bara på prisjakt, där tipsar dem om sig själva hejvilt samt ger sig toppbetyg, medan andra företag sågar varandra till botten. Visst, braskens var ett undantag, man hotar inte kunder (står det om mig också) utan han kunde ha gått till mötes med kunden, eller använt sig av Arn.

Som du och alla andra ser så finns jag här men ingen kund som tagit sig kraft att strida mot mig. Alla så kallade blåsta kunder är varmt välkomna med sina riktiga namn(inga nicknames) samt bevis på att jag så kallat blåst er.

Du skriver att det finns företag som är billigare än oss, vilket du har helt rätt. Men frågan är om dem har den service jag ger. Dem får du faktiskt leta efter.

Säg ett företag som erbjuder:
* Låne konsol vid chippning
* Låne konsol vid reparation
* Fri utkörning
* Testa varan innan köpet avslutas

Ge mig ett enda företag med likvärdig service och jag bjuder dig på en xbox360 Pro värd 3290,-

Se nu till att va en hyvens kille och ta fram allt detta !

Permalänk
Medlem

Markosgames
Varför inte inse inga kommer handla av dig? Du har gjort för många misstag. Om du aldrig har lyckats förr varför skulle du göra det bättre nu?

Permalänk

Fast nu lämnar du de väsentliga frågorna obesvarade som vanligt Marchello... vem är det som har beställt all reklam till din firma som nu har hamnat som en skuld på Karin om det inte är du? Vem skulle ha intresse i att köpa in reklam för hundratusentalskronor för din firma om inte du? Ingen, precis. Ändå sitter du här och snackar massa skit om att du aldrig blåst någon, helt patetiskt.

Beträffande din "service" så har den tidigare utgjorts av lögner om leveranstider, hot av kunder och nekande till support efter att du släckt dina tidigare firmor. Jag vill också kontra men att du ger mig ett exempel på ett enda företag som har ett sånt ruttet rykte som dig. Det skulle möjligtvis vara braskens men den gick det ju inte så bra med som du vet.....

Fakta: Du har kört minst två firmor i graven, du har stora skulder hos fogden, du har helt bedrövlig kreditvärdighet, du kör firman i hemmet där du själv inte ens är skriven, du har kunder som upplever att du hotat dem, du är svartlistad på minst två olika svartlistor och du har en tidigare kompanjon som hävdar att du blåst henne på hundratusentals kronor... hur kan du i din vildaste fantasi tro att någon som känner till det här skulle vilja handla av dig?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

* Fri utkörning

Ge mig ett enda företag med likvärdig service och jag bjuder dig på en xbox360 Pro värd 3290,-

Se nu till att va en hyvens kille och ta fram allt detta !

Säg en person som klarar att driva ett företag och också erbjuder:
*Komma över på fika
*Särskrivningar
*Villkor som är för bra för kunden, drabbar företaget så mycket att det inte kan vara sant

Tar man och kollar på det så... Du är FEJK, du har inte lärt dig något alls och du kommer inte att lyckas. Och BTW, att chippa en konsol tar ca 5 minuter, ska man ha en lånekonsol under den tiden? Och ja jag vet, för jag har gjort det ett antal gånger med Xbox 360 samt PS2.

Permalänk
Avstängd

Alla har skulder men nu i detta fall så vet alla om mig. Jag har börjat betala av mina skulder vilket är bättre än inget. När det gäller karin så visste hon mycket väl att man inte kan förutspå framtiden. Jag ville inte att multimediashopen skulle läggas ner men nu blev det så. Det finns företag som konkar hejvilt men öpppnar igen i andras namn men jag står för mina problem eftersom jag inte skäms för att visa upp dem. Har man gjort ett fel så skall man stå för det.

Superboss!
Du verkar heller inte svara på mina frågor och det visar sig att du bara skriver om samma sak hela tiden. Visa nu svenska folket att DU är hyvens kille och ta fram lite fakta om mina såkallade lurendrier, för om du ser långsiktigt så ger jag mig INTE. Du har gått in för detta helhjärtat, gå då också in för att ta reda på riktig fakta. Jag börjar faktist tro att du någon form av detektiv. Ja en elektronisk detektiv.Gör nu allt i din makt att ta fram fakta svart på vitt, för som du ser så finns jag här och kommer inte att försvinna.

Sen undrar jag vart killen som blev så missnöjd med gamecom och att hans polare inte fick sin konsol utkörd. Det ligger en handkontroll och väntar på dig! har du inget svar??

Permalänk

Är det följande jag ska svara på?

* Fri utkörning

Lånekonsol, vad är poängen med det vid chippning- de flesta ställen låter dig komma och hämta din färdigchippade konsoll senare samma dag. Det är dock bra att man får låna en konsoll vid reparation men det kommer man förmodligen inte kunna med tanke på hur du brukar lova saker som du sen inte håller.

Fri utkörning, njae.. du är dyrare än andra butiker så för de pengarna kan man lika gärna ta taxi till butiken och hämta samma vara

Testa varan... oj vad unikt.. det har väl i princip alla butiker? Och till skillnad från markosgames är inte butiken samma sak som ägarens hustrus hembostad. Med ditt rykte tror jag inte många är speciellt intresserade av att göra hembesök men jag kan ju ha fel?

Det är inte min sak att jaga fatt på missnöjda kunder, de finns representerade överallt på nätet - googla på dina tidigare firmanamn så får du se. Det går även att läsa om dessa på exempelvis GPs och Råd&röns svarta lista där du finns med.

Jag har som sagt inget mot dig personligen, jag tycker bara att du är helt förkastlig som affärsman och tycker inte du har något att göra i branschen. Det är min åsikt och jag utövar min rätt att uttrycka den som man säger i staterna

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Det spelar ingen roll vad man än skriver. Detta blir bara mer och mer slöseri med tid. Jag har sagt mitt och kommer att stå för det och Jag väntar fortfarande på att minst en person kontaktar mig ang min såkallade blåsning mot han.

Hör av er! med ett ett riktigt namn och ett underlag som står svart på vitt.

Om du nu inte har något emot mig som person så skulle jag mer än gärna uppskatta din erfarenhet mot att hitta 1 person som jag blåst.

Sen undrar undrar jag hur man chippar en ps2 på 5min? och hur man kan chippa flera under samma tid. Skulle gärna vilja veta detta då min tekniker säger sig ha 15års erfarenhet av finelektronik. Kanske du är killen med magic fingers? vad vet jag men har du ett tips skickia mig ett PM eller visa alla hur du chippar en konsol på 5min. filma och ladda upp det på youtube

Permalänk
Avstängd

Det spelar ingen roll vad man än skriver. Detta blir bara mer och mer slöseri med tid. Jag har sagt mitt och kommer att stå för det och Jag väntar fortfarande på att minst en person kontaktar mig ang min såkallade blåsning mot han.

Hör av er! med ett ett riktigt namn och ett underlag som står svart på vitt.

Om du nu inte har något emot mig som person så skulle jag mer än gärna uppskatta din erfarenhet mot att hitta 1 person som jag blåst.

Sen undrar undrar jag hur man chippar en ps2 på 5min? och hur man kan chippa flera under samma tid. Skulle gärna vilja veta detta då min tekniker säger sig ha 15års erfarenhet av finelektronik. Kanske du är killen med magic fingers? vad vet jag. Har du ett tips så skicka mig ett PM eller visa alla hur du chippar en konsol på 5min. Filma och ladda upp det på youtube upp till bevis eller???

Permalänk
Medlem
Citat:

Sen undrar undrar jag hur man chippar en ps2 på 5min? och hur man kan chippa flera under samma tid. Skulle gärna vilja veta detta då min tekniker säger sig ha 15års erfarenhet av finelektronik. Kanske du är killen med magic fingers? vad vet jag men har du ett tips skicka mig ett PM eller visa alla hur du chippar en konsol på 5min. Filma och ladda upp det på youtube upp till bevis eller???

När man chippar är det inte finelektronik, det är "fulelektronik" . Jag är en riktigt hejdare på att löda, och det finns massor av olika chip mm som monteras på olika sätt, de vanligaste ersätter man chippet med, en del kräver omflashning och andra är bara att tuta & köra med. Seek and you shall find. Maxtiden det har tagit mig att chippa ett PS2 är ca en halvtimme då den hakade upp sig under omflashningen pga att en klämma satt löst.

Xbox 360 är lite mer lödning på bara, tar inte lång tid det, men jag ser att jag överdrev med siffrorna lite, tänkte mer PS2 och inte aktuella 360, ca 10-12 minuter tar det att ta bort och montera det nya chippet samt att dra alla nödvändiga sladdar från det. Chippet jag körde till 360 var Xeno som ser ut såhär http://pantsi.no-ip.org//Xbox360/chip/Xeno360/xeno_lite.jpg , efter en omflashning av den med lite modifieringar i datan istället klarade den av allt.

En allmän fråga då, hur lång tid tar det för dig att chippa en 360/PS2?

Och nej jag har inga konsoler att chippa, sen har jag varken lust att göra det heller då jag hatar konsoler så hårt, jag sitter hellre vid en renodlad speldator.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
När man chippar är det inte finelektronik, det är "fulelektronik" . Jag är en riktigt hejdare på att löda, och det finns massor av olika chip mm som monteras på olika sätt, de vanligaste ersätter man chippet med, en del kräver omflashning och andra är bara att tuta & köra med. Seek and you shall find. Maxtiden det har tagit mig att chippa ett PS2 är ca en halvtimme då den hakade upp sig under omflashningen pga att en klämma satt löst.

Xbox 360 är lite mer lödning på bara, tar inte lång tid det, men jag ser att jag överdrev med siffrorna lite, tänkte mer PS2 och inte aktuella 360, ca 10-12 minuter tar det att ta bort och montera det nya chippet samt att dra alla nödvändiga sladdar från det. Chippet jag körde till 360 var Xeno som ser ut såhär http://pantsi.no-ip.org//Xbox360/chip/Xeno360/xeno_lite.jpg , efter en omflashning av den med lite modifieringar i datan istället klarade den av allt.

En allmän fråga då, hur lång tid tar det för dig att chippa en 360/PS2?

Och nej jag har inga konsoler att chippa, sen har jag varken lust att göra det heller då jag hatar konsoler så hårt, jag sitter hellre vid en renodlad speldator.

Jag själv chippar inte längre (står klart och tydligt ovan att jag inte gör det)

Ett urklipp från consoles sida säger mig ingenting. Har du nu sagt att du är en hejjare på det så skulle jag och många andra se vad du går för. Gör det live och kom inte med att du gillar datorer mer än tv-spel. Har du sagt det så skall du bevisa det. annars säger inte dina ord något annat än bara onödig text.

Dem som besvarat inläggen här på forumet har inte bevisat mig något annat än ord från andra forum. Det säger mig inget. Nu har jag visat mina kort och jag undrar när minst 1 person kan besvara något. Svart på vitt?? med ett riktigt namn som jag.

Ursäkta mig men
Nu ser jag att du bara är en snackare. Man tar inte bort något chip i någon maskin för att chippa. Man löder dit ett chip som bryter spärren i konsolen. På så sätt kan man starta upp backup spel i konsol. När det gäller nyare versioner av Xbox 360 så måste man ta bort en viss del av epoxy limmet, annars inte. Jag hoppas att du besvarar detta med bilbevis att du kan chippa som sagt Youtube är i ditt försvar

Permalänk

Du har inte visat något alls förutom att du är en mytoman och inte tar ansvar för ditt bedrägliga beteende. Men det visste ju redan de flesta...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Detta börjar nästan bli roligt:) eller vad tycker du? Mytomanen som jag är skriver här klart och tydligt vad jag står för. Men inget svar från någon annan än dig. Vem är denna super "elektroniska" boss? Vågar du visa dina kort som jag har gjort?? eller är du som alla andra, en hemlig och hyvens kille som sitter bakom ett nickname.

Jag har visat mig och karin för den delen. Men resten då?? Inte ett enda svar från en lurad kund, Inte en enda påhälsning, inte ett enda samtal? Ja. Vad är det som händer egentligen?? Här har ni mig mytomanen no.1

Permalänk
Medlem

Du menar på fullaste allvar att:

* alla som har beställt från dig har fått sina varor inom rimlig tid?
* alla som har betalat dig pengar har fått sin vara / tjänst?

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag själv chippar inte längre (står klart och tydligt ovan att jag inte gör det)

Ett urklipp från consoles sida säger mig ingenting. Har du nu sagt att du är en hejjare på det så skulle jag och många andra se vad du går för. Gör det live och kom inte med att du gillar datorer mer än tv-spel. Har du sagt det så skall du bevisa det. annars säger inte dina ord något annat än bara onödig text.

Dem som besvarat inläggen här på forumet har inte bevisat mig något annat än ord från andra forum. Det säger mig inget. Nu har jag visat mina kort och jag undrar när minst 1 person kan besvara något. Svart på vitt?? med ett riktigt namn som jag.

Ursäkta mig men
Nu ser jag att du bara är en snackare. Man tar inte bort något chip i någon maskin för att chippa. Man löder dit ett chip som bryter spärren i konsolen. På så sätt kan man starta upp backup spel i konsol. När det gäller nyare versioner av Xbox 360 så måste man ta bort en viss del av epoxy limmet, annars inte. Jag hoppas att du besvarar detta med bilbevis att du kan chippa som sagt Youtube är i ditt försvar

Oh yeah, du har saker att lära dig marko, det där var dessutom inte min bild så jag förstår inte varför resten var gjort som det var. Men vill man ha en helt upplåst 360 med extra funktioner så krävs det en del ;). Som det har sagts så finns det massor av sätt att chippa konsoler, jag väljer alltid de som ser snarlikast ut till orginalet. Alltså att byta orginalchippet istället för att lägga till extra.

Det kan faktiskt vara en bra ide att göra det live, då det skulle vara ett väldigt bra sätt att visa vad man kan och göra sig intressant för eventuella arbetsgivare. Men samtidigt så gillar jag inte att visa upp mig och har dessutom scenskräck. Jag ska tänka på saken iaf.

Men back on track, lägg ner dina hopplösa försök att starta/fortsätta en verksamhet, du vet väl att du kommer att bli svartlistad vad du än gör ungefär, du har redan visat vad du går för! Företag får man oftast bara en chans med, första chansen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av morango
Du menar på fullaste allvar att:

* alla som har beställt från dig har fått sina varor inom rimlig tid?
* alla som har betalat dig pengar har fått sin vara / tjänst?

Ni verkar läsa mellan raderna

Jag har skrivet och står för det klart och tydligt att:
* Jag inte stått för lovad leverans. Vilket är helt idiotiskt från min sida
* Dem som kom in i butiken fick varan på plats innan betalning skedde. Att jag tagit betalt av personer och inte skickat är helt FEL.

Jag vet inte hur jag skall förklara mig tydligare än såhär eftersom alla vet vart jag finns, ni har min mail samt telefon nummer. Allt som behövs är ren fakta som står svart på vitt med ett riktigt namn. Kan detta vara så svårt om jag nu blåst halva Sverige!!

Så till er alla här i forumet. Ta nu fram 1 person som jag har såkallat blåst på en produkt, för som ni ser så kommer vi inte vart någonstans mer än att vi bara kastar massa skit på varandra.

Jag är kvar, ni är kvar så ger mig ett svar?

Permalänk

Du erkänner att du kommit med felaktiga leveransbesked. Det är också det enda du erkänner. Det förklarar knappast varför du har beställt reklam i Karins namn i femsiffriga belopp, att kunder har känt sig hotade, att du är svartlistad på flertalet svarta listor, att du kört två bolag i graven och att du avsäger dig allt ansvar för affärer gjorda i dina tidigare firmor. Tro det eller inte men alla kunder du har blåst hänger inte på sweclockers så det är rätt svårt för dem att göra sig hörda här. Vi har Karin som exempel och där erkänner du inte ett piss! Svara nu en gång för alla på vem som har beställt reklam för femsiffriga belopp för din tidigare firma!!! Om du nu är så himla uppriktig och ärlig kan du ju svara på det åtminstone...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"Svar på tal" till Marchello!

Marchello!

Du tycker att jag skall skylla mig själv, beträffande "den osäkra
branschen" ???

För min del skulle det inte anses osäkert, med tanke på att Du inte
haft någon som helst "behörighet " att köpa varor och tjänster i firmans
namn utan mitt godkännande!!!

Jag har aldrig beviljat något sådant, och därmed ska jag inte heller stå
till svars för Dina "misstag"!!!!

Vad gjorde Du t.ex. med alla de produkter som hämtades ut via posten
från företaget FUNSOFT??

Inköpta varor för ca 57 000 kronor!! Men dock aldrig betalda!! De ligger
hos kronofogden i mitt namn nu! Snyggt jobbat Marchello!!

Du har själv beställt varorna genom "snubben" som jobbar på Funsoft!!

Han intygar att Du och han gjort upp "affärerna" via telefon! Nu är han
dock ej ensam ansvarig för Funsoft så därför råder det delade meningar
angående vem som ska betala!!!

Du har väl också fått in en massa pengar för dessa obetalda varor??
57000 kronor kan ju inte bara försvinna??

Du kan hålla så många "försvarstal" Du orkar!! Det finns ändå inga som
i detta fall är godtagbara!

Även "Din fru" Farima har beställt saker i sitt namn, fast att hon inte ens
"representerar" någon i firman!
Det är illa nog att Farima förfalskat min namnteckning, samt uppgett vid
ett antal tillfällen, att hon har varit jag , när hon svarat i telefon!!!!

Det är kanske dags för Dig att " skjuta dig i den andra foten" också??

Du är i mina ögon en enda stor bedragare!! Utan "förmildrande
omständigheter" !!!! Blåst är bara förnamnet!!!
Karin1.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superboss
Du erkänner att du kommit med felaktiga leveransbesked. Det är också det enda du erkänner. Det förklarar knappast varför du har beställt reklam i Karins namn i femsiffriga belopp, att kunder har känt sig hotade, att du är svartlistad på flertalet svarta listor, att du kört två bolag i graven och att du avsäger dig allt ansvar för affärer gjorda i dina tidigare firmor. Tro det eller inte men alla kunder du har blåst hänger inte på sweclockers så det är rätt svårt för dem att göra sig hörda här. Vi har Karin som exempel och där erkänner du inte ett piss! Svara nu en gång för alla på vem som har beställt reklam för femsiffriga belopp för din tidigare firma!!! Om du nu är så himla uppriktig och ärlig kan du ju svara på det åtminstone...

Oj superboss läser också mellan raderna. Jag säger ju att jag körde ner multimediashopen och skapade skuder över örona, vilket är ren idioti av mig. Vad tror du jag betalar för idag?? ingen välgörenhet iallafall. Jag betalar mina skulde sakta men säkert. Jag kommer väl även gå med en del av dem i graven. Men som man skapar får man stå för. Karin vet mycket väl att det kunde hända, eftersom var och varannan person vet att ett företag går bar idag för att sedan gå i spillror imorgon. Detta kan hända den bästa. Jag behöver inte ens ta upp detta eftersom allt står om mig här i forumet.

Varför jag skriver här är för att jag vill ha min rätt! Jag vill inte bli anklagad för något som jag INTE gjort så nu har vi vår elektroniska detektiv superboss att ta fram ren fakta.

Permalänk

Såvitt jag förstår har Karin endast låtit dig få driva din verksamhet i en av hennes lokaler så det förklarar ju ingenting av det som hänt rent finansiellt? Att du beställt reklam och varor i hennes namn som hon nu står i skuld till hos fogden, är det hennes fel?! Förklara gärna varför Karin sitter med skulder hos fogden för femsiffriga belopp som DU har förbrukat. Om du lever efter principen "som man bäddar får man ligga" är det väl jävligt märkligt att skulderna ligger hos Karin? Var det inte du som gjorde de här beställningarna? Att förfalska namnteckning och uppge sig vara någon annan är urkundsförfalskning, ett brott som kan ge fängelse upp till två år...

Slinga dig inte nu igen Marchello.. svara på Karins inlägg om du nu har så rent mjöl i påsen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Varför jag skriver här är för att jag vill ha min rätt! Jag vill inte bli anklagad för något som jag INTE gjort så nu har vi vår elektroniska detektiv superboss att ta fram ren fakta.

En sak fattar jag inte, hur du orkar lägga ner så mycket tid på att hålla försvarstal på ett forum. Som om forumet vore hela världen.

Om du driver ett företag så är det väl att "Tid är pengar" som gäller, då förstår jag inte hur du kan hinna med företaget samtidigt som du lägger timmar o timmar på att försvara dig här mot folk som du aldrig ens haft som kunder, eller som kommer vara dina kunder.

I mitt tycke är det helt och hållet idiotiskt. En seriös företagare bryr sig inte om "icke kunder", de bryr sig om riktiga kunder!
Du gör bättre i att jobba istället för att bråka med folk här, för en sak är säker, du kan och kommer aldrig att vinna en argumentation på forumet, du är ensam mot "alla" så att säga.
Varför är det så viktigt vad andra tycker och tänker om dig och dina skulder ? Att du måste försvara dig ?
Ju mer du säger, desto mer har man att hacka på....

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att du inte ger upp det här Karin1.

Permalänk
Medlem

En sak om du lyckas köra dig själv i botten. Du har ju tydligen lyckats köra andra i botten, såsom Karin. Säger ju lite om din moral.

Visa signatur

Pentium D 2.66 @ 3.9 Ghz, Voltmoddat 7900 GT

Permalänk
Medlem

Marchello,

Vad heter ditt nya företag (och vad har det för org-nr)?
Söker man på ditt personnummer på t ex bolagsverket eller ratsit får man bara upp "TV-spels Shopen Sverige" som idag inte är registrerad för f-skatt.

Andra siter som levererar (dagsfärsk) information från bland andra Skatteverket och Bolagsverket returnerar noll träffar på ditt namn eller markosgames.

Varför skriver du inte ut företagsinformationen på hemsidan?

Permalänk
Medlem

http://www.markosgames.com/
"Denna butik är stängd
Anledning: Butiksägaren har inte betalat sin månadsavgift"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spank2k7
http://www.markosgames.com/
"Denna butik är stängd
Anledning: Butiksägaren har inte betalat sin månadsavgift"

Affärerna måste gå strålande.
Men det är klart, hur viktig är hemsidan för en e-shop? Inget man prioriterar direkt.